Koyu kestane ve uzun saçlı adam yine her zaman ki gibi, daha önceden keşfettiği minik kafeye girip sabit yerine doğru ilerledi.
Bu küçük kafe hem rahat hem de samimiydi. Renkleri gösterişten uzak düz ve sade renkler barındırıyordu. Dikdörtgen ahşap masaların her bir yanına dizilmiş, su mavisi sandalyeler vardı. Masaların üzerinde küçük vazolar ve içlerinde birkaç dalından koparılmış renkli renkli lalelerle süslüydü.
Esmer saçlı adam sandalyesini geri çekip yerine yerleşti, neredeyse sahiplenmişti artık burayı. Cam kenarı masa.
Dışarıda çiseleyen yağmurla birlikte kendini gösteren güneş oldukça iç açıcı bir havaydı.
Siyah deri ceketini çıkartarak yanına koydu. Sonrasında etrafına bakıp sipariş verebileceği herhangi bir garson aradı, gördüğü sarışın oğlanla gülümseyip elini kaldırdı. Oğlan da aynı şekilde elini kaldırıp sevimlice gülümsedi ve minik adımlarla yanına geldi adamın. "Hey Minho hyung! Nasılsın?"
"İyiyim Lix, sen?"
"Ah çok iyiyim, bugün sonunda eve gideceğim için heyecanlıyım fazlasıyla."
"Ah evet bahar geldi, tatile giriyorsunuz değil mi? Sınavlarını hallettin değil mi?"
Felix genişçe gülümseyerek kafasını salladı hızlıca. "Hıhım hallettim merak etme hyung. Aynı siparişleri getiriyorum o zaman senin için?"
"Evet, teşekkürler."
Felix hafif eğildikten sonra siparişleri hazırlamak için mutfağa gitti koşar adımlarla. Minho sol bacağını sağ bacağının üstüne atıp arkasına yaslanarak, dışarıdaki cıvıl cıvıl olan görüntüyü izledi. Kafe pek de işlek bir caddede sayılmazdı. Bu yüzden gelen geçen pek olmuyordu, tabii bu sayede Minho da biraz olsun şehrin gürültüsünden uzaklaşabiliyordu. Şirkette yeterince başı ağrıyorken kendine bulduğu vakitleri de, baş ağrısıyla değerlendirmek istemezdi.
Bu yüzden geçenlerde denk geldiği bu kafeye yalnız başına gelir kimseye de bahsetmezdi. Ona kalsın istiyordu sadece.
4 gün sonrasına yetişmesi gereken koreografilerin hâlâ yetişememiş olması canını ayrı sıkarken, çıkan birkaç aksilik de onu fazlasıyla geriyordu. Sabırlı olması gerekliydi yoksa daha kötü sonuçlara yol açabilirdi ve böyle olursa şirket batabilirdi belki de.
Gözlerini masanın üzerindeki telefona yönlendirip bunları düşünmemeyi seçti, her düşündüğü an kafası patlayacak gibi oluyordu.
Birkaç dakikanın ardından önüne konulan siparişlerle teşekkür edip kahvesini yudumlamaya başladı. Bir yandan da telefonundan arkadaşı Hyunjinle koreografi üzerinde sohbet ediyorlardı.
Sanmıyorum.
Hwang Hyunjin
Stajyerler fazla yetersiz, seçerken gözlerini mi kapatmışlar?Daha çok görünüş için seçilmişler gibi, beni yoruyorlar.
Hwang Hyunjin
Gerçekten hepsi tam bir baş belası.
Belki de bu grup çıkış yapmamalı. Yani sesleri güçlü olsa bile bu yeterli değil, bir kere asla senkronize olamıyorlar.
Grup içindeki tartışmalar da işin cabası. Hiç anlaşamıyorlar.20 dakikalık molam da aptal veletlerin mızmızlıkları hakkında konuşup kendimi sinirlendirmeyeceğim.
Daha yetişmesi gereken koreografilerimiz var. Stajyerler hakkında daha detaylı konuşuruz patron ile.Hwang Hyunjin
Konuşsak ne değişecek sanki?
Burnunun dikine gidiyor, tek bildiği şey nasıl üyeler üzerinden popülarite sağlanır. Gruplar arasında ayrımcılık bile yapıyor, asla düşünmüyor kalanları.
Oysa biz onlar dans ederken ne kadar kendilerini paraladıklarını görüyoruz. Üzülüyorum :/Bu da bir şeyi değiştirmiyor maalesef, neyse molam bitmek üzere şirkete gelince konuşuruz detaylı.
Hwang Hyunjin
Tamamdır.
✓✓Minho bitirdiği kahvesiyle ayağa kalkacakken masanın üzerinde daha yeni fark ettiği üzerine yazı yazılmış sarı not kağıdını eline alıp yerine geri oturdu.
'Biliyorum senin cazibene kapılmamalıyım
Bu kendimle verdiğim bir iç savaş
Çok zor, dayanamıyorum, çok zor
Sen beni o güzel gülüşünle sarhoş derken ben nasıl ayık kalabilirim ki?
Fakat bu yasak elmayı koparıp ısırmak gibi
Eğer ki aşık olursam sana cenetten kovulacağım
Söylesene bana güzel çocuk, neden bu kadar günaha sevk eden bir güzelliğe sahipsin?'-365
Minho, notu okumayı bitirdiğinde gözlerini kırpıştırarak etrafına bakındı fakat nafile, kafede sadece Felix ve kendisi vardı gözle görünecek şekilde.
Peki bu not onun için miydi?
hi .d
31.03.2023
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝟏𝟐𝟏𝐔┊𝐌𝐢𝐧𝐜𝐡𝐚𝐧
Fanfiction'𝘐 𝘥𝘰𝘯'𝘵 𝘸𝘢𝘯𝘵 𝘵𝘰 𝘸𝘢𝘯𝘵 𝘺𝘰𝘶 𝘐 𝘴𝘩𝘰𝘶𝘭𝘥𝘯'𝘵 𝘣𝘦 𝘭𝘪𝘬𝘦 𝘵𝘩𝘪𝘴 𝘐 𝘬𝘯𝘰𝘸 𝘪𝘵 𝘪𝘯 𝘮𝘺 𝘮𝘪𝘯𝘥 (𝘥𝘢𝘯𝘨𝘦𝘳𝘰𝘶𝘴) 𝘐 𝘥𝘰𝘯'𝘵 𝘸𝘢𝘯𝘵 𝘵𝘰 𝘭𝘰𝘷𝘦 𝘺𝘰𝘶 𝘉𝘦𝘤𝘢𝘶𝘴𝘦 𝘧𝘳𝘰𝘮 𝘵𝘩𝘦 𝘮𝘰𝘮𝘦𝘯𝘵 𝘪𝘵 𝘴𝘵𝘢𝘳𝘵𝘴...