111 15 2
                                    

Jisung, gecenin bir köründe soğuk terler dökerken yanındaki Minhoyu uyandırmamaya çalışıyordu. Aslında Minhonun ona 'beni uyandırabilirsin sorun yok' demesine rağmen, onu uyandıramamıştı -yine- ve uyandırmak hiç istemiyordu. Ona bu yanını daha önce göstermemişti, göstermek de istemiyordu, eğer görürse bir şeyin gerçekleşmesinden korkuyordu aslında ; terk edilmek. Hem de Minho birkaç saat içinde işe gidecekti, bu da sebepler arasındaydı.

Gözyaşlarını bir o kadar bastırmak istemesine rağmen, tam tersi bir yandan da o kadar ağlamak istiyordu. Göğsündeki ağırlık -bu Dori, Soongie ve adını hatırlamadığı Minhonun diğer kedisi değildi- o kadar katlanılmaz hale gelmişti ki Jisung sadece yorganın içinde kendi sesini bastırmaya çalışıyordu. Ayrıca Minhoya diğer kedisinin adını sormaya çekilmişti, sormak istemişti fakat Minho kedileri konusunda biraz sert ve hassas olunca çok korkmuş, sormadan hayatına devam etmişti. 'Sormamam belki daha iyi.' diye düşünmüştü büyük ihtimalle.

Arkasına, Minhonun yattığı kısma baktı,  daha sonra bakışlarını titreyen ellerine çevirdi.

Gerçekten böyle gecenin bir yarısı boktan bir durum yüzünden uyanmayıp, günde 4 saatten fazla uyku alan insanların var olup olmadığını düşünüyor, ardından da normal bir insan olmanın verdiği hissi asla bilemeyecek olmasına kafasını yoruyordu. Jisung çok şey düşünüyordu.

Bir yandan içinden bu yaşadığı şeyin sebebinin Minho olduğunu iddia ediyor, Minhoya suç atmanın daha kolay olacağını düşünüyordu fakat diğer bir yandan ise Seungminin 'Böyle şeyler olabilir. Bir kişiyi suçlayamazsın.' demesi aklına geliyordu.

Jisung gerçekten çok düşünüyordu.

Minhoyla tanışma hikayeleri aslında Jisung için süper bir olaydı. Felix ve Seungmin sayesinde tanışmışlardı. Felix o sıra dans kursuna Seungmini de sürüklediği için, Seungminin kapıdan, 'Bu da Minho işte' diye lacivert saçlı ondan yapılı olan ve bale yapan kişiyi gösterdiğinde, Jisung çoktan ona ilk görüşte abayı yakmıştı.

Minhonun instagram hesabını bulmayı denemiş fakat başarısız olduktan sonra YouTube adlı platformda aratmıştı onun adını. Bale yapması, müzik ile o güzel bedeninin uyumunu izlemeden duramamıştı Jisung. Bütün videolarını izlemişti. O kadar çok izlemişti ki sanki Minho ona quiz yapacak gibi hissediyordu. Halbuki böyle bir şey olmamıştı.

Minho onu pekte umursamamıştı ilk başta. Ciddi anlamda umursamamıştı. Çünkü Minho ona sevgi gören insanlardan nefret etme gibi bir huya sahipti ve Jisung bu bilgiyi baz alırsak; ona fazlasıyla nefret etmelik sebep sunmuştu.

Bir gün Jisungun, Minhonun en sonki attığı videoyu ve videonun kapanışındaki, Minhonun ekrana gelip diğer videolarındaki gibi gülümsememesi dikkatini çekmişti. Jisung onunla alakalı detaylara dikkat edip dururdu; kimsenin farketmeyip, veya farkedip umursamadığı şeylere. Seungmine nedenini sorduğunda, 'Son videosu olacak o. Okuluna odaklanmak istiyor.' yanıtını almıştı.

Daha sonra başka bir gün Minho ile Seungmini konuşurken Jisungun adı geçmişti,

'Jisung hakkında ne düşünüyorsun?'
Minho gözlerini Seungmine sabitleyerek,
"İyi çocuk ama dediklerinden hiçbir şey anlamıyorum biliyor musun? O kadar saçma konuşuyor ki.'
'Hadi ama arkadaş olduğunuzu sanıyordum. Öyle demiştin.'
'Arkadaşım ama bazen ona katlanamıyorum.'
Minho bunları söylemişti, konuşmayı bitirmişti.

Minho biraz fazla dobraydı, o zamanlar. Bunun insanların canını yaktığınım ya farkında değildi ya da umursamıyordu. Jisungun da büyük ihtimalle kırıldığına pek de dikkat etmemişti.

Ayrıca Minho konuşmaktan çok dinlemeyi tercih eden bir insandı, Jisungun tam tersiydi. Jisung ise konuşurdu, aslında konuşmasının sebebi sadece Minhonun dikkatini çekmekti. Bir de Minho çok parası olan insanlardan nefret ederdi ki, Jisung bir rapçi olduğu için çok para kazanıyordu. Şarkıları gerçekten çok satıyordu. CD den albüme gerçekten iyi bir para kazanıyordu.

scaredy cat (minsung)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin