Kalkarak kahvaltı hazırladım, yukarı çıktım ve taehyung'un odasına girdim "taehyung kalk hadi, kahvaltı hazır" mırıldan dı "tamam" dediğinde güldüm.
Jin ve namjoon'un odasının kapısını çaldım "hey kalkın hadi, kahvaltı hazır" Jin'in sesini duydum "tamam" dediğinde aşşağı indim.
Kahveleri koydum, taehyung indiğinde çantamı aldım "görüşürüz" kafasını salladı "iyi dersler"
Yürüyerek okula geldim, sırama oturdum, proje teslim zamanıydı ve ben çok iyi bir slayt yapmıştım, hoca erkenden geldiğinde flaşın üstüne ismimi yazarak verdim, hoca gülerek aldı.
Sırama geçtiğimde diğerleride ödevlerini vererek yerlerine geçti, mesaj geldiğinde açtım, yoongi yazmıştı
Yoongi
Hoseok iki gün sonra kore'de yim, okul erken bıraktıŞimdi dersteyim, ve bu çok güzel bir haber, sevindim
Ah üzgünüm sonra yazarım
İyi derslerTeşekkür ederim
Not tutmaya başladım, bu hocanın dersini seviyordum, güzel ve açıklayıcı anlatıyordu.
Zil çaldığında hemen telefonu aldım
Şey aradayız, çok sevindim
Erkenden görüşücez 🤭Ah evet aslında çok heyecanlıyım
Neden ki
Seni görücem, biraz heyecanlıyım
Ah şey 🤭
Çok tatlısın hoseok
Ben biraz sokak ağızlıyım dır umarım rahatsız olmazsınAh hayır, sorun olmaz
Geliş saatim okul saatine denk geliyor, istersen okul konumunu at, ben seni almaya gelirim
Şey olur, dolaşırız da
Çok güzel olur
Hoca geldi
GörüşürüzGörüşürüz
Ders de uykum geliyordu artık, eve gitmek istiyordum, hoca bıraktığında kafamı sıraya koydumBugün luna ve yuan gelmediği için rahattım, gün boyunca karışan olmamıştı, zaten o iki salak sadece bana karışıyorlardı.
Okul bittiğinde eve gittim, içeri girdim, jin ve taehyung oyun oynarken namjoon kitap okuyordu.
Taehyung'un üstüne attım kendimi, mızırdandı "yah hoseok kaybedicem" kafamı salladım "banane" dediğimde göz devirdi.
Oyunu jin kazandığında, taehyung "hayır hoseok vardı, rövanş istiyorum" gülerek yanaklarını sıktım.
Jin "kabul" dediğinde kalktım namjoon "3 saat oldu oyun oynuyorsunuz hala" jin dudaklarını büz dü "ama aşkım" taehyung mızırdandı "of namu bırak, kazanıcam olum, kazanıcam" dediğinde güldük.
Yukarı çıkarak üstümü değiştirdim kapı çaldığında namjoon "hoseok kapı" dediğinde göz devirdim, aşşağı indim "kalkıp açsan ölürsün" omuz silkti.
Kapıyı açtığımda jungkook ve jimin vardı, şaşkınca kaldım, jungkook sarılarak "süpriiiiizzz bal kabağıımm" kafamı sallayarak sarıldım "kook neden söylemedin" dediğimde ayrıldık.
Jimin "o zaman süprizin ne anlamı kalırdı ki" dediğinde geri çekildim "geçin hadi" dediğimde bavullarını aldılar.
Arkalarından dışarı baktım ama yoongi yoktu, o da gelmiştir diye düşünmüştüm.
Jimin ve jungkook koltuğa oturduklarında karşılarına oturdum, jungkook "yoongi yarın gelicek, bu gün okulda işleri vardı" kafamı salladım "sormadım ki" jimin güldü "biz yine de bilgilendirelim" namjoon kaşlarını çatatı "yoongi?" dediğinde taehyung ve jin'de oyunu bırakarak baktılar.
Jimin "yoongi işte, oda arkadaşımız" jin kıpırdandı "şu kavga eden" taehyung güldü"her gün kavga eden" güldüler, göz devirdim.
Namjoon "hoseok ile ne ilgisi var?" jungkook kıırdandı"ship, ship" arkama yaslandım, taehyung "düşününce minik hoseok ile yakışıyorlar" kafamı salladım "hadi ama" dediğimde jin "hoseok daha ne kadar kaça bilirsin? Kaçmak için intihar bile ettin, biliyoruz hayat senin için çok zor ama bir kereliğine bile şans versen olmaz mı?" gözlerimi kaçırdım.
Namjoon saçlarımı okşadı "bir kereliğine akışına bırak" kafamı salladım "öyle diyorsanız" güldüler, jungkook "jimin'de artık bizim ile kalıyoor" taehyung ellerini iki yana açtı"yenge deliler grubuna hoşgeldin" dediğinde güldük.
Ah bir şans, ne kadar kötü olabilir ki.
/
Hoseok'u yazarken kendimi yazmış gibi hissediyorum LFLFPCKXLDLXKXOXDMKXKXLS
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sope : kiss
FanfictionDuygularından kaçan hoseok , kaçtığı duygulara yoongi ile yakalandı