0.3

358 54 39
                                    

Bang chan-"o-oturabilirsiniz çocuklar seungmin sen bir benimle gel"

Felix-"knk sen bittin"

Dedi kulağıma fısıldayarak. Acayip iyi moral veriyordu ya. Kapının ardına gittik chanla.

Bang chan-"evde göt burda hocam ha? Sjkskskk"

Seungmin-"gülme ya"

Bang chan-"birde h-hocam akaiaiiaiaio"

Dedi kahkahalarının arasında.

Bang chan-"bak bana seungmin hareketlerine dikkat et acımam gönderirim disipline"

Seungmin-"biliyom zaten"

Bang chan-"kim söyledi"

Seungmin-"felix"

Bang chan-"adama bak be evde küfür ile çağırıyor buraya gelince göt gibi kalıyor ortada skskksowo"

Seungmin-"gülmeye mi geldik gö- hocam"

Bang chan-"ne dicektin sen gö?"

Seungmin-"bos verir misiniz hocam"

Bang chan-"hocam derken çok ama çok komiksin sikwiwkw"

Seungmin-"evde yaşananlardan dolayıdır o yoksa değil eve gitsek bir zaten"

Bang chan-"bana karşı mı geliyorsun sen bana mı öyle geldi?"

Seungmin-"sana yani size öyle gelmiştir hocam ben size karşı niye geleyim?"

Bang chan-"ay karnım ağrıdı gülmekten geç sınıfa hadi"

Sınıfa geçtik. Herkes bize bakıyordu. Sanırım ne konuştuğumuzu merak ediyorlar ne konuşayım ben o götle güldü ancak bana.

Bang chan-"evet şu soruyu biri çözsün"

Dersi gram dinlemedim beni kaldırmaması için dua ederken...

Bang chan-"seungmin ne güzel dinledin dersi gel bu soruyu çöz bakalım"

Seungmin-"h-hocam ben gelmesem?"

Bang chan-"ÇIK DIŞARI!"

Birden bana böyle bağırınca neye uğradığımı şaşırdım. Sadece soruyu çözmek istemedim gözlerim dolmaya başlayınca hemen sınıftan çıktım. Müdürden izin alıp eve gidecektim.

Müdürden izin aldım. Tenefüsü bekledim. Ders zili çaldı. Eşyalarımı toparlamak için sınıfa girdim. Eşyalarımı toplayıp çıkacaktım ki bileğimde bir kol hissettim.

Bang chan-"nereye??"

Seungmin-"eve hocam"

Bang chan-"gel konuşalım iki dakika"

Seungmin-"evde konuşsak olur mu hiç iyi değilim"

Bang chan-"sana iyi olup olmadığını sormadım gel benimle iki dakika konuş dedim!"

Seungmin-"pe-peki"

Tekrar bağırır diye korktum sesi o kadar yükselmeyince rahatladım. Boş bir sınıfa gittik.

Bang chan-"neyin var eve niye gidiyorsun"

Seungmin-"başım ağrıyor hocam o yüzden eğer izin verirseniz izninizle çıkıcam"

Bang chan-"yalnızkende mi hocam?"

Seungmin-"gitmek istiyorum hocam bırakır mısınız?"

Bang chan-"ben başının ağrıdığına inanmıyorum"

Seungmin-"ne niye ki?"

Bang chan-"dün bana söverken çok iyiydin"

Seungmin-"hocam gerçekten çok kötüyüm izin verin gideyim müdürede lütfen göndermeyin falan demeyin"

my roommate//CHANMIN Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin