Była piękna noc,godzina około drugiej w nocy,Emily w swoim pokoju się uczyła,zapominając o tym że następnego dnia jest pierwszy dzień szkoły.-Kurwa-Powiedziała sprawdzając godzinę.Dziewczyna szybko zebrała notatki z biurka, a następnie przetarła twarz rękoma, próbując nie zasnąć.Wstała z krzesła i ruszyła w stronę łazienki,umyła zęby,twarz,oraz ubrała się w białą,ciepłą,piżamę.Położyła się w swoim dużym łóżku,od razu zapalając lampkę nocną, sięgnęła po telefon i sprawdziła wiadomości.
Od Valeri:
-Przyjedziesz po mnie przed szkołą?
-Przyjadę.
-Napisała krótko następnie westchnęła ze zmęczenia.Położyła się,ustawiła budzik na piątą rano, i odłożyła go, zgasiła lampkę i poszła spać.Zadzwonił budzik, piąta rano, dziewczyna od razu go wyłączyła ponieważ, nie spała do czwartej,stresując się dzisiejszym dniem.-Super-Powiedziała zmęczona, następnie wstała i ubrała się w rzeczy do ćwiczeń.Poszła po cichu do kochani,niechcąc obudzić domu.Jej mama wstawała dopiero o siódmej, a ojciec o ósmej.Wzięła sobie shake,którego zrobiła wieczorem i włożyła do lodówki.Wyszła po cichu z domu, po czym poszła biegać.
Po czterdziestu minutach wróciła do domu,kierując się w stronę swojego pokoju.Wybrała ciuchy, po czym poszła do łazienki która była połączona z jej pokojem.
Dziewczyna stojąc przed lustrem,wystraszyła się na własny widok.Blada cera oraz sińce pod oczami nie wyglądały pięknie,weszła pod prysznic i wzięła długi,gorący prysznic.
Ubrała się i zrobiła delikatny ale kryjący makijaż,pofalowała swoje ciemne włosy i ubrała białą,lekko obcisłą ale elegancką sukienkę.
Po wszystkim była godzina usma, co wskazywało na to że musi zaraz wychodzić.Wzięła swoją torebkę i kluczyki do swojego czarnego BMW, po czym ruszyła do wyjścia.
CZYTASZ
Silent tears
RomanceEmily to,cicha dziewczyna, która była tak naprawdę zwykłą dziewczyną z Californi.Dopiero co zaczęła, pierwszy dzień,pierwszej klasy liceum.Ale już w tedy wiedziała że będzie jej ciężko.Zato Miguel, na pozór również,zwykły chłopak który, spędza dużo...