თავი 2

3 1 0
                                    

და თანაც ორივეს გვეზიზღება ნინის არჩეული ბიჭები ნუ რა მოხდა არაუშავს ნინის ბრალი არ არის რომ ცუდი გემოვნება აქვს ბიჭებში, მე პირადად ყველა ბიჭი კატეგორიულად მეზიზღება მაგრამ აი ლიზაზე იგივეს ვერ ვიტყვი, მაინც გაურბის თაველები ბიჭებისკენ  ორივე ასეთია ვერ ვხვდები შეყვარებული საერთოდ რა საჭიროა? მე არ მჭირდება. ლიზა ამბობს ამას მხოლოდ იმიტომ ამბობ რომ შეყვარებული არ გყოლიაო. დიახ არ  მყოლია და არც მეყოლება, მირჩევნია სწავლაზე ვფოკუსირდე ვიდრე ბიჭებზე.
ნინი : მზად ვარრ.
ანა: კარგი წავიდეთ წამოდი.
კარები ჩავკეტეთ და გავედით,
გზაში ლიზა შემოგვხვდა მისათან მივირბინე ჩავეხუტე, შემდეგ გზაში როგორც ყოველთვის  დაიწყეს ლაპარაკი ლიზას
საიდუმლო Crashe -ზე. ბიჭი რომელზეც ლიზაა   ზედმეტად არის შეყვარებული მხოლოდ ერთხელ მყავს ნანახი სიმპტიური არის ვერ დაუწუნებ ვერაფერს მაგრამ მე მაინცც არ მოწონსს, რაღაცნარი უცნაური ბიჭია როგორც ვთქვი ყველა ბიჭი მეზიზღება....
სკოლაში მივედით ჩვენი კლასი მესამე სართულზეა,  კლასში შევედი ჩემს მერხზე ჩანთის დადებაც ვერ მივასწარი რამოდენიმე გოგო რომ შემომეხვია, გოგონები რომლებთანაც საერთოთ არ მაქვს კავშირი მაგრამ ახლა უბრალოდ ჩამომეკიდნენ და გიჟივით მეხვეოდნენ,
როდესაც კლასლები ჩემდამი მონატრების გამოხატვას მორჩნენ, მერხზე ჩანთა დავდევი ჟაკეტი გავიხადე და დავკიდე შემდეგ კი ლიზასთან და ნინისთან მივედი საგნებზე ვსაუბრობდით როდესაც უკნიდან რაღაც ვიგრძენი, უეცრად შემოვტრიალდი და ბაჩო დავინახე. ბაჩოც ჩემი საუკეთესო მეგობარია მგონი ერთადერთი ბიჭია ვისაც ვეკონტაკტები კლასში, მის სულელ ძმაკაცს თუ არ ჩავთვლით ბაჩო მე და ნინი ბაღიდან ერთად ვართ, ლიზა სკოლაში გავციანით და ასე შევიკარით ეს 4-ეული,  ბაჩო ჩემზე 2 თვით პატარა მხოლოდ ერთადერთი მიზეზი მაქვს რითიც შემიძლია მეც დავცინო, რადგან თვითონ ჩემს სიმაღლეზე სიცილით ჯერ კიდევ არ დაღლილა.
ბაჩო: როგორ ხარ? როგორ მოხდა შენ სკოლა რომ გაცდინე თან ამდენი ხანი.
ანა: ავად ვიყავი იდიოტო,
ბაჩო: აა ბოდიშიი არ ვიცოდი. ირონიულად ჩაიცინა და თავის ნივთები მერხზე დაწყო,
სანდრო: შენ ცოცხალი ხარ მეგონა უკვე მოკვდი და გასვენაბაში არ დამპატიჟე.
ანა: რომც მოვკვდე დავიბარებ რომ არ დაგპატიჟონ.
სანდრომ ჩაიცინა და ბაჩოსთან გადაინაცვლა სანდრო აი ის ზემოთ ხსენებული ბაჩოს ძმაკაცია
მეშვიდე კლასში გადმოვიდა ბაჩოს მეგობარი იყო, საშინელო ბიჭია ჩემს ნერვებზე თამაში უზომოდ უყვარს არ ვიცი რა დაუშავე მაგრამ საშინლად მექცევა გაცნობის დღიდან და მეც უბრალოდ თავი შემაძულა ასეთი უხეშობით...

___________________________

აბა აბა მოდის ცხელ ცხელი ამბები
მადლობთ რომ კითხულობთ

VOTE 💫

FOLLOW ✅

COMMENT ✒

გაკოცეთ ყველას💋

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Mar 30, 2023 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

ორი გული 🫂❤Where stories live. Discover now