Mahşerin 4 atlısı
Yoongi
GünaydınHobi
GunaydinJimin
Gunooo-Günaydın.
Jimin
O nokta gotune girsin jeon.Yoongi
Ben okula erken geldim bugun
Sizde gelin hadi sıkıldım-ben gelicem şimdi otobus
duragindayimYoongi
İSTE ADAMİN DİBİ- :))
Jungkook
Otobüsten inip okula gelmiştim sınıfta sadece yoon ve minho vardı ilk ders matematikti uyuycam diye hayaller kuruyodum ama hepsi yıkıldı.
Sabahin korunde ilk dersten aramami olurmus ya aslında dersin kaynaması guzel bisey ama sonucta ben uyuycaktim.
Aramaya 4 öğretmen girdi. Matematik hocasi changbin, ingilizce hocası jeongin, kimya hocası namjoon ve tarih hocasi taehyung. 4 sıra sırası vardi (cok mantiksiz bi cumle oldu idjdkdj) ve ben 4. Tarafin en arkasinda oturuyordum ve 4. Tarafi taehyung kontrol edicekmiş sevinmedim değil aslinda ama namjoon daha az ariyodu ve hemen birakiyodu bizi oyuzden keske namjoon arasaydi diyede düşünmedim değil.
Çantamda yastıktan başka hiçbirşey yoktu. O yüzden korkmadım ama yoonginin çantasında bok oyuncagi vardi neden bende bilmiyorum.
Hocalar aramaya başladı
Sınıftakilerin çantasından (daha bana vr yooonginin cantasina) gelmeden oncekilerin çantasından prezervatif ve çakı çıktı.
benim çantamı açtı ve içinde sadece yastık olduğunu gördü. Ve bana "sen bu okula neden geliyorsun? Bu gidişle bi bok olamazsın. Gerizekalı." Dedi normalde hiç takmazdim ama bunu taktım üzüldüm yani.
Beni geçti ve yoonginin çantasını aradı.
Bok oyuncağı çıkınca güldü ve "bana link at lütfen cok iyi bu" dedi sakami agliycaktim benim çantamdan çıkan yastığa laf etti ve boka laf etmedi şaka gibiydi tabiki yoongiye kizmadigina sevindim ama işte...Sonra changbin sinirli bir şekilde hocayi çekip boku eline aldı ve yoongiye kızmaya başladı, Üzüldüm.
Sonra boku aldi ve çöpe attı. Ben boku sevmiştim aslinda ya
Herneyse arama bitti. 2. Ders tarihti hem mutlu olmuştum hem üzülmüştüm neden mutlu oldum bilmiyorum.
Taehyung derste bana kötü kötü baktı ve sınıftakilerle sesli bir şekilde "taehyungun dersleri nasil gerizekaliya benziyoda" dedi agliycaktim bu kadarıda fazlaydi cidden. Resmen takmıştı bana.
Sınıftakilerin "hocam butun dersler uyuyo zaten" dedi ben sesini cikartmadim ama hobi ayağa kalkıp bağırarak "siz bu hakki nerden buluyosunuz acaba? Hiçkimse hiçkimse jeona gerizekali diyemez hemde herkesin içinde jeon benim kirmizi cizgim." Dedi sevinmiştim taehyungda hobiye "Sen kimsin? Kimsin sen bana bağırabiliyosun hangi curretle saygısız." Dedi hobide sustu ve güldü sonra ders bitti ve diğer derslerde uyudum.
Derslerin hepsi bittiğinde uyuyodum uyanamamiştim. Sonra jimin geldi ve beni kaldırdı sinifta sadece jimin ve ben vardik sonra okul kapanmasin diye koştuk yetiştiksonrada sarıldık ve ayrıldık sarilmak iyi gelmişti uzun zamandır sarilmamisti kimse bana.
Eve geldim kapıyı anahtarla açmaya çalışırken bi anda kapıyi annem açtı off çektim bi icimden cunku film izlemek istiyodum kafami dağıtmaya ihtiyacim vardi.
Neden geldiğini sordugumda annem "yemek yaptım sana ve biraz konusalim ya özledim seni" dedi yemek yedik ve annem "hala bi sevgilin yokmu bak sana ne diycem benim bi arkadaşımın çok güzel bir kızı var bi buluşsaniz çok güzel olurr" dedi ama bilmedigi bisey vardi ben erkeklerden hoşlanıyodum..
Anneme "yok anne benim hoşlandığım biri var gerek yok" dedim ve annem "aaaaaaa kimmiş o şansi kiz" dedi aslında hoşlandığım biri yoktu yada vardı bilmiyorum. Ama hoşlandığım diyince aklıma sadece taehyung geliyo off o benden nefret ediyo anne ne sanslisi dedim icimden.
Herneyse annem gitti ben film actim misirda patlattim butun gece uyumadan film izledim.
Ama gecenin yarisinda bi mesaj geldi
Mahşerin 4 atlısı
Jimin
Uyudunuzmu lanHobi
Yok ben uyumadımYoongi
Bende uyumadım jimin bize gelsene bebeğim 😉-bende uyumadim
Hobi
NEEE SENN UYUMADİNMİİ BEN
SOOOKKK-bende a101
(Hobi,jimin,yoongi görüldü)______________________________
Eveeet bi bolumunde sonuna geldik ben aslinda bu ficin okuncagini tahmin etmiyodum ama okundu birazzz tesekkur ederimmm hadi size bi nimet koyup bitiriyim bolumu