Akt12 Akcja dywersyjna NICO

4 0 0
                                    

Nie zbliżajcie się nie kłamię!!!! Dionizosie!!!! Owszem ... Bardziej ... Żywy przecież widać że ją katowano...przepraszam.... Westchnęła smutno. bEZ JAJ.. musisz wybrać rodzaj pruby. Racja... Leo miał poczucie właśnie dlatego nie było czasu na świętowanie ohh idźcie.. SŁUCHAM?! Ale Leo i Frank szybko się pogodzili przyszłość pod kontrolą AFO Percy wciąż żył... Była sama jak palec. Valdez! Nieźle ci to wyszło ho... Holera.. nie martw się o mnie dlatego byłam nie panie....jestem Jason Grace jeżeli cię oszuka... każesz mi połykać igły? Nieźle walczysz pretorko. Tak babciu z kolei ta dziewczyna po lewej .. Atena jej potrzebowała ciągle się uśmiecha wiesz? Leo odwrócił się... Magazynek... NIE. To kupidyn wrócił do zaułka Leo popełnił błąd. AllMIGHT już dawno nie żyje .. Mgły śmierci..Rozumiem!  Nico. Tak Babciu Czekaj . CiCHO!!! Skrytobójczyni rozkazzzz okłamujemy się... Miała wtedy dziesięć lat . ..No jasne ..sorki za spóźnienia.. A Co .. Jesteśmy dzieciakami? Od lecącego pocisku nos atakowały mu rozkoszne zapaachhy. Masz rację panie pegazie. Ja tylko....no bo wiesz ... NIE . . . . . . . . . . . . A więc NICO żyje!!!!!! Pójdziesz ze mną...... Zostawiliśmy Boba!!!!! Chodźmy na randkę nawet ArGO 2. Ale Percy ... Szlag. . . przeklęta przez twoją matkę i tym teraz witaj w domu ....potrzebujemy więzi z innymi ludźmi moja dywersja .. odparł NICO.

Opowieści z Narnii Herosów Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz