Ders programından öğrendim matematik öğretmenimiz olduğunu. Hemen söylemiyecektim hocam olduğunu gelsin görsün sınıfta zaten yarın okul vardı ve ilk iki dersimiz onlaydı.
Bang chan-"ödevin yoksa yok ama çık ayağımın altından veled uğraşmayayım seninle"
Seungmin-"yeter olum deme bana veled diye!"
Bang chan-"öylesin kes kes kes kes"
Gerçekten kesmek zorundaydım hocamdı aq. Dersten bırakabilir kendileri.
Seungmin-"offf amk ya"
Söylene söylene dolaşıyordum evde.
Bang chan-"noldu veled anlatmak ister misin?"
Seungmin-"ne olacak be yarın iki dersim matematik ya daha ne olacak"
Bang chan-"sjkskskak iyi iyi sana iyi olmuş veled birde benimle kaldığın sürece matematiği seveceksin yoksa..."
Seungmin-"yoksa?"
Bang chan-"aç kalırsın"
Seungmin-"matematik çok güzel bir ders aslında bilir misin götüm?"
Bang chan-"evet evet bilirim veled şu göt yerine hyunga geçsek varya mükkemmel"
Seungmin-"bak bak hoppa"
Diyip nah çektim.
Bang chan-"bizim velede bak tüh"
Seungmin-"neler var senin velette görmen lazım"
Bang chan-"kalsın"
Diyip göz devirdi. Neyse yarın onu çok büyük bir şok bekliyordu. İnş ona okulda hocam diye seslenmeyi unutmam. En çok ondan korkuyom.
(2 saat sonra)
Bang chan-"ya bak uyuyorum ben kendine bişeyler zıkkımlan işte olum bırak benim yakamı ya"
Seungmin-"eğer yaparsannn"
Bang chan-"yaparsam ne?"
Seungmin-"sana 1 saatliğine hyung derim"
Bang chan-"off peki tamam"
Seungmin-"adam ol göt"
Bang chan-"sus lan veled"
Bang chan'ın anlatımıyla
Sıra geldi şuna yemek hazırlamaya. Keşke onun hocası olsam varya neler yapardım ona. Bizimkilere yaptıklarımdan biraz sadece biraz ağır olabilirdi.
Onunla dalga geçebilirdim bana hyung dediği için. Kabullenmiş olurdu yani fena mı olurdu. Yaptım bişiler verdim eline.
Bang chan-"teşşekürler hyungum demezsen ben yicem"
Seungmin-"sjskkskak inandın mı sana hyung diyeceğime"
Bang chan-"bokumu ye"
Seungmin-"tamam HYUNG verir misin yemeğimi daha fazla dokunmadan"
Bang chan-"adam ol veled"
Seungmin-"bu 1 saat içerisinde lütfen benimle konuşma sana zaten 1 saatliğine hyung diyecektim"
Bang chan-"neyse sevaptır aç köpeği doyurmak"
Seungmin-"sen şimdi bana köpek mi dedin ha? Gö-"
Bang chan-"1 saatliğine hyung var!"
Seungmin-"beyinsiz gerizekalı aptal hyung?"
Bang chan-"kendileri ben değilim"
Seungmin-"offff"
Bang chan-"kudur veled"
Seungmin'in anlatımıyla
Yüzüme vuran gün ışığına açtım gözümü. Keşke açmaz olaydım. Bugün okul var,matematik öğretmenim götüm olan chan,ve ilk iki dersim onla kesin iki ders ağzıma edecek ben onu biliyom kardeşim. Daha ne olsun.
Bang chan-"VELED GEL KAHVALTIYI YAP ÇIK SONRA GİT"
Seungmin-"OFFFF"
Bang chan-"BEN SANA OFLA DEMEDİM AŞAĞI GEL ŞUNLARI ZIKKIMLAN SİKTİR GİT DEDİĞİMİ HATIRLIYORUM!"
Seungmin-"ZATEN ÖYLE DEDİN GÖT"
Aşağı indim biseyler yiyip hazırlandım. Çıktım evden. Okulda arkadaşım felixte vardı ehehe. En azından yalnız değildim be. O yüzden chan bile bu kadar erken gitmeme şaşırdı.
Felixle buluşucaktım. Yani yaz tatilinde görüşmedik. O yüzden acayiiiiippp heyacanlıyım. Okula geldim felixi gördüm. Agagaga sarıldık falan işte sohbete geçmiştik.
Seungmin-"knk bu chan mıdır nedir nasıl bir hoca?"
Felix-"knk hiç sorma önüne gelene ağır cezalar veriyor amk. Adam ceza verme eylemiyle aşk yaşıyor resmen ve bu sene matematik öğretmenimiz offf hatırladım gene"
Seungmin-"hassiktir"
Felix-"ne olduki knk okulda hayvanlasma oldu bitti gitti. Sanki adamla aynı evdeyiz amk"
Seungmin-"gel knk anlatıcam"
Ona chanla olan bağlantımı anlattım. Birde ona ettiğim hitapları falan.
Felix-"knk sen sıçmışsın"
Seungmin-"hemde büyük"
Ders başladı hoca-chan- içeri girdi.
Bang chan-"oturun çocu- SEUNGMİN?!"
Seungmin-"efendim h-hocam?"
Sınıftaki bir özürlü şahıs-"ooooo nerden tanışıyon lan hocayla"
.
.
.
.
Teşşekür ederim 2. Bölümünde sonuna gelmişiz bölüm geç atmicam merak etmeyin oy sayısı gelmesede atıcam çünkü ben istediğim ficden oy sayısı gelmediği için yeni bölüm beklerken çıldırıyorum size bunu yaşatmak istemem öpüldünüz.Beğenmeniz duasıyla🤲❤😎
ŞİMDİ OKUDUĞUN
my roommate//CHANMIN
Fanfiction"herkesin korktuğu üniversite öğretmeni chan" "onunla yalnışıkla aynı eve çıkan seungmin" ~chanmin