3. Fejezet

320 13 1
                                    

Taehyung pov:

- Kook, mi a franc bajod van te neked? - Kérdeztem halkan a konyhában álva.

-Hogy mi? - Emelte fel hangját ingerülten. -Hol a faszomban voltál??-

-Jungkook komolyan nyugodj már le! Mi a bajod? Mi az hogy hol voltam? Te is tudod hogy kozmetikusnál! - Forgattam meg a szemeimet.

-Persze bazdmeg, ezért van karamell szagod? - Vert rá egyet az asztalra az meg egy nagyot roppant és kettétört

Nagyon megilyedtem abban a pillanatban.. Azt hiszem kezdek félni Jungkooktól.. Jó megmondhatnám, megmutathatnám mit csináltam.. De meglepetés lesz neki meg amúgy is, most túl dühös, csak rosszabb lenne! Ah.. Most akkora egy ribancnak érzem magam..

-Mondd csak.. Lefeküdtél valaki mással? - Kérdezte lemondón.

-Istenem! - Kiáltottam rá dühösen. - Soha nem tennék ilyet! Te is tudod! A szobában van a fiúnk akit én szültem mert szeretlek!! És a szívem alatt hordozom a következő szerelmünk gyümölcsét! Hozzád mentem, felvettem a nevedet és rajtam van a jelölésed! Az omegád vagyok és ezek után mered feltételezni hogy megcsalnálak!!??? Szégyeld el magad! - Gyűltek könnyek a szemeimbe. - Jeon Jungkook, hol a bizalom amit megesküdtél? Hol a szerelmed? - Folytak le sós cseppjeim és végig marták az arcomat. Megtörtem.

-Baba.. - Sóhajtott könnyezve. - Igazad van énh csak.. - Sírta el magát. - Karamell szagod van és egésznap nem voltàl itthon! Nem tudtam komolyan gondolkozni, nagyon sajnálom.. - Húzott magágoz és felerősítette illatát hogy elfedje a tetováló kiscsaj szagát.

Jieun-nak volt karamell illata, de nekem csakis Kookie kell!

-Tetováló??? - Tolt el magától meglepetten. - Mit gondoltál??? Te egész nap tetováltattál?? -

-Nem nem nem! - Lettem ideges, most nagyon félek.. - Izé.. Csináltattam egy tetoválást, ez izé.. Meglepetés akart volna lenni neked.. Meghát.. Utána elmentem Herenhez és vele töltöttem a délutánt, de mivel szagelnyomó tablettákat szed, meg alapból gyengébb az illata mivel béta.. Szóval nem érezhetted a szilvát.. - Vakargattam a tarkómat.

-Szóval.. Te kajak csináltattál egy tetoválást??? - Húzta össze szemöldökeit.

-Igen, de neked is van, nem értem mi a probléma! - Motyogtam halkan.

-De én alfa vagyok, az más, de te mi az istent varrattál magadra?? - Morgolódott testemet tapogatva. - És hova??? - Lett dühösebb.

-A... Izé.. - Motyogtam ilyedten.

-Hah?? - Kiabált rám türelmetlenül.

-A fenekemre... - Hajtottam le a fejemt. Jungkook most olyan ilyesztő, vörösen izzanak a szemei, feszült, domináns a légkör és baszottul ilyesztő az ahogyan kiabál..

-MIT??? - Kapott fel vállára és dühösen fujtatva bedübörgött a szobánkba és lebaszott az ágyra. Minden gyengédség, tekintet és szeretet nélkül, lebaszott az ágyra! Csak úgy egyszerűen idebaszott!! Felém tornyosult és letépte a nadrágomat, olyan durva most..

-E-Ez...-Simított a tetoválásra. - A neven.. - Suttogta elhaló hangon.

-Igen.. - Szipogtam a párnába rejtve arcom. - A nevedet tetováltattam a fenekemre mert csak a tiéd vagyok! Senki sem érhet hozzám mert hozzád tartozom! Ez pedig kibaszott meglepetés lett volna neked! Azt szerettem volna ha örülsz! De nem! Kurvára most is fájdalmat okozol! Nyomod a hasamat! - Pityeregtem a párnába.

Amint eljutott Kookie agyáig is hogy mit mondtam azonnal leszállt rólam és hanyadt fordított, hasamra simított és puszilgatni kezdte. Feljött hozzám is és ajkaimat kezdte nedves csókokkal belepni.

A hold fényében 2 ~TAEKOOK~ [BEEJEZETT] Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz