bölüm 23

100 19 5
                                    

Oha çüş 23. bölüme gelmişiz bu gidişle fic 50 bölüm olcak

İyi okumalar♡

Yoongi'den

   Eşyalarım yani bavulum hazırdı, yaklaşık 4 gün ya da 5 gün kampa kalacaktık.Hızlıca hazırlanmaya başladım.Biraz bol olan siyah kot pantolonumu giydim.Üstünede klasik siyah tişörtümü geçirdim.Banyoya girip aynada saçımı düzelttim. Her şeyi hallettikten sonra siyah deri ceketimi giydim ve bavulumu alıp evden çıktım.

  Arabama atladım ve bavulu bagaja koydum.Ilk önce bizimkileri alıcak ve sonra aşağıdaki parka buluşup öyle yola çıkacaktık.Namjoon'un evinin önüne geldiğimde ona mesaj attım.Mesajı görür görmez aşağı indi ve arabaya bindi.Jungkook'u da almaya gittik

....

Aşağı parka geldiğimizde durdum.Bir süre bekledikten sonra onlarda geldi.Namjin ikilisi bir şeyler konuşuyor,Jungkook ise Taehyung ile aynı arabada gitmek istiyorum diye mız mızlanıyordu.Bi süre sonra kafamızın etini yiyince onu diğer arabaya gönderdik.Jungkook o tarafa geçtiğinde arabada 1 kişi fazla oluyordu o yüzden birisini seçip bizim arabaya yollicaklardı.

"Hadi taş,kağıt,makas oynayın da öyle karar verelim."dedi Taehyung.

"Umm...Tamam."

"Taş!Kağıt!Makas!"

"Taş!Kağıt!Makas!"

Hoseok ve Jimin birlikte taş kağıt,makas oynuyordu.İtiraf etmem gerekirse Jimin'in kaybetmesini istiyordum çünkü kaybederse bizim arabaya gelecekti.Tam bunu içimden geçirirken Hoseok'un kazandığını gördüm.

Jimin diğer arabadan eşyalarını topladı ve bizim arabaya bindi.Artık gitmemiz gerekiyordu.Namjoon bana sırıtarak baktı ve ön koltuktan arkaya geçti.Ön koltuğa Jimin oturduğunda kalbim hızlıca atmaya başlamıştı bile.

.....

"Sonunda geldiniz!"

Evet sonunda kamp alanına gelmiştik.Her tarafta sakura ağaçları vardı. Jimin ağaçlara hayran hayran bakıyor,arada Bi kokluyordu.Tanrım..Bu hali cidden çok tatlıydı. Pembe dolgun dudaklarını arada Bi yalıyordu.

"Nerde kaldınız be siz geleseye kadar ağaç olduk." Dedi Jungkook

"Jungkook biz yolda gelirken hep kırmızı ışığa denk geldik o yüzdendir."dedim.

"Neyse çadırları filan hazırlayalım geç olmadan."

"Hoseok haklı millet Hadi kuralım şu çadırları."

Onlar birlikte konuşurken Jimin'in hiç konuşmadığını fark ettim.

"4 tane çadırımız var bazılarının 2 kişi olması gerekiyor."dedim.

"O zaman kuralım sonra düşünürüz. "

.....

My Psycho Love,ymHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin