Muhafız (🐺)

2.4K 216 174
                                    

Kapak yapmak özel ilgi alanım olduğundan her bölüme uygun kapak yapma kararı aldımmm

Ayrıca ne kadar yorum/ot atarsanız o kadar hızlı bölüm alırsınız benden söylemesi

Bölüm şarkısı: Whitney Houston - I Will Always Love YouÖZETOmegaverse - Prens Omega Jimin - Koruma Alfa JungkookUYARIReşit olma yaşı 16

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Bölüm şarkısı: Whitney Houston - I Will Always Love You
ÖZET
Omegaverse - Prens Omega Jimin - Koruma Alfa Jungkook
UYARI
Reşit olma yaşı 16

Park Krallığının en nadide çiçeği, kralın biricik göz bebeği omega Prens Park Jimin'e halk dahi görmeden aşıktı.
Güzelliği dillere destan, her krallıktan evlilik teklifi alan Prens yüksek güvenlik önlemleriyle korunmak zorundaydı.
Alfa Jeon ise bu önlemlerin prense en yakın olanıydı. Tek görevi Prensi adım adım takip etmek, onu korumaktı.
Oysa kimse kapıların ardında olanı bilmiyordu.

✨✨✨

"Bu kez babamla konuşacağım." Prensin kararlı tavrı, korumanın dudaklarından acı dolu bir kıkırtı çıkmasını sağladı.

"Prensim, konuşmanız hem hiçbir işe yaramayacak hem de haksız bir savunma olacak. Şayet ben, hak ettiğimin bilincindeyim."

Jimin'in gözleri hüzünle alfanın sırtında dolandı. Yer yer kızarıklıklara ve açık yaraya sahip deriye baktıkça içi gidiyordu.

Şifacıya özel olarak hazırlattığı suya batırdı elindeki temiz bezi. Acıtmaya korktuğundan oldukça yavaş, narin narin gezdirdi yaralı bölgede.

"Ben hak ediyor muyum peki? Sana gelen her darbeyi hissetmiyor muyum sanıyorsun? Omegam çığlık çığlığa beni yerken ben dışarıda hiçbir şey olmuyormuş gibi oturuyorum. Yeri geliyor eziyetini izlemek zorunda kalıyorum. Ne uğruna?"

Biriciğinin ağladı ağlayacak olduğunu belirten ses tonu alfayı daha da fazla yaralıyordu. En azından teselli edebilmek, biraz olsun unutturabilmek için sırtı acısa, pansumanı yarım kalsa dahi yataktan sarkıttığı ayaklarını çekip yatakta arkasına döndü, bağdaş kurdu. Sessizlik içinde şifacının hazırladığı suyu kendilerinden uzaklaştırıp artık kırmızı olmuş bezi de gelişigüzel fırlatmıştı.

Boncuk boncuk olmuş yeşil gözlerini kendine diken sevgilisi için kollarını açtığında yerin dolması çok uzun sürmedi.

Jimin, alfasının bağdaş yaptığı kucağına kendini yerleştirip iki ayağını da alfanın belinin iki yanına sarkıtmıştı. Elleri sevgilisinin boynuna dolanırken sırtına değmemek için özen gösteriyordu.

Neyse ki prensin süt cildinde, tek bir izin bulunmadığı sırta rahatça kollarını dolayabilmişti Jungkook.

"Prensim-"

OneShots - JiKookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin