page 4

426 7 9
                                    

Astu Lights out kul 10."Eh Aira nanti ade
Announcement si geng high council buat. Btw kau jangan nak cari gaduh dengan high council tu, lagi² si Kahar tu kapla.pergh kau cakap waktu dia buat intro auto mampos lagipun dia ada lesen. Mesti kau bertanya kapla ngan lesen tu apa-"Aira tengok ayam dengan mata tajam, ayam terus senyap. " eh aku ni bekas kapla tau. Aku tau lah semua tu. Kitab high council kepala bapak dia pun aku dah katam tau." ayam dengan fakhri tengok dia "pergh power dho kau! Jap sekolah lama kau ade buat manifesto ke? "Ayam tengok kau. " mestilah ade-" "dah dah dorang dah pangil tu"

Di Dewan..

Kau bediri sebelah Naim waktu perhimpunan. Kahar datang kat atas pentas. "Assalamualaikum form 4.
" semua org balas salam nya tapi slow. Kahar berkata"LEMBIK KATA ANAK JANTAN, ASSALAMUALAIKUM FORM 4" Semua org jawab dengan kuat. Aira berkata "tapi aku anak betina. " Kahar tengok dia mata ke mata. "Dah tu tunggu apa lagi.? NJET STENG SEMUA" Aira bercakap dengan sendiri nya. 'Pergh tak tau pun semua high council garang macam ni,aku garang macam ni ke dulu? "." kepada form 4 yang baru, selamat datang ke kudrat" aku tengok muka Kahar macam. Selamat ke kudrat?bang oi.'tempat lahir nya armada lelaki Melayu"Kahar berkata. "Dan kitorang high council tahun ni. Dan aku Kahar. Kapla high council. Tahun ini kudrat kitorang yang punya. "  Aira berbisik kepada naim"eh dia ingat ni sape unya bapak dia punya lah Ni bapak aku-" "SHHHHH"

Gaduh2 Hingga TerjodohWhere stories live. Discover now