Розділ перший.

53 12 25
                                    

Одрі.

Проскріпіла підлога, це означало, що в мої  покої хтось завітав, але чому без стука? Що за неповага?
Я повернула голову до відкритих дверей та побачила матір, що стояла в одвірку.

— Одрі, ти зібрала свої речі? — звернулась до мене жінка оглядаючи майже порожню кімнату.

— Так, матінко. Всі речі складені у валізах, — Я кивнула на дві великі валізи, що стояли поряд з моїм  колишнім ліжком.

— Славно, Орлок, забере чемодан. А, ти негайно спускайся у дворець, ми будемо очікувати тебе біля машини.

Я кивнула.

Матір вийшла з кімнати та прикрила за собою двері, я спокійно  видихнула на повні легені, але не надовго тривав мій спокій. У вухах зазвеніли гучні кроки які наближалися до моїх дверей все ближче і ближче. Я поспіхом вибігла з кімнати, захвативши з собою маленьку, наплічну сумочку.

Але не встигла я вибігти на вулицю як на сходах мене перестрів Орлок, хай йому грець.

Ні!

Ні!

Ні!

Чорт забирай!

Я постаралась пройти повз, але брат схопив мене за зап'ясток. Садина, яка красувалась під широким рукавами сукні, занила від поступовою болі яку спричиняв старший.

— Відпусти мене,  — процідила я крізь зажаті зуби.

— Куди ти так поспішає, сестричко? Не приділиш пару хвилин своєї уваги, улюбленому братику? — з хижою посмішкою мовляв брат, схиливши голову до мого обличчя.

— В дворець. Потрібно, вже вирушати якщо ти не в курсі. — їдко кинула я та знову спробувала висвободити зап'ясток.

—Я - то маю про це відомость, але й ти не забувай про, що ми розмовляли, люба сестра. Поводся гідно та належно, не підведи мене, — Орлок погладив мене по волоссю та заправив пряд за вушко, це було дуже бридко.

— Не бувати такому, тільки через мій труп. Кому ти розповідаєш про гідність, якщо у тебе самого її немає? Не соромно тобі обманювати?

— Шавко, слухай мене уважно. Характер будеш показувати комусь іншому, а не мені. Ти зробиш все, що я тобі  накажу, і ти ляжеш під Герцога, повір мені, і щоб для тебе все пройшло добре, ти повинна кланятись мені в ноги. Ми обов'язково повернемось до цієї теми і я навчу тебе поважати  старших.

Ꮯтуⲕіⲧ ⳅ ⲃυⲱі|18+Where stories live. Discover now