Вампір.
Я повернувся в замок,в дверях мене перестріла мама.
-Ти де був? - схвильовано спитала мама.
- На винтарі,потім у місті вирішив трішки розважитись. - з сарказмом відповів я.
- Тебе Віннс шукав. - повідомила жінка.
- Мг...
- Щось сталось,чому такий сумний. Не знайшов кого трахнути та потім вбити? - з насмішкою спиталась рідна вампірша.
- Не хвилюйся, з цим у мене все добре. Тим більш мої проблеми лиш мої,я давно вже дорослий хлопчик.
- з цього діалогу мені було смішно,щоб мама і за щось переживала це щось новеньке.
- У мене немає часу на ці дурні балачки,бувай. - я махнув рукою на прощаня,та зкрився за дверими вже моїх покоїв.
Взявши телефон я зателефонував другові.
-Віннс,ти заходив що хотів
- Це краще обговорювати поза телефона,ти вже у дома?
- Ага. - мені не дуже було інтересно що в нього таке термінове. Тому всі мої відповіді були сухі, та холодні.
- Дві хвилини,і я в тебе друже. - партнер скинув слухавку.
Віннс Гавдо. Мій друг він вовкулака. Сам по собі він добрий та дуже надоїдливий. По сувміству мій підлеглий та про це пізніше. Впринципі він нормальний. Ще цей вовк має свій бар у нашому світі.
Живу я під землею, у місті Велтнернс.
- Боже...
Я впав на ліжко,дістало одні проблеми. Вовк незбрихав дійсно, ще рез пару хвилин він сидів поруч зі мною.
- Валяй, що хотів? - я дістав пакетик крові, щоб втулити жажду.
- Короче,цю як її там- хлопець почухав потилицю згадуючи -...а, Одрі її заміж видають!
Я насупився,та мало не вдавися кровю.
- Звідки інформація?
- Ну..мені Теф сказав. Ти ж сам наказав йому стежити за цією крихіткою. Та тебе ні де не було, і він попросив мене, переказати тобі коли побачу.
Ця ситуація добрячи мене розізлила. Вени на тілі поздувалились та з'явилось невимовне бажання вбивати все і всіх.
- Ти зробив те що я тебе попросив?
- Обіжаєш,звісно. Камери у домі встановлені можеш перевірити. Я був підїднав їх до твого ноута.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Ꮯтуⲕіⲧ ⳅ ⲃυⲱі|18+
FantasíaВона,дівчина яку не розуміють,та принижують,дізнається велику таємницю про свою сім'ю. Він вампір який знає про неї усе, та слідкую за нею уже давно. Що підготувала доля для цих двох людей,смерть? Розлуку? Кохання? Що буде у них? Чи вижувуть вони...