10

140 8 0
                                    

𝘼/𝙉
𝙄 𝙂𝙊𝙏 𝙈𝙔 𝙋𝙃𝙊𝙉𝙀 𝙁𝙄𝙓𝙀𝘿 𝙃𝙊𝙀𝙎 𝙎𝙊 𝙉𝙊𝙒 𝙄 𝘾𝘼𝙉 𝙈𝘼𝙆𝙀 𝙎𝙏𝙊𝙍𝙔𝙎 𝘼𝙉𝙔𝙒𝙃𝙀𝙍𝙀 😭😭😭
-------------
𝙔𝙤𝙪 𝙬𝙤𝙠𝙚 𝙣𝙤𝙩 𝙧𝙚𝙢𝙚𝙢𝙗𝙚𝙧𝙞𝙣𝙜 𝙖 𝙩𝙝𝙞𝙣𝙜 𝙪𝙣𝙩𝙞𝙡 '𝘽𝙊𝙊𝙈' 𝙀𝙫𝙚𝙧𝙮𝙩𝙝𝙞𝙣𝙜 𝙘𝙖𝙢𝙚 𝙛𝙡𝙤𝙤𝙙𝙞𝙣𝙜 𝙞𝙣 𝙖𝙩 𝙤𝙣𝙘𝙚, 𝙮𝙤𝙪 𝙘𝙤𝙪𝙡𝙙𝙣'𝙩 𝙝𝙖𝙣𝙙𝙡𝙚 𝙞𝙩. 𝘽𝙚𝙛𝙤𝙧𝙚 𝙞𝙩 𝙘𝙤𝙪𝙡𝙙 𝙘𝙤𝙣𝙩𝙞𝙣𝙪𝙚 𝙖𝙣𝙮 𝙡𝙤𝙣𝙜𝙚𝙧 𝙮𝙤𝙪 𝙝𝙚𝙖𝙧𝙙 𝙖 𝙠𝙣𝙤𝙘𝙠 𝙤𝙣 𝙩𝙝𝙚 𝙙𝙤𝙤𝙧, '𝙆𝙉𝙊𝘾𝙆 𝙆𝙉𝙊𝘾𝙆' 𝙮𝙤𝙪 𝙤𝙥𝙚𝙣𝙚𝙙 𝙩𝙝𝙚 𝙙𝙤𝙤𝙧 𝙩𝙤 𝙨𝙚𝙚 𝙝𝙤𝙡𝙡𝙮, 𝙤𝙝 𝙩𝙝𝙖𝙣𝙠 𝙜𝙤𝙤𝙙𝙣𝙚𝙨𝙨 𝙞𝙩 𝙬𝙖𝙨 𝙝𝙚𝙧 𝙖𝙣𝙙 𝙣𝙤𝙩 𝙅𝙤𝙩𝙖𝙧𝙤. "𝙃𝙚𝙡𝙡𝙤 𝙙𝙚𝙖𝙧, 𝙟𝙪𝙨𝙩 𝙘𝙝𝙚𝙘𝙠𝙞𝙣𝙜 𝙞𝙣 𝙤𝙣 𝙮𝙤𝙪. 𝙀𝙫𝙚𝙧𝙮𝙩𝙝𝙞𝙣𝙜 𝙖𝙡𝙧𝙞𝙜𝙝𝙩 𝙞𝙣 𝙝𝙚𝙧𝙚?" "𝙔..𝙮𝙚𝙖𝙝" 𝙮𝙤𝙪 𝙩𝙧𝙞𝙚𝙙 𝙨𝙥𝙚𝙖𝙠𝙞𝙣𝙜 𝙗𝙚𝙘𝙖𝙪𝙨𝙚 𝙮𝙤𝙪 𝙩𝙝𝙤𝙪𝙜𝙝𝙩 𝙞𝙩 𝙬𝙤𝙪𝙡𝙙 𝙨𝙚𝙚𝙢 𝙙𝙞𝙨𝙧𝙚𝙨𝙥𝙚𝙘𝙩𝙛𝙪𝙡 𝙤𝙛 𝙮𝙤𝙪 𝙣𝙤𝙩 𝙩𝙤 𝙚𝙨𝙥𝙚𝙘𝙞𝙖𝙡𝙡𝙮 𝙖𝙛𝙩𝙚𝙧 𝙨𝙝𝙚 𝙡𝙚𝙩 𝙮𝙤𝙪 𝙨𝙩𝙖𝙮 𝙖𝙩 𝙝𝙚𝙧 𝙝𝙤𝙪𝙨𝙚 𝙪𝙣𝙩𝙞𝙡 𝙮𝙤𝙪 𝙝𝙖𝙙 𝙨𝙚𝙩𝙩𝙡𝙚𝙙 𝙙𝙤𝙬𝙣 𝙖𝙣𝙙 𝙛𝙤𝙪𝙣𝙙 𝙮𝙤𝙪𝙧𝙨𝙚𝙡𝙛 𝙖 𝙝𝙤𝙪𝙨𝙚 𝙤𝙧 𝙖𝙣 𝙖𝙥𝙖𝙧𝙩𝙢𝙚𝙣𝙩.
"𝙒𝙚𝙡𝙡 𝙮𝙤𝙪 𝙝𝙖𝙫𝙚 𝙨𝙘𝙝𝙤𝙤𝙡 𝙞𝙣 𝙖 𝙛𝙚𝙬 𝙝𝙤𝙪𝙧𝙨 𝙨𝙤 𝙄 𝙟𝙪𝙨𝙩 𝙘𝙖𝙢𝙚 𝙩𝙤 𝙜𝙞𝙫𝙚 𝙮𝙤𝙪 𝙮𝙤𝙪𝙧 𝙪𝙣𝙞𝙛𝙤𝙧𝙢, 𝙄 𝙖𝙡𝙨𝙤 𝙡𝙚𝙩 𝙅𝙤𝙩𝙖𝙧𝙤 𝙠𝙣𝙤𝙬 𝙩𝙝𝙖𝙩 𝙮𝙤𝙪 𝙬𝙤𝙪𝙡𝙙 𝙗𝙚 𝙨𝙩𝙖𝙮𝙞𝙣𝙜 𝙝𝙚𝙧𝙚 𝙛𝙤𝙧 𝙩𝙝𝙚 𝙩𝙞𝙢𝙚 𝙗𝙚𝙞𝙣𝙜 𝙞𝙛 𝙩𝙝𝙖𝙩'𝙨 𝙤𝙠𝙖𝙮 𝙬𝙞𝙩𝙝 𝙮𝙤𝙪"
𝙔𝙤𝙪 𝙢𝙪𝙢𝙗𝙡𝙚𝙙 𝙖 𝙨𝙞𝙢𝙥𝙡𝙚 "𝙈𝙝𝙢.." 𝙖𝙣𝙙 𝙜𝙤𝙩 𝙚𝙫𝙚𝙧𝙮𝙩𝙝𝙞𝙣𝙜 𝙧𝙚𝙖𝙙𝙮 𝙩𝙝𝙖𝙩 𝙬𝙖𝙮 𝙝𝙤𝙡𝙡𝙮 𝙙𝙞𝙙𝙣'𝙩 𝙝𝙖𝙫𝙚 𝙖𝙣𝙮𝙩𝙝𝙞𝙣𝙜 𝙚𝙡𝙨𝙚 𝙩𝙤 𝙙𝙤 𝙬𝙝𝙚𝙣 𝙨𝙝𝙚 𝙬𝙖𝙨 𝙢𝙖𝙠𝙞𝙣𝙜 𝙨𝙪𝙧𝙚 𝙩𝙝𝙚 𝙝𝙤𝙪𝙨𝙚 𝙬𝙖𝙨 𝙖𝙡𝙡 𝙘𝙡𝙚𝙖𝙣 𝙖𝙣𝙙 𝙩𝙞𝙙𝙮. 𝙔𝙤𝙪 𝙤𝙫𝙚𝙧𝙝𝙚𝙖𝙧𝙙 𝙝𝙚𝙧 𝙨𝙖𝙮𝙞𝙣𝙜 𝙝𝙚𝙧 𝙛𝙖𝙩𝙝𝙚𝙧 𝙬𝙤𝙪𝙡𝙙 𝙗𝙚 𝙘𝙤𝙢𝙞𝙣𝙜 𝙤𝙫𝙚𝙧. 𝙔𝙤𝙪 𝙩𝙧𝙞𝙚𝙙 𝙩𝙤 𝙞𝙢𝙖𝙜𝙞𝙣𝙚 𝙬𝙝𝙖𝙩 𝙝𝙚 𝙡𝙤𝙤𝙠𝙚𝙙 𝙡𝙞𝙠𝙚 𝙗𝙪𝙩 𝙮𝙤𝙪 𝙟𝙪𝙨𝙩 𝙘𝙤𝙪𝙡𝙙𝙣'𝙩 𝙥𝙪𝙩 𝙩𝙝𝙚 𝙥𝙪𝙯𝙯𝙡𝙚𝙨 𝙩𝙤𝙜𝙚𝙩𝙝𝙚𝙧.
𝙒𝙚𝙡𝙡, 𝙮𝙤𝙪 𝙙𝙞𝙙𝙣'𝙩 𝙝𝙖𝙫𝙚 𝙩𝙞𝙢𝙚 𝙩𝙤 𝙬𝙤𝙧𝙧𝙮 𝙖𝙗𝙤𝙪𝙩 𝙩𝙝𝙖𝙩 𝙮𝙤𝙪 𝙤𝙣𝙡𝙮 𝙝𝙖𝙙 10 𝙢𝙤𝙧𝙚 𝙢𝙞𝙣𝙪𝙩𝙚𝙨 𝙪𝙣𝙩𝙞𝙡 𝙮𝙤𝙪 𝙝𝙖𝙙 𝙩𝙤 𝙡𝙚𝙖𝙫𝙚 𝙛𝙤𝙧 𝙨𝙘𝙝𝙤𝙤𝙡. 𝙔𝙤𝙪 𝙝𝙖𝙙 𝙖𝙡𝙧𝙚𝙖𝙙𝙮 𝙩𝙤𝙤𝙠 𝙖 𝙨𝙝𝙤𝙬𝙚𝙧, 𝙗𝙧𝙪𝙨𝙝𝙚𝙙 𝙮𝙤𝙪𝙧 𝙩𝙚𝙚𝙩𝙝 𝙖𝙣𝙙 𝙝𝙖𝙞𝙧, 𝙖𝙣𝙙 𝙢𝙖𝙙𝙚 𝙨𝙪𝙧𝙚 𝙩𝙤 𝙥𝙪𝙩 𝙨𝙤𝙢𝙚 𝙥𝙚𝙧𝙛𝙪𝙢𝙚 𝙤𝙣 𝙩𝙤 𝙨𝙢𝙚𝙡𝙡 𝙜𝙤𝙤𝙙.
𝙔𝙤𝙪 𝙝𝙖𝙙 𝙩𝙤 𝙗𝙚 𝙘𝙖𝙧𝙚𝙛𝙪𝙡 𝙗𝙚𝙘𝙖𝙪𝙨𝙚 𝙖𝙩 𝙩𝙝𝙞𝙨 𝙫𝙚𝙧𝙮 𝙢𝙤𝙢𝙚𝙣𝙩 𝙖𝙡𝙡 𝙮𝙤𝙪 𝙬𝙖𝙣𝙩𝙚𝙙 𝙩𝙤 𝙙𝙤 𝙬𝙖𝙨 𝙖𝙫𝙤𝙞𝙙 𝙝𝙤𝙡𝙡𝙮 𝙖𝙣𝙙 𝙅𝙤𝙩𝙖𝙧𝙤 (𝙣𝙤 𝙤𝙛𝙛𝙚𝙣𝙨𝙚 𝙩𝙤 𝙝𝙤𝙡𝙡𝙮). 𝘽𝙪𝙩 𝙩𝙝𝙚 𝙪𝙣𝙞𝙫𝙚𝙧𝙨𝙚 𝙝𝙖𝙨 𝙤𝙩𝙝𝙚𝙧 𝙥𝙡𝙖𝙣𝙨. "𝙒𝙝𝙖𝙩 𝙖𝙧𝙚 𝙮𝙤𝙪 𝙙𝙤𝙞𝙣𝙜". 𝙔𝙤𝙪 𝙬𝙞𝙨𝙝 𝙩𝙝𝙚 𝙧𝙤𝙤𝙢 𝙬𝙤𝙪𝙡𝙙 𝙟𝙪𝙨𝙩 𝙗𝙚𝙘𝙤𝙢𝙚 𝙖 𝙗𝙡𝙖𝙘𝙠 𝙝𝙤𝙡𝙚 𝙖𝙣𝙙 𝙨𝙬𝙖𝙡𝙡𝙤𝙬 𝙮𝙤𝙪 𝙬𝙝𝙞𝙡𝙚. "..." "𝙄 𝙬𝙖𝙨𝙣'𝙩 𝙖𝙨𝙠𝙞𝙣𝙜 𝙮𝙤𝙪 𝙩𝙤 𝙖𝙣𝙨𝙬𝙚𝙧 𝙢𝙚, 𝙄'𝙢 𝙩𝙚𝙡𝙡𝙞𝙣𝙜 𝙮𝙤𝙪" 𝙔𝙤𝙪 𝙧𝙖𝙣 𝙩𝙤 𝙝𝙤𝙡𝙡𝙮 𝙖𝙣𝙙 𝙝𝙞𝙙 𝙗𝙚𝙝𝙞𝙣𝙙 𝙝𝙚𝙧 𝙨𝙝𝙞𝙫𝙚𝙧𝙞𝙣𝙜 𝙗𝙚𝙘𝙖𝙪𝙨𝙚 𝙤𝙛 𝙝𝙤𝙬 𝙨𝙘𝙖𝙧𝙮 𝙅𝙤𝙩𝙖𝙧𝙤 𝙬𝙖𝙨. "𝙅𝙤𝙩𝙖𝙧𝙤 𝙨𝙩𝙤𝙥 𝙨𝙘𝙖𝙧𝙞𝙣𝙜 𝙩𝙝𝙚 𝙥𝙤𝙤𝙧 𝙜𝙞𝙧𝙡!"
"𝙒𝙝𝙖𝙩𝙚𝙫𝙚𝙧 𝙗𝙞𝙩𝙘𝙝" "𝙄'𝙢 𝙨𝙤𝙧𝙧𝙮 𝙙𝙚𝙖𝙧, 𝙅𝙤𝙩𝙖𝙧𝙤 𝙘𝙖𝙣 𝙗𝙚 𝙖 𝙡𝙞𝙩𝙩𝙡𝙚 𝙨𝙘𝙖𝙧𝙮 𝙨𝙤𝙢𝙚𝙩𝙞𝙢𝙚𝙨 𝙗𝙪𝙩 𝙄'𝙢 𝙨𝙪𝙧𝙚 𝙮𝙤𝙪 𝙜𝙪𝙮𝙨 𝙬𝙞𝙡𝙡 𝙗𝙚𝙘𝙤𝙢𝙚 𝙛𝙧𝙞𝙚𝙣𝙙𝙨 𝙫𝙚𝙧𝙮 𝙨𝙤𝙤𝙣" 𝙄 𝙢𝙚𝙖𝙣 𝙞𝙩 𝙬𝙤𝙪𝙡𝙙 𝙗𝙚 𝙣𝙞𝙘𝙚 𝙩𝙤 𝙝𝙖𝙫𝙚 𝙖 𝙛𝙧𝙞𝙚𝙣𝙙 𝙗𝙪𝙩 𝙝𝙞𝙢 𝙖𝙨 𝙖 𝙛𝙧𝙞𝙚𝙣𝙙 𝙮𝙤𝙪 𝙬𝙤𝙪𝙡𝙙𝙣'𝙩 𝙙𝙧𝙚𝙖𝙢 𝙤𝙛 𝙞𝙩!
𝙔𝙤𝙪 𝙬𝙖𝙡𝙠𝙚𝙙 𝙤𝙪𝙩 𝙤𝙛 𝙩𝙝𝙚 𝙝𝙤𝙪𝙨𝙚 𝙖𝙣𝙙 𝙢𝙖𝙙𝙚 𝙮𝙤𝙪𝙧 𝙬𝙖𝙮 𝙩𝙤 𝙨𝙘𝙝𝙤𝙤𝙡, 𝙖𝙨 𝙪𝙨𝙪𝙖𝙡 𝙩𝙝𝙚 𝙜𝙞𝙧𝙡𝙨 𝙘𝙖𝙢𝙚 𝙩𝙤 𝙅𝙤𝙩𝙖𝙧𝙤 𝙨𝙬𝙖𝙧𝙢𝙞𝙣𝙜 𝙝𝙞𝙢 𝙡𝙞𝙠𝙚 𝙝𝙚 𝙬𝙖𝙨 𝙖 𝙜𝙤𝙤𝙙 𝙖𝙣𝙙 𝙩𝙝𝙚𝙮 𝙬𝙚𝙧𝙚 𝙖𝙩 𝙝𝙞𝙨 𝙫𝙚𝙧𝙮 𝙘𝙤𝙢𝙢𝙖𝙣𝙙. 𝙔𝙤𝙪 𝙘𝙤𝙪𝙡𝙙 𝙨𝙚𝙚 𝙅𝙤𝙩𝙖𝙧𝙤 𝙜𝙚𝙩𝙩𝙞𝙣𝙜 𝙛𝙧𝙪𝙨𝙩𝙧𝙖𝙩𝙚𝙙 𝙬𝙞𝙩𝙝 𝙩𝙝𝙚𝙢 𝙨𝙤 𝙮𝙤𝙪 𝙬𝙚𝙣𝙩 𝙪𝙥 𝙩𝙤 𝙩𝙝𝙚𝙢 𝙖𝙣𝙙 𝙩𝙤𝙡𝙙 𝙩𝙝𝙚𝙢 𝙩𝙤 𝙨𝙩𝙤𝙥.
"𝙔𝙤𝙪 𝙩𝙝𝙞𝙣𝙠 𝙟𝙪𝙨𝙩 𝙗𝙚𝙘𝙖𝙪𝙨𝙚 𝙮𝙤𝙪 𝙝𝙖𝙫𝙚 𝙚𝙫𝙚𝙧𝙮 𝙨𝙞𝙣𝙜𝙡𝙚 𝙗𝙤𝙮 𝙖𝙧𝙤𝙪𝙣𝙙 𝙝𝙚𝙧𝙚 𝙬𝙧𝙖𝙥𝙥𝙚𝙙 𝙖𝙧𝙤𝙪𝙣𝙙 𝙮𝙤𝙪𝙧 𝙛𝙞𝙣𝙜𝙚𝙧 𝙮𝙤𝙪 𝙘𝙖𝙣 𝙩𝙖𝙠𝙚 𝙊𝙐𝙍 𝙅𝙊𝙏𝘼𝙍𝙊 𝙃𝙐𝙃!?" 𝙎𝙝𝙚 𝙥𝙪𝙩 𝙝𝙚𝙧 𝙛𝙞𝙣𝙜𝙚𝙧 𝙞𝙣 𝙮𝙤𝙪𝙧 𝙛𝙖𝙘𝙚, 𝙞𝙣 𝙖𝙡𝙡 𝙝𝙤𝙣𝙚𝙨𝙩𝙮 𝙝𝙚𝙧 𝙛𝙞𝙣𝙜𝙚𝙧 𝙨𝙢𝙚𝙡𝙩 𝙡𝙞𝙠𝙚 𝙨𝙝𝙞𝙩.
"𝙉-" 𝙗𝙚𝙛𝙤𝙧𝙚 𝙮𝙤𝙪 𝙘𝙤𝙪𝙡𝙙 𝙧𝙚𝙨𝙥𝙤𝙣𝙙 𝙨𝙝𝙚 𝙝𝙖𝙙 𝙖𝙡𝙧𝙚𝙖𝙙𝙮 𝙥𝙪𝙨𝙝𝙚𝙙 𝙮𝙤𝙪 𝙩𝙤 𝙩𝙝𝙚 𝙜𝙧𝙤𝙪𝙣𝙙, 𝙮𝙤𝙪 𝙝𝙞𝙨𝙨𝙚𝙙 𝙞𝙣 𝙥𝙖𝙞𝙣𝙚𝙙. 𝙔𝙤𝙪 𝙣𝙤𝙬 𝙝𝙖𝙙 𝙖 𝙨𝙘𝙧𝙖𝙩𝙘𝙝 𝙤𝙣 𝙮𝙤𝙪 𝙠𝙣𝙚𝙚.
𝘽𝙚𝙛𝙤𝙧𝙚 𝙨𝙝𝙚 𝙘𝙤𝙪𝙡𝙙 𝙡𝙖𝙮 𝙝𝙚𝙧 𝙝𝙖𝙣𝙙 𝙤𝙣 𝙮𝙤𝙪 𝙝𝙚𝙧 𝙝𝙖𝙣𝙙 𝙬𝙖𝙨 𝙘𝙖𝙪𝙜𝙝𝙩 𝙗𝙮 𝙅𝙤𝙩𝙖𝙧𝙤.
"𝙒𝙝𝙖𝙩 𝙩𝙝𝙚 𝙁𝙪𝙘𝙠 𝙞𝙨 𝙮𝙤𝙪𝙧 𝙥𝙧𝙤𝙗𝙡𝙚𝙢!? 𝙄𝙛 𝙄 𝙨𝙚𝙚 𝙮𝙤𝙪 𝙘𝙤𝙢𝙚 𝙣𝙚𝙖𝙧 𝙝𝙚𝙧 𝙖𝙜𝙖𝙞𝙣 𝙮𝙤𝙪 𝙬𝙤𝙣'𝙩 𝙝𝙖𝙫𝙚 𝙩𝙝𝙖𝙩 𝙝𝙖𝙣𝙙! 𝙐𝙣𝙙𝙚𝙧𝙨𝙩𝙤𝙤𝙙!?" "𝙔-𝙚𝙨!" 𝘼𝙣𝙙 𝙨𝙝𝙚 𝙧𝙖𝙣 𝙡𝙞𝙠𝙚 𝙝𝙚𝙧 𝙡𝙞𝙛𝙚 𝙙𝙚𝙥𝙚𝙣𝙙𝙚𝙙 𝙤𝙣 𝙞𝙩.
........
.....
...
...
..
.
.
.
.
.
..
.
.
...
.
...
.....
..
.......

(Turn your phone or electronic sideways and look at the dots :)

Cool right?
Anyway thanks for reading bye!!

Jotaro x Black Komi ReaderWhere stories live. Discover now