Taniec nad jeziorem

9 1 0
                                    

Moje uszy usłyszały przeraźliwy wrzask. Podniosłam się do siadu i nieprzytomnym wzrokiem zaczęłam się rozglądać. To była Katie, moja współlokatorka z innego pokoju. Krzyczała tak głośno, że po chwili do domku wbiegł Lucas.

- Co do...- kiedy zobaczył stan Katie, podszedł do niej i ją po prostu przytulił. Tak po prostu. Katie zaczęła się uspokajać. Stwierdziłam, że nie będę tego oglądać. ( nie żebym jej nie lubiła, po prostu nie chciałam tam wybuchnąć śmiechem. Nie bierzcie mnie za jakąś psyholkę, ale takie właśnie sytuacje mnie bawią.) W tym czasie zdążyłam się ubrać i uczesać włosy. Stwierdziłam że wyjdę przez okno, dlaczego nie wiem. Wychodząc zobaczyłam Luca. Stwierdziłam że pójdę nad brzeg jeziora i trochę potańczę żeby nie wypaść z wprawy. Gdy doszłam do jeziora zczęłam tańczyć układ, który sama wymyśliłam. Piosenka ,, Stay " od Zedd pasowała idealnie do tego układu. Gdy piosenka, (którą miałam na słuchawkach) się z kończyłam usłyszałam delikatne klaskanie. Odwróciłam się pospiesznie ale nie zauważyłam nikogo. Szybko poszłam do domku ( przez okno oczywiście). Nikt nie zauważył że wyszłam. Chwilę później Rose powiedziała że mamy zajęcia i mamy czekać na Lucasa, z którym mamy teraz bedziemy mieli zajęcia...

CIĄG DALSZY NASTĄPI

**********

Jak by były jakieś błędy będzie mi miło jak poprawnie to słowo napisać w komentarzach.

Reven.

Live CampOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz