Wstaje i wychodze

2 1 0
                                    

      Lekcje które prowadził Lucas były bardzo interesujące. Prowadził on lekcje tańca, które swoją drogą przypomniały mi to jak bardzo kocham tańczyć. Ale bądźmy ze sobą szczerzy Lukas w porównaniu z tym jak moja ekipa tańczy, to on jest jak dziecko które dopiero co zaczyna tańczyć. W żadnym wypadku nie chce go oczerniać ale taka prawda. Zaprezentował nam układ do Duy Lipy ,,No Lie".

Swoją drogą na jednym konkursie tańczyłam do tej piosenki solówkę.

Aktualnie siedzę w jadalni i staram się nie słuchać tego jak inni mówią że kochają cały zespół. To jest irytujące że „ widziałaś jacy oni są ładni?" albo „ chciała bym żeby któryś zwrócił na mnie uwagę", a to są zaledwie dwa. Cała jadalnia jest nimi wypełniona. Brandon, Lucas, Michael, Aston i Chris weszli do pomieszczenia i usiedli. Chciałam jak najszybciej wyjść z zadzwonić do Madi bądź Josh'a,. Już miałam wstać ale zatrzymała mnie ręka Rose.

- Gdzie idziesz?

- Skończyłam jeść wiec idę domku.- czy to nie było normalne?

- Nie możesz- zaprotestowała szybko.

- A dlaczego nie mogę skoro zjadłam i nie chce marnować czasu na głupie siedzenie w miejscu gdzie wszyscy uwielbiają Amateurs.- Powiedziałam- Poza tym nie interesuje mnie to czy mi pozwalasz czy nie, jestem osobą którą najmniej interesuje to co ktoś ma do powiedzenia.

Nie przejmowałam się tym że większość przysłuchiwała się tej krótkiej wymianie zdań. Jak kiedyś ktoś powiedział „ wstaje i wychodzę" tak więc zrobiłam. Gdy byłam na dworze puściłam się biegiem w stronę jeziora. Nie pytajcie się dlaczego biegłam i dlaczego w stronę jeziora. Lubię wodę ale jeszcze bardziej lubię słuchać szumu wody, drzew lub wiatru. Może właśnie dlatego pędziłam w stronę jeziora? Jednak stwierdziłam że byłoby nie rozsądne udanie się na pomost. Czy jestem głupia myśląc o tym by być jak najdalej od ludzi? To teraz nie było ważne ponieważ znalazłam się dobry kawałek drogi od pomostu i całego obozu. Miałam w końcu swój upragniony spokój. Chłonęłam tą ciszę, szum jeziora i powiew wiatru. W tym momencie usłyszałam coś.

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Feb 11 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

Live CampOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz