Fishers

163 7 1
                                    

Evet sonunda yaklastık yani Cousins tabelası görünfü en azından.Ve ben bu anın bitmesini hic istemiorum ama birazdan daha guzellerinin geliceğini biliyorum.Markete girmek için kulaklıklarımı çıkarttım Belly her zaman ki gibi o yarısı havayla dolu olan cips paketlerinden almak için önden ilerledi ben sie arkasından onu takip etmekle yetindim aslında tabi diğer yerleri görmedim fakat cousins o kadar da değismemişdi gördüğum kısımları kadarıyla . Markete girdiğimizde ilk olarak içecek kısmına gittim sonradan belly nin aldıklarına kıyasla içindeki cips mikatrari 5 de 4 fazla olan cip paketlerinden almaya gittim belly cipsleri şimdiden yemeye başlamıştı bike en son geçen yıl belly yine aynısını yaptığında kasiyer ona yürümüştü ama her neyse. Evet bu yıl mükemmel olucak hep aynı şeyi söylediğimi biliyorum ama gerçektrn nr kadar heyecanlı olduğumu krldimelere dökemiyorum galiba.Neysee ve evet çok yaklaştık ufuk goründü bile diyebiliriz.

Belly : eveeet cok yaklaştık düşünceleriniz nelerdir.

(Kendi aralarında konuşmalar)

Belly :Hey saide DUNYDAN SAIDE YE

Saide:Ah ozurdilerim duymamisim

Gercekten duymamıştım konuştuklarını biliyordum ama sesleri arkadan bulanık bulanık geliyordu aklımda bur yandan cruel summer çalıyordu bir yandan ise belly nin conrad ve jeremiahla olan ilişkisi belly geçen yıl conrad la öpüstüklerini söylemişti fakat aralarında hiç bir şey olmamıştı buna şaşırmıştım çünkü belly dqha sadece bir günlü tanıdığı cameron la bile sevgili olmuştu ama çok da umursamadım açıkcası sonrasında da hiç bir şey olmamış gibi grri dönmüştü ama tek bir şeyi merak ediyorum geldiğinden beri resmen jeremiah hakkında tek bir detay bile vermemişti aslında doğruyu söylrmek gerkirse ben gurursuz biri değilim fakat belly hu yıl onlarla gelmem konusunda çok da ısrarcı olmamıştı hatta gelmemem konusunda baya ısrarcı olmuştu acaba jeremiah ın bir sevgilsi mi vardı ve bunu öğrenip üzülmemem için mk yapıyordu bilmiyordum ama gerçketen çok merak ediyordum.

----------------------------------------------------‐----
Uzun süredir Cousins e vardıkları kısma gelemdiğmi biliyorum ama biraz daha uzun ve heyecanlı kısımlar olsun istedim ama bundan sonraki bölümde artık cousins e varılarını görevileceğiz.💛💛💛

Jeremiah fisher - So Much For Summer LoveHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin