0.1

843 67 55
                                    

Okullar açılıyordu. Ben yaşadığım şehirden başka bir üniversite seçtiğim için ev bakmam gerekiyordu.

Bir ilan buldum 2 kişi olacaktık evde. İyi diyip işlemleri hallettim.

Evet o gün geldi. Doğup büyüdüğüm şehirden gidiyordum... Neyse umrumda değil gideceğim şehir daha iyiydi bencee.

(5 saat sonra)

Şehre gelmiştim. Gideceğim evin konumunu yeni ev arkadaşım olacak veletten istedim.

Veled ve seungminin watsap konuşması

+05*******
Konumu atayım mı?
                                                     Seungmin:
              Yok canım bana leylekler söyler 
               Tövbe tövbe at şu konumu yaaa

+05*******
Tamam be ne bağrıyon götüm
*Konum*

                                                     Seungmin:
                                   Adam ol veled he bu 
                                   arada senin adın ne?

+05******
Napcan adımı?

                                                   Seungmin:    
                    Çeyizime koycam Allah Allah
                  Kaydetcem napim senin adını

+05******
Bang chan seninki ne
kaydedeyim bende

                                                     Seungmin:
                 Lan bu bizim matematikçinin|
                                                Adı değil mi|
                               Tesadüftür ya tesadüf|
                                                     Seungmin

  "+50**** kişiyi chan diye değiştirdiniz"

Eve geldim ev acayip büyüktü. İyi ki bu evi tutmuşum dedim bir içimden.
İçeriye geçtim aha bizim chan orada oturmuş kağıtlarla uğraşıyor.

Bu ne iş yapıyordu ki? Öğrenci değilim yazıyordu ilanda. Merakıma yenik düşüp sordum.

Seungmin-"sen ne iş yapıyorsun bu arada chan?"

Bang chan-"öğretmenlik"

Seungmin-"ne öğretmeni?"

Bang chan-"matematik,soruların bittiyse işim var ona dönücem veled kimmiş şimdi ha?"

Seungmin-"ne bileyim ben matematik öğretmeni olduğunu ti ti hangi okul bu arada"

Bang chan-"***** okuluda sanane ya işimden okulumdan falan"

Hasiktir benim okulum eee matematik öğretmeni eee adı benim matematik öğretmeniyle adı aynı...

Seungmin-"ay tamam be"

Ona şimdi söylememeliydim. Aramız zaten iğrenç ay öğrencilere üzüldüm lan. Odaya çıktım eşyaları yerleştiriyordum arkadan birisinin bana seslendiğini duydum.

Bang chan-"VELED GEL ŞU YEMEĞİNİ AL!"

Seungmin-"AYYY BIRAK YEMEĞİME DOKUNMA!"

Bang chan-"YEMEĞİ BEN YAPTIM YAR-"

Seungmin-"OFFF ELİNE Mİ YAPIŞTI  DOKUNMA GELİYOM!"

Koşarak merdivenlerden indim yemeğimi masada görünce daha hızlı koşup yemeği sahiplendim.

Bang chan-"ayy yemedik yemeğini koydum oraya teşşekür edeceğine yaptığın şeylere bak be veled"

Seungmin-"birincisi bana veled demeyi kes! İkincisi evet gelmeseydim yiyebilirdin. Üçüncüsü teşşekürler götüm"

Bang chan-"ben senden büyüğüm veled"

Seungmin-"napim"

Bang chan-"bana hyung de yoksa yemek falan yapmam sana aç kalırsın veled yemek falan yapmayıda bilmiyorsundur sen"

Harbi lan bilmiyordum!?!?!?

Seungmin-"chan hyung mu diyeceğim aç kalmamak için???"

Bang chan-"sadece hyungda diyebilirsin"

Seungmin-"demicem banane"

Bang chan-"peki aç kalırsın yemek sipariş verirsin sürekli ve bu biraz pahalıya denk gelebilir veled"

Seungmin-"gıcıklık yapma işte yapsan ölcen mi"

Bang chan"gocoklok yopmo oşto yopson olcon mo? Şuan böyle duydum cidden"

Seungmin-"hahaha güleyimde boşa gitmesin"

Bang chan-"neyse sen daha veled olduğun için ödevin falan vardır çık sen yukarıya ödevlerini falan yap VELEDDD"

Seungmin-"matematik öğretmeni olmuşsunda zekanın algılama hızı gelişmemiş sana demiyor muyum bana veled deme diye?"

Bang chan-"ama öylesin veled kes!"

Seungmin-"bende saygı var ama hakedene"

Seungmin-"bu arada okul yok ne ödevi kafayı mı yedin???"
.
.
.
.

Selam fic işte okuyun oy atarsanız ve yorum yaparsanız daha hızlı bölüm atarım ve sevinirim mutlu falan olurum -tatmadığım bir duygu- seviliyorsunuz

Beğenmeniz duasıyla❤🤲😎

my roommate//CHANMIN Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin