𝘼𝙛𝙩𝙚𝙧 𝙩𝙝𝙚 𝙡𝙞𝙩𝙩𝙡𝙚 𝙞𝙣𝙘𝙞𝙙𝙚𝙣𝙩 𝙚𝙫𝙚𝙧𝙮𝙗𝙤𝙙𝙮 𝙨𝙩𝙖𝙧𝙩𝙚𝙙 𝙩𝙤 𝙖𝙫𝙤𝙞𝙙 𝙮𝙤𝙪. 𝙏𝙝𝙚𝙮 𝙬𝙚𝙧𝙚 𝙨𝙘𝙖𝙧𝙚𝙙 𝙤𝙛 𝙬𝙝𝙖𝙩 𝙅𝙤𝙩𝙖𝙧𝙤 𝙢𝙞𝙜𝙝𝙩 𝙙𝙤 𝙩𝙤 𝙩𝙝𝙚𝙢 𝙞𝙛 𝙝𝙚 𝙨𝙖𝙬 𝙩𝙝𝙚𝙢 𝙥𝙤𝙠𝙞𝙣𝙜 𝙖𝙩 𝙮𝙤𝙪. 𝙉𝙤𝙗𝙤𝙙𝙮 𝙬𝙖𝙣𝙩𝙚𝙙 𝙩𝙤 𝙩𝙖𝙡𝙠 𝙩𝙤 𝙮𝙤𝙪, 𝙥𝙚𝙤𝙥𝙡𝙚 𝙬𝙝𝙞𝙨𝙥𝙚𝙧𝙞𝙣𝙜 𝙩𝙝𝙚 𝙝𝙖𝙡𝙡𝙬𝙖𝙮 𝙖𝙗𝙤𝙪𝙩 𝙩𝙝𝙖𝙩 𝙚 𝙞𝙣𝙘𝙞𝙙𝙚𝙣𝙩 𝙖𝙣𝙙 𝙅𝙤𝙩𝙖𝙧𝙤 𝙗𝙚𝙞𝙣𝙜 𝙝𝙞𝙢 𝙣𝙤𝙩 𝙙𝙞𝙙𝙣'𝙩 𝙚𝙫𝙚𝙣 𝙙𝙖𝙧𝙚 𝙩𝙤 𝙨𝙩𝙤𝙥 𝙩𝙝𝙚 𝙧𝙪𝙢𝙤𝙧𝙨 𝙜𝙤𝙞𝙣𝙜 𝙖𝙧𝙤𝙪𝙣𝙙 𝙨𝙖𝙮𝙞𝙣𝙜 𝙩𝙝𝙚 2 𝙤𝙛 𝙮𝙤𝙪 𝙝𝙖𝙙 𝙖 𝙡𝙞𝙩𝙩𝙡𝙚 𝙨𝙤𝙢𝙚𝙩𝙝𝙞𝙣𝙜 𝙜𝙤𝙞𝙣𝙜 𝙤𝙣.
𝙂𝙤𝙨𝙝, 𝙞𝙛 𝙞𝙩 𝙬𝙖𝙨𝙣'𝙩 𝙝𝙖𝙧𝙙 𝙚𝙣𝙤𝙪𝙜𝙝 𝙜𝙚𝙩𝙩𝙞𝙣𝙜 𝙠𝙞𝙘𝙠𝙚𝙙 𝙤𝙪𝙩 𝙤𝙛 𝙮𝙤𝙪𝙧 𝙝𝙤𝙪𝙨𝙚.
𝙄𝙩 𝙬𝙖𝙨 𝙩𝙝𝙚 𝙚𝙣𝙙 𝙤𝙛 𝙩𝙝𝙚 𝙙𝙖𝙮 𝙖𝙣𝙙 𝙮𝙤𝙪 𝙬𝙚𝙧𝙚 𝙖𝙡𝙧𝙚𝙖𝙙𝙮 𝙩𝙞𝙧𝙚𝙙 𝙚𝙣𝙤𝙪𝙜𝙝 𝙚𝙫𝙚𝙣 𝙖𝙛𝙩𝙚𝙧 𝙨𝙡𝙚𝙚𝙥𝙞𝙣𝙜 𝙖 𝙛𝙪𝙡𝙡 8 𝙝𝙤𝙪𝙧𝙨. 𝙔𝙤𝙪 𝙬𝙖𝙡𝙠𝙚𝙙 𝙩𝙤 𝙩𝙝𝙚 𝙆𝙪𝙟𝙤𝙨 𝙧𝙚𝙨𝙞𝙙𝙚𝙣𝙘𝙚 𝙩𝙤𝙤𝙠 𝙤𝙛𝙛 𝙮𝙤𝙪𝙧 𝙨𝙝𝙤𝙚𝙨, 𝙖𝙣𝙙 𝙬𝙚𝙣𝙩 𝙨𝙩𝙧𝙖𝙞𝙜𝙝𝙩 𝙩𝙤 𝙗𝙚𝙙 𝙗𝙪𝙩 𝙗𝙚𝙛𝙤𝙧𝙚 𝙮𝙤𝙪 𝙘𝙤𝙪𝙡𝙙 𝙚𝙫𝙚𝙣 𝙜𝙚𝙩 𝙩𝙤 𝙩𝙝𝙚 𝙙𝙤𝙤𝙧 𝙃𝙤𝙡𝙡𝙮 𝙘𝙖𝙢𝙚 "𝘼𝙣𝙙 𝙬𝙝𝙚𝙧𝙚 𝙙𝙤 𝙮𝙤𝙪 𝙩𝙝𝙞𝙣𝙠 𝙮𝙤𝙪𝙧 𝙜𝙤𝙞𝙣𝙜? " 𝙖𝙣𝙙 𝙨𝙚𝙣𝙨𝙚 𝙮𝙤𝙪 𝙙𝙞𝙙𝙣'𝙩 𝙝𝙖𝙫𝙚 𝙩𝙝𝙚 𝙚𝙣𝙚𝙧𝙜𝙮 𝙩𝙤 𝙩𝙖𝙡𝙠 𝙖𝙣𝙙 𝙮𝙚𝙨 𝙮𝙤𝙪 𝙩𝙝𝙤𝙪𝙜𝙝𝙩 𝙞𝙩 𝙢𝙖𝙮 𝙗𝙚 𝙙𝙞𝙨𝙧𝙚𝙨𝙥𝙚𝙘𝙩𝙛𝙪𝙡 𝙗𝙪𝙩 𝙮𝙤𝙪 𝙬𝙚𝙧𝙚 𝙩𝙞𝙧𝙚𝙙 '𝙏𝙤 𝙨𝙡𝙚𝙚𝙥' 𝙨𝙝𝙚 𝙧𝙚𝙖𝙙 𝙞𝙩 𝙖𝙣𝙙 𝙨𝙝𝙚 𝙡𝙤𝙤𝙠𝙚𝙙 𝙖𝙩 𝙮𝙤𝙪 𝙡𝙞𝙠𝙚 𝙮𝙤𝙪 𝙬𝙚'𝙧𝙚 𝙘𝙧𝙖𝙯𝙮 "𝙉𝙤 𝙮𝙤𝙪𝙧 𝙣𝙤𝙩, 𝙙𝙞𝙣𝙣𝙚𝙧 𝙞𝙨 𝙧𝙚𝙖𝙙𝙮 𝙨𝙤 𝙮𝙤𝙪 𝙘𝙤𝙢𝙚 𝙖𝙣𝙙 𝙚𝙖𝙩 𝙖𝙣𝙙 𝙩𝙝𝙚𝙣 𝙮𝙤𝙪 𝙢𝙖𝙮 𝙘𝙡𝙤𝙨𝙚 𝙮𝙤𝙪𝙧 𝙚𝙮𝙚𝙨 𝙛𝙤𝙧 𝙩𝙝𝙚 𝙙𝙖𝙮" 𝙨𝙝𝙚 𝙝𝙖𝙙 𝙖𝙡𝙨𝙤 𝙢𝙪𝙢𝙗𝙡𝙚𝙙 𝙨𝙤𝙢𝙚𝙩𝙝𝙞𝙣𝙜 𝙗𝙪𝙩 𝙮𝙤𝙪 𝙘𝙤𝙪𝙡𝙙𝙣'𝙩 𝙝𝙚𝙖𝙧 𝙞𝙩 𝙗𝙪𝙩 𝙮𝙤𝙪 𝙙𝙞𝙙𝙣'𝙩 𝙘𝙖𝙧𝙚 𝙖𝙩 𝙩𝙝𝙞𝙨 𝙫𝙚𝙧𝙮 𝙢𝙤𝙢𝙚𝙣𝙩 𝘽𝙧𝙤𝙪𝙜𝙝𝙩 𝙐𝙥𝙤𝙣 𝙔𝙤𝙪 𝘼𝙣𝙙 𝙎𝙞𝙢𝙥𝙡𝙮 𝙬𝙝𝙤 𝙘𝙤𝙪𝙡𝙙 𝙗𝙡𝙖𝙢𝙚 𝙮𝙤𝙪?𝘼𝙡𝙡 𝙮𝙤𝙪 𝙬𝙖𝙣𝙩𝙚𝙙 𝙬𝙖𝙨 𝙩𝙤 𝙡𝙖𝙮 𝙙𝙤𝙬𝙣 𝙖𝙣𝙙 𝙚𝙖𝙩𝙞𝙣𝙜 𝙃𝙤𝙡𝙡𝙮'𝙨 𝙙𝙞𝙣𝙣𝙚𝙧 𝙬𝙖𝙨 𝙤𝙣𝙡𝙮 𝙜𝙚𝙩𝙩𝙞𝙣𝙜 𝙞𝙣 𝙩𝙝𝙚 𝙬𝙖𝙮 𝙤𝙛 𝙩𝙝𝙖𝙩 𝙚𝙭𝙘𝙚𝙥𝙩 𝙛𝙤𝙧 𝙝𝙤𝙢𝙚𝙬𝙤𝙧𝙠 𝙩𝙝𝙖𝙩 𝙮𝙤𝙪 𝙘𝙤𝙪𝙡𝙙 𝙙𝙤 𝙞𝙣 𝙘𝙡𝙖𝙨𝙨 𝙖𝙣𝙙 𝙩𝙪𝙧𝙣 𝙞𝙩 𝙞𝙣 𝙧𝙞𝙜𝙝𝙩 𝙗𝙚𝙛𝙤𝙧𝙚 5𝙩𝙝 𝙥𝙚𝙧𝙞𝙤𝙙.
𝙔𝙤𝙪 𝙬𝙚𝙣𝙩 𝙖𝙣𝙙 𝙬𝙖𝙡𝙠𝙚𝙙 𝙮𝙤𝙪𝙧𝙨𝙚𝙡𝙛 𝙛𝙤𝙧𝙘𝙚𝙛𝙪𝙡𝙡𝙮 𝙖𝙣𝙙 𝙜𝙧𝙖𝙗𝙗𝙚𝙙 𝙖 𝙥𝙡𝙖𝙩𝙚 𝙖𝙣𝙙 𝙜𝙧𝙖𝙗𝙗𝙚𝙙 𝙨𝙤𝙢𝙚 𝙥𝙤𝙩𝙖𝙩𝙤𝙚𝙨 𝙖𝙣𝙙 𝙖𝙩𝙚 𝙩𝙝𝙖𝙩 𝙩𝙝𝙚𝙣 𝙬𝙖𝙡𝙠𝙚𝙙 𝙮𝙤𝙪𝙧𝙨𝙚𝙡𝙛 𝙩𝙤 𝙗𝙚𝙙 𝙖𝙛𝙩𝙚𝙧 𝙘𝙡𝙚𝙖𝙣𝙞𝙣𝙜 𝙩𝙝𝙚 𝙥𝙡𝙖𝙩𝙚 𝙖𝙣𝙙 𝙥𝙪𝙩𝙩𝙞𝙣𝙜 𝙞𝙩 𝙗𝙖𝙘𝙠 𝙬𝙝𝙚𝙧𝙚 𝙞𝙩 𝙬𝙖𝙨 𝙤𝙧𝙞𝙜𝙞𝙣𝙖𝙡𝙡𝙮 𝙥𝙡𝙖𝙘𝙚𝙙.
(𝙔'𝙖𝙡𝙡 𝙄'𝙢 𝙨𝙤 𝙨𝙤𝙧𝙧𝙮 𝙄 𝙟𝙪𝙨𝙩 𝙛𝙤𝙧𝙜𝙤𝙩 𝙮'𝙖𝙡𝙡 𝙖𝙡𝙧𝙚𝙖𝙙𝙮 𝙢𝙚𝙩 𝙃𝙤𝙡𝙡𝙮'𝙨 𝙙𝙖𝙮😭😭😭😭)
𝘼𝙛𝙩𝙚𝙧 𝙩𝙝𝙖𝙩 𝙮𝙤𝙪 𝙬𝙚𝙣𝙩 𝙩𝙤 𝙨𝙡𝙚𝙚𝙥 𝙃𝙤𝙡𝙡𝙮'𝙨 𝙨𝙩𝙖𝙧𝙩𝙚𝙙 𝙩𝙤 𝙜𝙚𝙩 𝙬𝙤𝙧𝙧𝙞𝙚𝙙, 𝙖𝙡𝙡 𝙨𝙝𝙚 𝙬𝙖𝙣𝙩𝙚𝙙 𝙬𝙖𝙨 𝙛𝙤𝙧 𝙮𝙤𝙪 𝙩𝙤 𝙚𝙖𝙩 𝙨𝙝𝙚 𝙙𝙞𝙙𝙣'𝙩 𝙩𝙝𝙞𝙣𝙠 𝙞𝙩 𝙬𝙤𝙪𝙡𝙙 𝙝𝙖𝙫𝙚 𝙩𝙝𝙞𝙨 𝙖𝙛𝙛𝙚𝙘𝙩𝙞𝙤𝙣 𝙮𝙤𝙪. 𝙔𝙤𝙪 𝙡𝙤𝙤𝙠𝙚𝙙 𝙨𝙤 𝙩𝙞𝙧𝙚𝙙 𝙤𝙛 𝙚𝙫𝙚𝙧𝙮𝙩𝙝𝙞𝙣𝙜.𝐓𝐨 𝐛𝐞 𝐜𝐨𝐧𝐭𝐢𝐧𝐮𝐞𝐝...
---
𝐘𝐄𝐒 𝐀𝐍𝐎𝐓𝐇𝐄𝐑 𝐂𝐇𝐀𝐏𝐓𝐄𝐑 𝐀𝐌 𝐈 𝐑𝐈𝐆𝐇𝐓 𝐈'𝐌 𝐒𝐔𝐂𝐇 𝐀 𝐆𝐎𝐎𝐃 𝐀𝐔𝐓𝐇𝐎𝐑 🙃 𝐀𝐧𝐲𝐰𝐚𝐲 𝐛𝐲𝐞!!!
YOU ARE READING
Jotaro x Black Komi Reader
Hayran Kurgu𝙔𝙤𝙪 𝙝𝙖𝙫𝙚 𝙖𝙡𝙬𝙖𝙮𝙨 𝙩𝙧𝙞𝙚𝙙 𝙩𝙤 𝙢𝙖𝙠𝙚 𝙛𝙧𝙞𝙚𝙣𝙙𝙨 𝙗𝙪𝙩 𝙞𝙩'𝙨 𝙗𝙚𝙚𝙣.... 𝙙𝙞𝙛𝙛𝙞𝙘𝙪𝙡𝙩. 𝙎𝙥𝙚𝙖𝙠𝙞𝙣𝙜 𝙬𝙖𝙨𝙣'𝙩 𝙮𝙤𝙪𝙧 𝙨𝙩𝙧𝙤𝙣𝙜𝙚𝙨𝙩 𝙨𝙪𝙗𝙟𝙚𝙘𝙩.. 𝙥𝙚𝙤𝙥𝙡𝙚 𝙨𝙖𝙬 𝙮𝙤𝙪 𝙖𝙨 𝙩𝙝𝙞𝙨 𝙥𝙚𝙧𝙛𝙚𝙘𝙩 𝙜...