Evet sonunda sabah oldu ne olduğunu hiç bilmiyorum veya bunun ne olduğuna dair hic bir fikrim yok karnım çok anlamsız bir şekilde gıdıklanıyo
ama aslında bu hoş bir şey baya hoş bir şey . Eveet sonunda yola çıkıyoruz yani daha doğrusu Bellyler beni alamaya geliyo ama neyse ben buna heyecanli anlarin başı diyorum ve nedense daha çok da sonrasında pişman olmamak için kendime bunun bu anın anların daha diğer büyük anların başı olduğunu hatırlatıyorum ve bu gerçejten çok güzel oluyor.Eveeeet ve geldiler.Belly : heeeey saide bak arbayı bu gün kim sürüyor.
Belly şoför koltuğunda oturuyordu. Ama tabi ki onun sürmediğini yani sürmiyeceğini biliyorum.Loren daha ona güvenicek kadar aptal değil. Onun Conrad ı görmek için ne kadar heyecanlı olduğunu tahmin edebiliyorum ve belly i çok seviyorum ama bazen fazla heyecanlandığında bunu dışarıya biraz fazla abartılı bir şekilde yansıtabiliyor.Her neyse ...
Steven: hadi küçük belly seni qrka koltuğa alalım.
Belly:eğer küçük bir şey görmek istiyorsan !... Ahh herneyse
Steven: "herneyse" ne? Ooo hey kucuk kuzen de gelmiş
Saide: (gülümseyip) umm tamam nereye geçiym ?
Steven: bu kadar mı sarılma falan yok mu ?
Saide: bu defalık uhh ... TABIKI VAR SAKA YAPIYORUM !!!!!!
(Belly kollarını açarak bana doğru gelemye başladı )
Belly: ama nedense her zaman en sevdiğin kuzenin benim!!!
Saide: her zaman, her zaman ama kıskanç kuzen Steven a da yer var.
(Ve sonra üçümüz sarıldık)
Steven: Aaaa hadi amaaa cousins e geç kalıcaz.
Saide : ee tabi artık okyqnus a da geç kalıcaz.
Okyanus dan kastım aslında tam olarak gerçek bizim okyanus deniz olarak bildiğimiz okyanus değil tabi oraya da geç kalmak istemem ama asıl kastettiğim şey jeremiah ın gözleri bilmiyorum tabi ki internetten ve fotoğraflarından da bakabilir ama hiç biri gerçeğiyle aynı değil.Bunu bunca zamandır aslında sadece ben ve en yakın arkadışım biliyor ama bunu sadece bizim bilmemiz gerçeği değiştirmez.
_________________________________________
Arkadaşlar fazla okunma yok ve bazı kısımları biraz saçma olabilir okyanus lakabı gibi ama lütfen kusuruma bakmayın.
Bu aradaa yazda çok yaklaştıııı çok heyecanlıyııııııım.
Taylor swift - Cruel summer 💛💛💛💛
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Jeremiah fisher - So Much For Summer Love
FanfictionBu kitabı eğlenece amaçlı yazıyorum bütün eleştirilere açığım.Ve bu kitap tsipt in ikinci sezonu gibi olucak örnek olarak sussanah ın kanser olduğunu biliyor olacağız ve bunun gibi şeyler. Umarım beğenirsiniz