9 (+×+)

102 19 4
                                    

Gaon'un bakış açısı

Okula gittiğimde herkes Jooyeon'la sevgili olduğumuza inanmıştı. Dördüncü teneffüste lavaboya gittim ki Hyunjin,Felix,Seungmin ve Jeongin Jooyeon'u kenara sıkıştırmış sorular soruyorlardı aradan tüy ek için yavaş yavaş kaçmaya çalışsam da beni gördüler.

Jeongin:"Ooo kimler gelmiş"

Gaon:"Ananın amı geldi"

Felix:"Gel hele gel gel"

Felix kolumdan tutup beni Jooyeon'nun yanına sürükledi.
Ardından Taehyun ve Hyuka da geldi.

Gaon:"Ne istiyorsunuz bizden?"

Seungmin:"Öpüşmenizi"

Gaon:"NE"

Hyunjin:"Lan sessiz ol nöbetçi öğretmen duycak"

Gaon:"Ciddi misiniz siz?"

Jeongin:"Evet?"

Sadece Jooyeon'nun duyabileceği bir sesle "Hani bizi salıcaklardı?" dedim.Ama cevap alamadım.

Hyunjin:"Öpülmeden bizden kurtulamazsınız"

Jeongin:"Kapıyı kilitleyip gün sonuna kadar sizi burdan çıkarmayabiliriz hatta"

Gaon:"UF TAMAM"

Felix:"YAPICAK MISINIZ?"

Gaon:"Evet"

Jooyeon'nun gözü parlamaya başlamıştı(sanki yıllardır bu anı bekliyo piç)

Gaon:"Ama bunu kimseye söylemi-

Sözümü bitirmeden Jooyeon piçi dudağıma yapışmıştı.İlk defa yaşadığım için biraz garip hissetmiştim(umarım bir daha yaşamam)

Jooyeon'u ittirmeye çalışıyordum ama yapamıyordum, sanki bunu yapmaya istekliymişim gibiydi. Yoksa aşka inanmaya mı başlamıştım?

Biraz sonra Jooyeon geri çekildi, aynaya baktığımda kıpkırmızı olduğumu fark ettim.Herkes bana bakarak sırıtıyordu.

Taehyun:"Yatakta da aynı performansı bekleriz"

Dedi ve herkes gülmeye başladı. Biraz sonra zil çaldı ve herkes dağıldı.

Bu şoku atlatamadığım için derse odaklanamamıştım.

Sonraki teneffüste Gunil, O.de, Jungsu ve Junhan yanıma toplandı.

Gunil:"Hani aşka inanmıyordun lan piç?"

O.de:"Hani aranızda bir şey yoktu"

Jungsu:"Ne zaman evlenceniz??"

Junhan:"İstersen aşk hakkında tavsiye verebilirim"

Allah'ın bu bölüm de bitti

Xdinary Gays ×Gayeon× (Tamamlandı) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin