𝘐'𝘭𝘭 𝘣𝘦 𝘮𝘢𝘬𝘪𝘯𝘨 𝘢 𝘛𝘰𝘫𝘪 𝘹 𝘙𝘦𝘢𝘥𝘦𝘳 𝘣𝘰𝘰𝘬 𝘴𝘰𝘰𝘯, 𝘵𝘦𝘭𝘭 𝘮𝘦 𝘸𝘩𝘢𝘵 𝘐 𝘴𝘩𝘰𝘶𝘭𝘥 𝘯𝘢𝘮𝘦 𝘪𝘵??
------
Ah Yes, the weekend. Who wouldn't enjoy such pleasure in relaxing all day?
You were on the brink of death trying your best to be the top of you class was hard enough. Teachers expected more from you, JoJo's pack of fangirls giving you dirty looks. It was just a mess.
You had picked up a job, your parents had been at one another's throat sense your dad had been caught hooking up with woman at the overly flooded bar, his excuse..
"𝐈 𝐖𝐀𝐒 𝐃𝐑𝐔𝐍𝐊 𝐎𝐊𝐀𝐘!!""𝐓𝐇𝐀𝐓'𝐒 𝐍𝐎 𝐄𝐗𝐒𝐂𝐔𝐒𝐄 𝐓𝐎 𝐁𝐄 𝐀 𝐌𝐀𝐍 𝐂𝐇𝐄𝐀𝐓𝐈𝐍𝐆 𝐖𝐇𝐎𝐑𝐄!"'𝐖𝐡𝐚𝐭 𝐝𝐢𝐝 𝐲𝐨𝐮 𝐣𝐮𝐬𝐭 𝐜𝐚𝐥𝐥 𝐦𝐞?...""𝐈 𝐜𝐚𝐥𝐥𝐞𝐝 𝐲𝐨𝐮 𝐚 𝐌𝐀𝐍 𝐂𝐇𝐄𝐀𝐓𝐈𝐍𝐆 𝐖𝐇𝐎𝐑-"𝐀 𝐡𝐚𝐧𝐝 𝐡𝐚𝐝 𝐥𝐚𝐧𝐝𝐞𝐝 𝐨𝐧 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐦𝐨𝐭𝐡𝐞𝐫'𝐬 𝐟𝐚𝐜𝐞, 𝐢𝐧𝐭𝐞𝐫𝐫𝐮𝐩𝐭𝐢𝐧𝐠 𝐡𝐞𝐫.𝐘𝐨𝐮 𝐬𝐚𝐭 𝐭𝐡𝐞𝐫𝐞 𝐬𝐡𝐨𝐜𝐤, 𝐲𝐨𝐮 𝐰𝐞𝐫𝐞 𝐬𝐜𝐚𝐫𝐞𝐝 𝐢𝐟 𝐲𝐨𝐮 𝐬𝐚𝐢𝐝 𝐚𝐧𝐲𝐭𝐡𝐢𝐧𝐠 𝐲𝐨𝐮 𝐰𝐨𝐮𝐥𝐝 𝐛𝐞 𝐧𝐞𝐱𝐭. 𝐓𝐡𝐚𝐭'𝐬 𝐭𝐡𝐞 𝐤𝐢𝐧𝐝 𝐨𝐟 𝐩𝐨𝐰𝐞𝐫 𝐚 𝐦𝐚𝐧 𝐜𝐚𝐧 𝐡𝐚𝐯𝐞 𝐨𝐯𝐞𝐫 𝐲𝐨𝐮.𝐘𝐨𝐮 𝐰𝐚𝐧𝐭𝐞𝐝 𝐬𝐨 𝐛𝐚𝐝 𝐭𝐨 𝐬𝐩𝐞𝐚𝐤 𝐮𝐩, 𝐛𝐮𝐭 𝐲𝐨𝐮 𝐜𝐨𝐮𝐥𝐝𝐧'𝐭...𝐲𝐨𝐮 𝐰𝐞𝐫𝐞 𝐰𝐞𝐚𝐤. 𝐄𝐯𝐞𝐧 𝐢𝐟 𝐲𝐨𝐮 𝐰𝐞𝐫𝐞 𝐭𝐨 𝐛𝐞𝐚𝐭 𝐡𝐢𝐦 𝐲𝐨𝐮 𝐜𝐨𝐮𝐥𝐝 𝐧𝐞𝐯𝐞𝐫 𝐛𝐞𝐚𝐭 𝐡𝐢𝐦 𝐢𝐧 𝐚 𝐟𝐢𝐠𝐡𝐭.𝐓𝐡𝐞 𝐦𝐨𝐦𝐞𝐧𝐭 𝐣𝐮𝐬𝐭 𝐫𝐞𝐩𝐥𝐚𝐲𝐞𝐝 𝐢𝐧 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐦𝐢𝐧𝐝 𝐥𝐢𝐤𝐞 𝐚 𝐫𝐞𝐜𝐨𝐫𝐝 𝐬𝐞𝐭 𝐨𝐧 𝐫𝐞𝐩𝐞𝐚𝐭.. 𝐎𝐯𝐞𝐫 𝐚𝐧𝐝 𝐨𝐯𝐞𝐫 𝐢𝐭 𝐰𝐨𝐮𝐥𝐝𝐧'𝐭 𝐬𝐭𝐨𝐩, 𝐢𝐭 𝐰𝐚𝐬 𝐥𝐢𝐤𝐞 𝐢𝐭 𝐰𝐚𝐬 𝐦𝐨𝐜𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐲𝐨𝐮 𝐢𝐧𝐭𝐨 𝐟𝐢𝐠𝐡𝐭𝐢𝐧𝐠 𝐟𝐨𝐫 𝐢𝐭 𝐭𝐨 𝐬𝐭𝐨𝐩 𝐛𝐮𝐭 𝐲𝐨𝐮 𝐣𝐮𝐬𝐭 𝐰𝐞𝐫𝐞 𝐟𝐫𝐨𝐳𝐞𝐧 𝐚𝐬 𝐢𝐟 𝐬𝐨𝐦𝐞𝐨𝐧𝐞 𝐡𝐚𝐝 𝐭𝐡𝐞 𝐚𝐛𝐢𝐥𝐢𝐭𝐲 𝐭𝐨 𝐬𝐭𝐨𝐩 𝐭𝐢𝐦𝐞 𝐣𝐮𝐬𝐭 𝐟𝐨𝐫 𝐚 𝐬𝐞𝐜𝐨𝐧𝐝.𝐘𝐨𝐮𝐫 𝐛𝐫𝐨𝐭𝐡𝐞𝐫 𝐒𝐡𝐨𝐬𝐮𝐤𝐞 𝐡𝐚𝐝 𝐛𝐞𝐞𝐧 𝐭𝐫𝐲𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐨 𝐠𝐞𝐭 𝐲𝐨𝐮 𝐨𝐮𝐭 𝐨𝐟 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐥𝐢𝐭𝐭𝐥𝐞 𝐦𝐨𝐦𝐞𝐧𝐭 𝐨𝐫 𝐞𝐩𝐢𝐬𝐨𝐝𝐞.."𝐋𝐞𝐭'𝐬 𝐠𝐨..""..𝐎𝐤𝐚𝐲..."𝐓𝐡𝐞 𝐧𝐞𝐱𝐭 𝐝𝐚𝐲 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐦𝐨𝐦 𝐟𝐢𝐥𝐞𝐝 𝐚 𝐜𝐚𝐬𝐞 𝐚𝐧𝐝 𝐰𝐚𝐧𝐭𝐞𝐝 𝐜𝐮𝐬𝐭𝐨𝐝𝐲 𝐨𝐯𝐞𝐫 𝐮𝐬, 𝐬𝐡𝐞 𝐟𝐞𝐚𝐫𝐞𝐝 𝐢𝐟 𝐬𝐡𝐞 𝐝𝐢𝐝𝐧'𝐭 𝐡𝐚𝐯𝐞 𝐲𝐨𝐮 𝐚𝐧𝐝 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐛𝐫𝐨𝐭𝐡𝐞𝐫 𝐡𝐞 𝐰𝐨𝐮𝐥𝐝 𝐭𝐚𝐮𝐧𝐭 𝐡𝐞𝐫 𝐢𝐧𝐭𝐨 𝐜𝐨𝐦𝐢𝐧𝐠 𝐛𝐚𝐜𝐤 𝐥𝐢𝐤𝐞 𝐡𝐞 𝐝𝐢𝐝 𝐚𝐥𝐥 𝐭𝐡𝐨𝐬𝐞 𝐲𝐞𝐚𝐫𝐬 𝐚𝐠𝐨.𝐒𝐡𝐞 𝐰𝐚𝐬 𝐚 𝐰𝐨𝐦𝐚𝐧, 𝐨𝐟 𝐜𝐨𝐮𝐫𝐬𝐞 𝐡𝐞 𝐭𝐡𝐨𝐮𝐠𝐡𝐭 𝐨𝐟 𝐡𝐞𝐫 𝐚 𝐰𝐞𝐚𝐤.𝐒𝐡𝐞 𝐰𝐚𝐬 𝐬𝐢𝐭𝐭𝐢𝐧𝐠 𝐢𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐤𝐢𝐭𝐜𝐡𝐞𝐧 𝐭𝐡𝐢𝐧𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐢𝐟 𝐬𝐡𝐞 𝐜𝐨𝐮𝐥𝐝 𝐣𝐮𝐬𝐭 𝐡𝐚𝐯𝐞 𝐚 𝐫𝐞𝐬𝐞𝐭 𝐛𝐮𝐭𝐭𝐨𝐧 𝐬𝐡𝐞 𝐰𝐨𝐮𝐥𝐝 𝐩𝐫𝐞𝐬𝐬 𝐢𝐭, 𝐞𝐯𝐞𝐧 𝐢𝐟 𝐢𝐭 𝐦𝐞𝐚𝐧𝐬 𝐧𝐨𝐭 𝐡𝐚𝐯𝐢𝐧𝐠 𝐲𝐨𝐮 𝐨𝐫 𝐒𝐡𝐨𝐬𝐮𝐤𝐞.𝐘𝐨𝐮 𝐭𝐡𝐢𝐧𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐧𝐨 𝐨𝐧𝐞 𝐰𝐚𝐬 𝐢𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐤𝐢𝐭𝐜𝐡𝐞𝐧 𝐲𝐨𝐮 𝐰𝐚𝐥𝐤𝐞𝐝 𝐢𝐧 𝐨𝐧 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐦𝐨𝐦 𝐝𝐫𝐢𝐧𝐤𝐢𝐧𝐠. 𝐒𝐡𝐞 𝐡𝐚𝐝𝐧'𝐭 𝐝𝐨𝐧𝐞 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐬𝐢𝐧𝐜𝐞 𝐠𝐫𝐚𝐧𝐝𝐦𝐚 𝐩𝐚𝐬𝐬𝐞𝐝.𝐒𝐡𝐞 𝐭𝐨𝐥𝐝 𝐲𝐨𝐮 𝐬𝐡𝐞 𝐰𝐨𝐮𝐥𝐝 𝐬𝐭𝐨𝐩 𝐛𝐮𝐭 𝐬𝐨𝐦𝐞𝐭𝐡𝐢𝐧𝐠'𝐬 𝐣𝐮𝐬𝐭 𝐟𝐢𝐧𝐝 𝐭𝐡𝐞𝐫𝐞 𝐰𝐚𝐲 𝐛𝐚𝐜𝐤 𝐭𝐨 𝐲𝐨𝐮."𝐆𝐞𝐭...𝐨𝐮𝐭""𝐖..𝐰𝐡𝐚𝐭?""𝐈 𝐒𝐀𝐈𝐃 𝐆𝐄𝐓 𝐎𝐔𝐓 𝐁𝐄𝐅𝐎𝐑𝐄 𝐈 𝐓𝐇𝐑𝐎𝐖 𝐘𝐎𝐔 𝐎𝐔𝐓!!!"𝐲𝐨𝐮 𝐫𝐚𝐧 𝐮𝐩-𝐬𝐭𝐚𝐢𝐫𝐬 𝐚𝐧𝐝 𝐬𝐭𝐚𝐫𝐭𝐞𝐝 𝐭𝐨 𝐩𝐚𝐜𝐤, 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐫𝐨𝐨𝐦 𝐰𝐚𝐬 𝐧𝐨𝐰 𝐞𝐦𝐩𝐭𝐲 𝐭𝐡𝐞 𝐨𝐧𝐥𝐲 𝐭𝐡𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐫𝐞𝐦𝐚𝐢𝐧𝐞𝐝 𝐰𝐚𝐬 𝐭𝐡𝐞 𝐛𝐞𝐝 𝐲𝐨𝐮 𝐡𝐚𝐝 𝐬𝐥𝐞𝐩𝐭 𝐨𝐧 𝐟𝐨𝐫 𝐦𝐚𝐧𝐲 𝐲𝐞𝐚𝐫𝐬.....𝐊𝐮𝐣𝐨 𝐑𝐞𝐬𝐢𝐝𝐞𝐧𝐜𝐞....𝐘𝐨𝐮 𝐤𝐧𝐨𝐜𝐤𝐞𝐝 𝐨𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐝𝐨𝐨𝐫.*𝐊𝐧𝐨𝐜𝐤*𝐓𝐨 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐬𝐮𝐫𝐩𝐫𝐢𝐬𝐞 𝐇𝐨𝐥𝐥𝐲 𝐰𝐚𝐬 𝐮𝐩"𝐎𝐡, 𝐰𝐡𝐚𝐭 𝐝𝐨 𝐲𝐨𝐮 𝐧𝐞𝐞𝐝 𝐝𝐞𝐚𝐫?""𝐌𝐲 𝐦𝐨𝐦 𝐤𝐢𝐜𝐤𝐞𝐝 𝐦𝐞 𝐨𝐮𝐭..𝐬𝐨 𝐈 𝐧𝐞𝐞𝐝 𝐚 𝐩𝐥𝐚𝐜𝐞 𝐭𝐨 𝐬𝐭𝐚𝐲 𝐮𝐧𝐭𝐢𝐥 𝐈 𝐜𝐚𝐧 𝐟𝐢𝐧𝐝 𝐦𝐲𝐬𝐞𝐥𝐟 𝐚 𝐩𝐥𝐚𝐜𝐞 𝐭𝐨 𝐬𝐭𝐚𝐲..""𝐎𝐡 𝐝𝐞𝐚𝐫, 𝐈'𝐦 𝐬𝐨 𝐬𝐨𝐫𝐫𝐲 𝐭𝐨 𝐡𝐞𝐚𝐫 𝐭𝐡𝐚𝐭, 𝐜𝐨𝐦𝐞 𝐢𝐧""𝐘𝐨𝐮 𝐜𝐚𝐧 𝐬𝐥𝐞𝐞𝐩 𝐢𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐠𝐮𝐞𝐬𝐭 𝐛𝐞𝐝 𝐫𝐨𝐨𝐦 𝐟𝐨𝐫 𝐧𝐨𝐰""𝐓𝐡𝐚𝐧𝐤 𝐲𝐨𝐮.." "𝐀𝐧𝐲𝐭𝐢𝐦𝐞 𝐝𝐞𝐚𝐫, 𝐧𝐨𝐰 𝐠𝐞𝐭 𝐬𝐨𝐦𝐞 𝐫𝐞𝐬𝐭"
𝐓𝐎 𝐁𝐄 𝐂𝐎𝐍𝐓𝐈𝐍𝐔𝐄𝐃---𝐓𝐡𝐚𝐧𝐤 𝐲𝐨𝐮 𝐟𝐨𝐫 𝐫𝐞𝐚𝐝𝐢𝐧𝐠 𝐰𝐨𝐧'𝐭 𝐛𝐞 𝐚𝐯𝐚𝐢𝐥𝐢𝐛𝐥𝐞 𝐨𝐧 𝐀𝐩𝐫𝐢𝐥 𝟐𝟑𝐫𝐝 𝐬𝐨 𝐝𝐨𝐧'𝐭 𝐞𝐱𝐩𝐞𝐜𝐭 𝐚 𝐜𝐡𝐚𝐩𝐭𝐞𝐫 𝐛𝐲𝐞!!
YOU ARE READING
Jotaro x Black Komi Reader
Fanfiction𝙔𝙤𝙪 𝙝𝙖𝙫𝙚 𝙖𝙡𝙬𝙖𝙮𝙨 𝙩𝙧𝙞𝙚𝙙 𝙩𝙤 𝙢𝙖𝙠𝙚 𝙛𝙧𝙞𝙚𝙣𝙙𝙨 𝙗𝙪𝙩 𝙞𝙩'𝙨 𝙗𝙚𝙚𝙣.... 𝙙𝙞𝙛𝙛𝙞𝙘𝙪𝙡𝙩. 𝙎𝙥𝙚𝙖𝙠𝙞𝙣𝙜 𝙬𝙖𝙨𝙣'𝙩 𝙮𝙤𝙪𝙧 𝙨𝙩𝙧𝙤𝙣𝙜𝙚𝙨𝙩 𝙨𝙪𝙗𝙟𝙚𝙘𝙩.. 𝙥𝙚𝙤𝙥𝙡𝙚 𝙨𝙖𝙬 𝙮𝙤𝙪 𝙖𝙨 𝙩𝙝𝙞𝙨 𝙥𝙚𝙧𝙛𝙚𝙘𝙩 𝙜...