Yoongi görüntülü aradığında saçlarımı düzelttim, üstümüde iyice düzelterek açtım, uykulu görünüyordu ve siyah dağılmış saçları ile çok yakışıklıydı.
Esnedi "bebeğim" gülerek "aşkım yeni mi uyandın?" kafasını salladı "uykuya daldım, rüyamda seni görünce aramadığım aklıma geldi sonra hemen uyandım zaten" gülerek kafamı eğdim.
"Şapşal, sorun değil di ki, yarında arayabilirdin" dudaklarını büzdü "önceliğim sensin bebeğim" gülerek baktım, derin bir nefes aldı "az kaldı" kafamı salladım "hı hım bir hafta sonra mezun uz"
"Evet, yanına gelicem ve bırakmıycam" kafamı salladım "bende bırakmıycam, benden sıkılana kadar" dediğimde güldü.
"Senden sıkılmak mı? bak bu komikti, senden nasıl sıkılabilirim ki, yaşam sebebimden sıkılmak, öldüğüm gün bile sana aşık olarak ölücem bebeğim" kaşlarımı çattım " yah yoongiii öyle söyleme, korktuğumu biliyorsun" dediğimde kafasını salladı.
Yastığa kafasını koydu "seni seviyorum, çok seviyorum" güldüm "bende seni seviyorum" kafasını salladı "beraber uyusak" "olur" dediğimde güldü.
Telefonu düzgünce koydum, uzandığım da aklıma okuduğum kitap geldiğinde güldüm, uykulu sesi ile "ne oldu" kafamı salladım "birşey olmadı" dediğimde daha çok güldüm.
Yoongi'de gülerek "hey ne oldu, söyle" kafamı salladım "utanırım ki"
"hadi bebeğim merak ettim" yutkunarak "bir kitap okumuştum da oradan bir yer aklıma geldi" merak ile "eee ne geldi" dediğinde yüzümü yastığa gömdüm."Şey sevgili iki çocuk, bunlar ayrı odadalar" kafasını salladı, yutkunarak "işte bir tanesi diyor ki 'görüntülü konuşup uyuyalım" güldü "ee normal birşey" kafamı salladım "evet ama diğeri diyor ki 'ya birimiz pırtlatırsa" gülerek "ciddimisin" dediğinde kafamı salladım.
Yüzümü ellerim ile kapattım "çok utandım" kafasını salladı "aslında haklı" kaşlarımı çattım "yah yoongi" dediğimde güldü "ne, uyuduğumuzda vücudumuzu kontrol edemeyiz ki, haklı" dediğinde kafamı salladım.
Esnediğinde güldüm, kalınlaşmış sesi ile "nereden okudun o'nu" yutkunarak "wattpad diye bir uygulama var" kafasını salladı "bende okuycam" "olur, beraber okuyalım" güldü "okuyalım" dediğinde güldüm.
Kalın sesi ile "yarın boşum, sadece senin ile konuşucam" kafamı salladım "oluuur, kitabı okuruz" kalktı, telefonu nu aldı "uygulama ismi neydi?" güldüm "wattpad" dediğimde yazdı, uygulamayı gösterdiğinde kafamı salladım.
İndirdi, hesap açtı "kitabın ismi ne?" dediğinde güldüm "adaş bxb yaz ilk kitap" yazdı, gösterdi "evet o" kafasını salladı "yarın okuruz" "oluur" gözlerini kapatmadan önce "seni seviyorum " dediğinde güldüm "seni çook seviyorum"
Gözlerini kapatarak uyumaya başladığında bende gözlerimi kapattım, nefes sesleri bile mayışmamı sağlıyordu.
/
Yalnız komik ve güzel bir kitap, tavsiye ederim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sope : kiss
FanfictionDuygularından kaçan hoseok , kaçtığı duygulara yoongi ile yakalandı