81- Mahalledeydim."Hey oradaki Rin-chan değil mi ben mi yanlış görüyorum?"
Bachira, bankta kendi halinde oturan silüeti işaret ettiğinde İsagi net görebilmek için gözlerini kıstı. Evet o kişi Rin'den başkası değildi! İyi de Rin'in burada ne işi vardı?"Yanlış görmüyorsun. Rin gerçekten de burada."
İsagi, kafasından geçen bir milyon ihtimalle olduğu yerde çakılı kaldı. Rin buraya öylesine mi gelmişti? Yoksa bir işi mi vardı? Durmadan soru üretmesi sırtından öne doğru itilene kadar sürdü tabi. Bachira neşeli bir şekilde "Gidip ona selam versene o kadar seni görmeye gelmiş." dedi.
Bachira'nın hayal dünyası gerçekten de genişti. Rin ve İsagi'yi görmeye gelmek? Tamam Rin'le eskisi gibi düşmanlık ilişkileri yoktu. Rakiplerdi ama düşmanca tavırda değildi. Arkadaş da değillerdi. Bachira'yla ya da Chigiri ile ya da Kurona ile olan iletişimi gibi iletişimi yoktu Rin'le.
Ryusei, Rin'le İsagi'den için çoğu kez her an öpüşmeye hazır flörtler gibi konuştuklarını iddia etse de Ryusei'den bahsediyordu. Rin'i sinir etmek için her şeyi yapma potansiyelindeki birisiydi. Ciddi olduğu anlar çok nadirdi. Ama bir anlığına ciddi olsa İsagi buna hayır demezdi.
Her neyse özetle Rin İsagi için katiyen burada takılıyor olamazdı. Ve neden burada olduğunu öğrenmenin bir yolu vardı.
İsagi, meraklı adımlarla Rin'e yaklaşırken Bachira imalı bir gülümsemeyle ikisini yalnız bırakmak için uzaklaştı. İsagi derin bir nefes aldı birkaç kez bunu tekrarladıktan sonra en sonunda "Rin? Selam burada ne yapıyorsun?" diyebildi.
Rin, İsagi'nin sesini duyduğunda bunu bekliyormuş gibi ayağa kalktı ve ellerini cebine koyup sallanarak "Mahalledeydim." dedi. Bu cevap İsagi'nin şaşkınlığını artırdı. Rin'in evinin buradan uzakta kaldığına emindi.
Ryusei'nin Sae hakkındaki bitmeyen konuşmalarının bir gün işe yarayacağını düşünmezdi.
"Senin evin buradan uzakta kalmıyor mu?"Rin, kaşlarını çattı ve biraz daha sinirli bir tonda "Öyleyse ne olmuş? Sadece dolaşıyordum ve kendimi kaptırmışım" derken kuyruğu kıstırılmış bir kediyi andırdı. İsagi bu cevaba da ikna olmadı tabi.
"Kendini çok uzak mesafeye kaptırmak büyük başarıymış." Rin, İsagi'nin hiçbir cevaba ikna olmayacak kadar akıllı olmasına hayran olmayı başka bir zamana erteledi. Şu anda bir açıklama yapması gerekiyordu ve bütün seçenekleri tüketmişti.
"Kendimi uzak mesafeye kaptırdım evet. Çünkü..."
Devamını getirmeli miydi?
"Çünkü?"
İsagi'nin şaşkın şirin ve salak suratına bakılırsa getirmeliydi.
"Çünkü seni görmek istedim! Daha bunu nasıl anlatayım! Bana bunu söylettiğine inanamıyorum seni salak!"
Bachira haklı mıydı yani? Rin gerçekten de onu görmek için gelmişti. Rin'in kimse için böyle bir şey yapmayacağı düşünülürse bu Ryusei'yi de haklı çıkarıyordu? İsagi'nin yanaklarına aklındaki düşüncelerin etkisiyle kırmızılık akın etti. İsagi bir şeyler mırıldanacakken Bachira'nın sesi ikisini de böldü.
"Gençler kolay gelsin!"
82- Orada kal, seni almak için geliyorum
"İsagi mi?"
Rin, kitabında kaldığı son sayfaya işaret bırakıp titreşen telefonuna baktığında arayan kişi onu şaşırttı. İsagi ile ödevler ve sınavlar dışında iletişim kurmadığından -daha fazlası için sosyal becerileri elvermiyordu- çocuğun onu araması tuhafına gitmişti haliyle. Çok bekletmeden telefonu açtığında arka planda kalabalık insan sesi vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
yüz cümlede seni sevmek | rinsagi
أدب الهواةRin ve İsagi'nin birbirlerine doğrudan söylemeden "Seni seviyorum." dedikleri anların derlemesi.