Enemies to Lovers(🧑🏻‍🎓,🐺,👶🏻)

1.6K 163 365
                                    

ÖzetLisenin parlak ve bir o kadar da atılgan öğrencisi Jimin'in sinirleri, yalnızca Jungkook etrafındayken bozuluyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Özet
Lisenin parlak ve bir o kadar da atılgan öğrencisi Jimin'in sinirleri, yalnızca Jungkook etrafındayken bozuluyordu. Neyse ki Jungkook'un favori Jimin'i 'Sinirli Jimin'di.

Lise•fluff•Mutlu son•Omegaverse

Jimin matematik dersini çok severdi. Gerçekten çok severdi. Özellikle geometri kısmında, o karışık şekiller arasında 3-4-5 üçgenini bulduğunda, ondaki keyif kimsede yoktu. Şansına ders de matematikti, üstelik konu da üçgenlerdi ama o hiç de keyifli değildi.

Yanında oturan alfanın durmadan ona çarpan dirseği yüzünden defteri boydan boya çizilmişti. Bir sonraki çizikle dayanamayan Jimin anın siniriyleş Jungkook'un omzuna olabildiğince sert vurmuştu fakat alfanın umuru dahi değildi.

O dersten yeterince sıkılmıştı. Tek eğlencesi öğretmenin zoruyla yanına oturan Jimin'le uğraşmaktı. Hatta bir karşılık aldığı için sevinmişti bile.

"Kilo mu aldın sen? Elin ağırlaşmış."

Omega çabasının bir işe yaramadığını anladığında tekrar görmezden gelmeye çalıştı. Artık boydan boya çizilmiş olan sayfayı değişti, kalemi eline alarak hocanın gösterdiği şekli çizmeye çalıştı.

"Jimin... Tikin vardı değil mi senin?" Alfanın elleri yavaş yavaş bel boşluğuna yaklaşırken bir anda ayağa kalktı omega.

"Jungkook yeter! Çarpacağım şimdi bir tane!"

Tüm sınıf kalp cihazının tiz sesiyle dolmuş gibiydi. Elinde tebeşirle kalakalan hoca, şaşkınlıkla Jimin'e döndü. En umut vaadeden öğrencisi dersi dinlemiyor muydu?

"Hocam çok özür dilerim ama çok sinirimi bozuyor! Rica etsem yerimizi-"

"Özür dileriz hocam. Jimin arkadaşımız oturur şimdi dersimize devam edelim." Alfanın aniden kolundan çekip sıraya oturtmasıyla Jimin tekrar vurdu ona.

"Aptal! Ders araları ne yapacaksan yap ama ders sırasında bulaşma bana. Yemin ederim gebertirim bak. Salak." 

Jungkook devam etmeliydi, devam etmeliydi ders çabucak bitsin.

"Jimin sen feci kilo almışsın. Önceden tekte çekerdim seni şuraya, şimdi zorlandım yani. Koluma masaj yapsana."

Utanmaz bir tavırla omeganın önüne kolunu uzatmıştı fakat aldığı tek karşılık tabi ki ağrı oluşturucak bir başka darbe olmuştu.

............................

Jimin dört senedir sınıf başkanlığını elinde tutarken son senesinde okul başkanlığına da göz dikmişti. Bu amaç uğruna öğrencilerle arasını iyi tutacak etkinlikler düzenliyor, dersine girmeyen öğretmenlerin dahi gözdesi olmaya çalışıyordu.

OneShots - JiKookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin