21 ٩(๑꒦ິȏ꒦ິ๑)۶

59 10 11
                                    

15.01.2023

Jooyeon'nun bakış açısı
 
Gaon'u bulamayınca bunu görevlilere söyledim kameradan baktılar ve Hyunjin'in Gaon'u alıp ajanstaki bodruma kilitlediği gördük.

Polise haber verdik, polisler kilitli bodrum kapısını açıp girdi.Gaon'nun nefes almadığını söylediler.Bir umutla hastaneye gittik ve durumu doktorlara söyledik, Gaon'nun
nefes almadığını kesindi.Ağlamamaya çalıştım ama başaramadım.Gunil'i, Jungsu'yu, O.de'yi ve Junhan'ı aradım hastaneye geldiler.Bu benim suçumdu, eğer onu yalnız bıralmasaydım bu olmayacaktı.

Hyunjin'e dava açıldı ama Hyunjin serbest kaldı.Madem o giremeyecek.Ben gırerım o zaman

Gunil'in bakış açısı

Gaon öldüğünden beri Jooyeon iyi değil.Uzun bir aşk olacağını söylemişti Jooyeon.Ama...

En kötü tarafı Gaon'nun öldüğü günün Gaon'nun doğum günü olmasıydı.Zaten Jooyeon bana durumu anlattığında aklımda Jooyeon aramadan önce dinlediğim şarkının sözleri yankılanmıştı:"Happy death day"

20.03.2023

O.de'nin bakış açısı

Aradan 2 ay geçti. Jooyeon psikopata dönmüştü.Tarihlerden 20.03.2023 dü. Hyunjin'in doğum günü...

Junhan'ın bakış açısı

Okula gittiğimde Felix'i ağlarken gördüm.Ağlamasının sebebi ise Hyunjin'in ölmesi idi.

Bana olayı anlatmaya başladı.Meğersem bu gün Hyunjin'in doğum günüymüş. İntihar mı, bir hastalıktan dolayı mı yoksa cinayet kırdı bilmiyorduk.Ama bizim ekibin aklında bir kişi vardı.

Jungsu'nun bakış açısı

Jooyeon... Hyunjin'i öldüren oydu.Nereden mi biliyorum?Aslında bilmiyorum. Ama ondan başkası olamaz.

Gaon'un doğum tarihinde ölmesi,Hyunjin'in doğum tarihinde ölmesi... Bu bir raslantısal olamaz.Hele ki Gaon'u öldüren kişisin Hyunjin olması.

Felix artık yüzümüze bakmaz oldu.Sadece Junhan'la iyi anlaşıyordu.Canabara dönmüştü.Jooyeon'a dava açıldı. Kimin tarafından? Felix! Evet adam öldürmek suç. Ceza verilmesi gerek.Ama... Hyunjin serbest bırakılmışken Jooyeon'a 20 yıl hapise girmesi... İşte bu büyük adaletsizlikti!

Hukuk okuyordum, avukat olacaktım, suçsuzları savunacaktım

40 yaşlarımdayken Lee Jooyeon diye biri avukatı olmamı  istedi. Olabilir miydi?

Yüz yüze konuşmamız için onu bir kafeye çağırdım. Geldiğinde üstü başı alkol ile sigara karışımı bir şey kokuyordu.

Beni gördüğünde ağlamaya başladı. Bana sarıldı. Uzun zaman sonra beni görmüştü.

Jooyeon:İsmini duyunca tanıyamadım ama şimdi seni hatırladım. Beni hatırlıyor musun?

Jungsu:Hatırlamaz olur muyum?























Fic













Bitti...

Düşündüklerimi paylaşmak istedim:

Ben bu fici çok severek yazdım ama çoğunlukla hikayenin devamını bulamadım o yüzden hikayede birşey bitmeden bir şey daha başladı(Gaon'un aklını kaybetmesi, Hyunjin'in Gaon'a aşık olması, Gaon'un ölmesi vb.) Ama yinede okumaktan bıkmadınız<3

Xdinary Gays ×Gayeon× (Tamamlandı) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin