Memories That I Remember

1.4K 114 235
                                    

UyarıMomentlar birbirine karışacak, ekleme çıkartma olacak, tarihler gidişata göre verilecek

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Uyarı
Momentlar birbirine karışacak, ekleme çıkartma olacak, tarihler gidişata göre verilecek.
Angst DEĞİL.

Özet
Jimin'in asla yerine ulaşmayan mektup serisi.

Yorumlarınızı eksik etmeyin lütfen, tek eğlencem onları okumak:(

...................

15 Ağustos 2013

Sevgili Aptal Jungkook...

Gerçekten, gerçekten aptalsın. Söylediğin hiçbir cümle, hiçbiri benim için anlam ifade etmiyor.

Kilolu muyum? Kendime kiloluyum. Lokmalarımı sayman için seni işe almadım.

Yine de sinirimi bozan ufak bir detay var. Özellikle yayınlanacağını bildiğimiz bir anda zehrini akıttın. Canımı acıtabileceğini düşündün değil mi? Küçük beyinli.

Ne duvara tüm gücünle ittiğinde canım acıdı ne de zehirli kelimelerini kullandığında. Düşündüğünden daha güçlüyüm. Senden çok daha güçlüyüm. En azından kim olduğumun farkındayım. Sen ise hala inkar et kendini, benliğini.

Pes etmeyeceğim. Sen beni ittikçe, ben daha çok üstüne düşeceğim.

Sana yemin olsun; belki önce ben hoşlandım senden, fakat ne olursa olsun aşkından kavrulan sen olacaksın.

...................

2 Eylül 2013

Bazen bipolar olduğunu düşünüyorum Jungkook.

Bi geliyorsun yanıma.
Güle eğlene boyumun kısalığı hakkında dalga geçiyorsun. Ama yanlış anlama, şaka olduğunu anladığım şekilde yapıyorsun bunu. Ne yalan söyleyeyim hoşuma da gidiyor. Radyo programında beni sevdiğini söylüyorsun, en çok benim yanımda rahat olduğunu söylüyorsun.

Sonra yine geliyorsun yanıma.
Ne kadar kilolu olduğumu yüzüme vuruyorsun. Sesime, dansıma hakaret ediyorsun. Beni hem duygusal hem de fiziken itiyorsun. Benden nefret ettiğine emin olmamı istiyor gibi davranıyorsun.

Seni anlıyorum. Daha 16 yaşındasın. Bunun, hislerimin, yanlış olduğunu düşündüğünü biliyorum. Kendini korumaya çalıştığını da biliyorum. Peki neden kendini korurken bana, savunmasız halime karşı bu kadar acımasız davranıyorsun?

Bugün gördüğüm tarafınla hep yaklaşsan bana olmaz mı?
Ağır bir diyete girdiğimi öğrendiğinde odama yemekler getiren Jungkook olsan hep?
Bırakmam için kendi de aynı diyete giren Jungkook?
Sana kıyamadığımı biliyorsun. Tüm gün aç kalsam umursamayacağımı ama sen tek bir öğün atlasan endişeden öleceğimi biliyorsun.

OneShots - JiKookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin