Taehyung pov:
Telik az idő, lassan ugyan de telik. Végre hazamehetek a kórházból! Egy egész hetet töltöttem bent a kórházban, miót úgymond feltámadtam! Nos, ha hazaértem négy gyermekkel és egy nagy gyerekkel kell majd foglalkozzak! Mindenki rajtm fog majd lógni, plusz még ott lesznek a barátok meg a többi családtag!
Hosszú lesz, de boldog lehetek majd! Meg kell becsülni a közös pillanatokat! Ez a három hét, amíg gyakorlatilag halott voltam, nagyon is tanulágos volt! Rájöttem menyit i számítok, hogy mennyit jelent az amit teszek, hogy mennyire ki kell élvezni minden egyes pillanatot a szeretteiddel! Elég nyomin hangzik, de ez a valóság! Ki kell élvezni! Ha nem tesszük, később, amikor késő lesz, már nem tudjuk ezeket megtenni és majd sírhatunk, hogy elmulasztottuk az időt, és bárcsak visszatérhetnénk abba az időpontba, hogy újra együtt lehessünk!
-Baba, készen vagy? - Ölelt át hátulról férjem.
-Igen Kookie, mehetünk haza! - Mosolyogtam rá.
-Rendben.. - Vigyorgott majd nagy táskámat felkapva, indult ki velem kézen fogva, az autó felé. Betette a csomagtartóba a nagy buldózer táskát, én pedig addig beültem.
-Yoongiék vigyáznak most Hyunjinre és Beakhyunra! Rose és Junghoon pedig anyudéknál! - Mondta ahogy elindult
-Rendben, akkor idelye találkoznom a fiaimmal! - Pillantottam ki az ablakon. Repesek az örömtől és már alig bírok megmaradni a seggemen! Komolyan! Annyi gyerekem van, hogy lassan már nem tudom hova tegyem őket, de ha arról van szó... Jungkooktól még jöhet akárhány gyerkőc!
-Bírni fogod te azt az iramot? - Kuncogtt ahogy combomra tette jobbját.
-Jujj már!! - Sóhajtottam. - Ha én nem is, te simán! - Forgattam szemet játékosan.
-Hát, itt - mutatott ölére. - van még bőven, főleg ha rád nézek! -
-Ch, főleg ha bejössz még zuhanyzok! - Forgatok szemet
-Hey, szeretsz a zuhanyzóban szexelni! -
-Helyesbítelek, veled, szeretek szexelni!- Forgattam szemet mosolyogva
-Behalok! - Nevetett fel majd leparkolt Jiminék háza előtt.
-Én bemegyek, hozom a szajrét, aztán taposod a padlógázt a kövi bankig! - Nyomtam puszit szerelmem arcára, majd beszaladtam Jiminék otthonába és gyermekeimet kikapva barátaim kezéből, hordozóba dobtam őket, majd gyorsan repültek a kocsiba. Barátaim értlenek voltak, jöttek utánam, egyfolytában beszéltek hozzám, de én nem figyeltem rájuk.
-Te ténleg csak hoztad a szajrét! - Nevetett a volán mögött majd tovább indult apuékhoz. Miután odaértünk, leparkolt, én kiugrottam, és ugyan azt eljátszottam a szüleimmel is mint Yoongiékkal.
-A következő megálló, otthon! - Kötöttem be magam. A gyerekek folyamatosan csipogtak meg zsibongtak hátul, én pedig csak mosolyogva hllgattam.
-Drágám, nem furcsa neked azt hallani, hogy a kislányod azt mondja neked 'Anyu mi az hogy mensi?' -
-ÚRISTEN, MI FIÚK VAGYUNK!- Sipítottam fel
-Nagy észrevétel, főleg ennyi év után. - Kuncogott halkan ahogy befordult egy ösvénye.
-Arra gondolok, hogy az ilyen csajos dolgokat a tesómmal kell megdumálnia! Én csak a lázról meg a szülésről tudnék neki mondani bármit is! De a menstruáció az más! Tudtommal nem vérzek havi szinten öt napig! -
-Igazad van! - Bólogatott elismerően.
-Majd beszél Hyunával.. - Nyugtatgattam magm. - Ch, Hyunával... Annyi gáz dolgot fog mondni szegény gyermekemnek, hogy ezek után meg kérdőjelezi, hogy biztos én szültem-e? - Fogtam a fejem.
ESTÁS LEYENDO
A hold fényében 2 ~TAEKOOK~ [BEEJEZETT]
FanficA hold fényében könyvem folytatása. Ebben a könyvben folytatódik Jungkook és Taehyung életre szóló szerelme. Az életük, a családjuk mind változáson megy majd keresztül. Kicsiny kis falkájuk a hegyen, mely a családjukat jelenti, veszélbe kerül. Jungk...