1

134 3 0
                                    


Ідеальне вбивство легко запланувати. Легко, коли люди приходять до тебе за порадою, підтримкою, допомогою, і у висновку вірять кожному твоєму слову, кожній твоїй маніпуляції, залюбки приймають таблетки, які ти ж їм прописав, роблять все що ти їм скажеш. Навіть стрибають з височенної будівлі – і це тільки тому що ти сказав.

Сила яка є у руках звичайного майстра своєї справи іноді може бути більшою за силу солдата з зброєю. Слова та правильний підхід до людини змушують її з’їдати саму себе, приносячи тобі задоволення та захоплюючу картину того, як людина (здавалося б – розумне створіння), бігає з куточка у куточок, наче загнана миша. А в кінці вмирає від голоду, не розуміючи, що вихід з цих стін вона перекрила сама ж собі.

19 вересня 2023
17:03.

- Як ваше самопочуття? – чоловіча фігура у класичному костюмі повільно приземляється у м’яке крісло, поки людина навпроти уважно розглядає кожну книгу на поличці, і намагається зібрати думки до купи.

- Краще. Таблетки допомагають. Іноді навіть поспати вдається, - шатенка переводить погляд на спеціаліста і трохи нахиляє голову вліво, стараючись не показувати хвилювання, - Вчора навіть з давнім другом вийшла на прогулянку. Він висловив вам щиросердечну вдячність, що Ви взялись за мене, - посмішка торкається губ дівчини, і майже миттєво зникає, коли блакитні очі навпроти стають наче скляними, і через них чітко видніється роздратованість.

- Ви розповіли про мене другу? – Субота тягнеться до склянки з водою, не спускаючи погляду з пацієнтки.
Тиша починає наповнювати приміщення з кожною секундою.

Софія відчуває, що сказала і зробила зайве. Вона не мала нікому розповідати про свої сеанси, так як вони обговорювали це як тільки почали їх. Тепер тиша розбавляється провиною та злістю, яка, наче лазери, випромінюється з очей психотерапевта.

-Я,- ком у горлі змушує дівчину зупинитись, тому вона тягнеться до склянки з водою, щоб хоч трішки впевненіше відповісти на питання. Ковток, - Він питав як я справляюсь з усім цим, і я сказала, що знайшла вас. Пробачте мені, я дійсно зробила необдуманий вчинок, мені так шкода…

Речення не мало закінчення, так як крісло навпроти різко відсунулось назад, що змусило дівчину смикнутись в сторону , а її очі одразу почали наповнюватись вологою. Вона все зіпсувала.

Спартак робить глибокий вдих, стискає зуби, старається взяти себе в руки. Вперше за довгий час ситуація повторюється. Він не планував цього разу знову діяти не по своїм правилам, але це дівчина змушує шестерні у його голові крутитись та працювати на всі сто відсотків. Ідея. Новий план.

Погляд чоловіка стає спокійним майже за декілька секунд, тепер замість шторму у блакитних очах знову тихе море.

- Чудово, - посмішка розливається, і пацієнтка має змогу побачити ряд рівних зубів, що одночасно заспокоює та напружує, - Це добре, що Ви знову почали спілкуватись з кимось і виходити на прогулянки. Але ж, я б просив Вас не порушувати більше наш договір, і не розповсюджуватись про наші сеанси. Це ж гірше для Вас самої, чи не так?

Камінь впав з плечей Софії, і вона одразу ж почала відчувати свою нікчемність. Вони обговорювали це на першому ж сеансі. Якщо вона буде розповідати комусь про своє лікування, то люди будуть думати, що вона божевільна, і врешті решт, її життя може закінчитись у психіатричній лікарні. Вона цього не хоче.

- Я б хотів познайомитись з Вашим товаришем. Раз тепер про цю таємничку знає ще одна людина, то, певне, я міг би з ним обговорити якісь нюанси вашого лікування, і...

- Так-так, звісно. Я можу його набрати прямо зараз, - рука дівчини вже була потягнулась до кишені, але Спартак зупинив її.

- Набирати не потрібно, залишите мені його номер на листку, я сам з ним зустрінусь та все обговорю, - ще одна посмішка, яка не означає абсолютно нічого хорошого для 23-х річної Софії, але обіцяє цікаві наступні декілька місяців для Суботи. Принаймні у цьому він був впевнений, коли годинник показував 17:38.

19 вересня 2023
20:12

Остаточно відредагований план, впевненість у своїх діях, і білий папірець, на якому написані 10 цифер, які є прямим порталом у моральну насолоду для Спартака. Пальці бігають по клавіатурі, поки на дисплеї телефону чітко не вказує одне ім’я, яке збережене в контактній книзі Суботи вже близько трьох років, і яке є невід’ємною частиною його життя.

-Женька…




Твої/мої таємниці або Те що зробило тебе щасливимWhere stories live. Discover now