page 13

208 4 6
                                    

"Dah siap ke cinta hati saya niie.?" Kahar berkata kepada Aira sambil ketuk pintu. "Dah nak siapp, sabar ler. " Aira berkata kepada Kahar yang sedang menunggu didepan pintu.
"Lambat lagi ke woi??Dah nak sejammm"Kahar berkata sambil sandar di depan pintu. " Hm dah siap. Banyak bising lah kau ni cium kang baru tahu."Aira berkata in a jokingly Manner sambil membuka pintu. "Apa kau kata tadi , cinta? " Kahar menunduk ke muka Aira yang sedang merah (yelah mesti lah blushingg woi😭) "Ish kau nape!? Tibe2 nak panggil aku Cinta?aku tumbok kau Kang. Ish dah lah Jom gi dm beli ais krim nanti semua org rembat kau yang marah!"Aira berkata sambil memegang tangan Kahar(Ish dah lah tangan dia keras macam batu, batu pun kalah tau!? ) " tapi kau Yang ckp aku-"Aira menutup mulut Kahar. "Ish jangan lah cakap kuat²!! Malu tauu" Aira bercakap sambil muka dia merah"mana aci kau dapat ckp macam tu aku tak bolee.. "Kahar ckp sambil muka dia acah2 sedih. " alolololol sian Abe kaplak kito ni "Aira  kata dan cepat tarik pipi Kahar astu dia lari kan diri....



Heyo Qas Here! Sorry for not posting more parts cus im Busy with school 👍🏼 um im Just gonna Start working the Pages at school so yeah That's it bye!!

Gaduh2 Hingga TerjodohWhere stories live. Discover now