Yeni bir bölümle geldimm
Bu arada fic 2b okunmayi geçmiş gerçekten çok teşekkür ederim 🫶🏻🩷(Bölüm atmadığım zaman hatirlatin yoksa bölüm atmayı unutuyorum kedhjabdjdk)
"Ne?"
"Ne,Ne si ismi jimin işte.Hattaa şuan yanımda oturuyor."Jimin hyunguna şaşırmış bir bakışla baktı. Beklemiyordu açıkçası
"Hyung saka mi yapiyorsun"
'Niye şaka yapayım canim" jimin kızarmıştı. Yüzünü saklamak için kafasını diğer tarafa çevirdi.
"Bana niye bakmıyorsun hmm?Utandın mi yoksa?"yoon sessizce kıkırdadı ve elini Jimin'in çenesine koydu sonra Jimin'in başını kendine çevirdi. Jimin hala inatla yoongi ye bakmıyordu.
"Hyung resmen benimle flört ediyorsun."
"Etmeyeyim mi hmm?"Jimin nerdeyse utançtan domatese dönmüştü ama yoongi hala onu utandırıyordu.
"Hyungg..."
"Jimin,Sana söylemem gereken şeyler var ama ilk önce şunu söylemem gerekiyor."
"Seni seviyorum Jimin,Sana aşığım seni ilk gördüğümde sevdim seni.Büyük ihtimalle sevgimin karşılığı yok ama olsun kaç yıldır karşılık beklemeden sevdim seni."
Nedensizce gözlerinden yaş gelmişti Jimin'in.
"Hyung..."
"Benim için en parlak yıldız sensin."
"Güneşten bile daha parlak,aydan bile daha güzel."
(yazar notu:ayın yıldız olmadığını biliyorum)
Jimin yoongi nin omzuna başını koyup ağlamaya başlamıştı. Kafasını yukarı kaldırıp sevdiği adama baktı.
"Bende seni seviyorum hyung. Hemde çok."
"Ne kadar seviyorsun?"
Jimin "bu kadar!" Diyip kollarını açtı.
Onun bu haline gülen yoongi Jimin'in dolgun dudaklarına bir öpücük kondurdu.Yoongi kendini bulutlarda gibi hissetmişti.Narince öpüyordu yoongi. Sert değildi,sakın ve güzel öpüyordu.Bir süre sonra Jimin çekildi nefessiz kaldığı belliydi.Bi süre nefeslendikten sonra tekrara öpüşmeye başladılar ama bu sefer başlatan Jimindi. Sonradan Jimin Yoongi nin yüzüne baktı ve gülümsedi Yoon da karşılık verdi."Hyung çok utandım. "Dedi jimin sonra da arkasina bakmadan koşmaya başladı.
....
"Oğlum siz ne yapıyordunuz orda. Bide bizi izliyorlarmış."
Jimin diğerlerinin onları izlediğini görünce dahada utanmıştı.Bugun resmen utançtan ölecek gibiydi.
"Ya yoongi hyung sizi gördük sonra napiyorlar diye bakalım dedik ne bilelim sizin işi pisirdiginizi."
"Taehyung!!"
"Tamam tamam anladık utandin. "
"Taehyung sevgilim bence ne dediklerine dikkat et Yoongi hyung Bizi öldürecek gibi bakıyor."
Hoseok ve Jin Jungkook'un dediklerinden sonra kahkaha patlatmışti.
"Hepiniz salaksınız sevgilim hariç" dedi Namjoon
"Öyle denilir mi alındım bak "
"He Hoseok he sus"
......
08102023
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Psycho Love,ym
Fanfiction"Benim için en parlak yıldız sensin Park Jimin." "Güneşten bile daha parlak,aydan bile daha güzel." Text/düzyazı (Asirisaçmaokumayin) #5 suji (08.10.2023) #2 jiyoon (25.09.2023)