29

68 8 2
                                    

Sonraki bölüm final😭😿
Lütfen finalde nolsun isteklerinizi söyleyin🫶🏻

.....
(Bilmem kaç gün sonra)

Jimin yeni evlerini geziyordu.Sevgilisi onlar için büsbüyük bir ev almıştı. Jimin eşyalarını odalarına yerleştiriyordu,gözüne güzel paketlenmiş koli çarptı.Bu kolayı hatırlıyordu Yoongi ile beraber Jimin'in Ödüllerini ve İkilinin fotoğrafları vardı.

Kolinin yanına gitti -ama koli çok ağırdı- kaldıramayınca Yoongi'yi yanına çağırmaya gitmişti.Tam Kapıdan çıkarken aşırı yakisikli(🔥) olan sevgilisiyle çarpıştı. Yoongi Jimin'in belinden tutarak düşmesinin engelledi ve sonra sırıttı ve sevgilisinin dudaklarına narin bir öpücük bıraktı. Jimin'in yanakları kızarmıştı hep böyle oluyordu Yoongi'nin anı hareketlerine alışmış olsana vücudu hep aynı tepkiyi veriyordu.

"Yooniee bende tam seni çağıracaktımmm."

"Hmm,noldu miniğim bir ihtiyacın mı var yoksa jibooty mi acıyor?"

"Ihıh,hayır acımıyor artık o kadar fazla"

Evet dün birlikte parka gitmişlerdi ve Jimin kaydıraktan çok pis düşmüştü. Aslında biraz sızlıyordur ama yine de söylemek istemedi küçük olan.

Jimin eliyle koliyi gösterince konuşmaya başladı.

"Yoon şurada ki koliyi taşıyamadım çok ağırdı. "Yoongi sevgilisinin tatlılığına gülümsedi ve koliyi rahatça kaldırdı.

Yoongi yapili biriydi Namjoon ile birlikte hep spor salonuna giderlerdi. Yani jimin kolayca kaldırmasına çok şaşırmamıştı.

"Nereye koyayım bebeğim?" Jimin yatagi gösterince Yoongi de denileni yaptı.

Jimin yatağa doğru geldi ve yatağın köşesine oturdu ve koliyi özenle açtı. Yoongi ise Jimin'i hayran olmuşcasına izliyorfu.

Jimin kolinin en üstünde duran ödüle baktı bu Yoongi ile tanınmasına sebep olan dans yarışmasının ödülüydü ve tabii ki 1. Olmuştu.

"Yooniee bak ne buldumm!!"Yoongi merakla sevgilisinin yanına geldi.

"Baak, bu ödülü hatırlıyor musun hyung-nimm?"

"Tabii ki de hatırlıyorum Jimin-ah asla unutmam."dedi ve kollarını Jimin'in  ince beline sardı.

Jimin kolinin içindekileri özenle yerleştirdi.Hyungu o sırada diğer eşyalar ile uğraşıyordu. Aslında yerleştirilecek çok şey yoktu ev döşenmişti zaten.

Jimin acıktığını fark etti ve alt kattaki mutfağa gitti.diger odalardan Yoongi nin sesi geliyordu. Buzdolabını açtı ve içindekilere göz gezdirdi, en sevdiği mochi'ler vardı!! Sevgilisinin onları bilerek koyduğunu tahmin edebiliyordu  Jiminin çevresinde onun mochi sevdiğini bilmeyen yoktu yani. Mochileri aldı ve tezgaha koydu sırtı tezgaha doğru değildi tam tersi bir şekilde duruyordu. Pembe olanı eline aldı ve küçük bir ısırık aldı. Bir kaç dakika sonra arkasında bir sıcaklık hissetti sevgilisi arkasından ona sarılmış jimini tezgah ve kendisi arasında sıkıştırmıştı.

"Hmmm,beğendin mi bakalım Bebeğim?Senin için bir sürü koydurtturdum. "Jimin sevgilisinin sözlerini duyunca kıkırdadı.

"Evet hyung çok sevdim senin bilerek bir sürü koydurtturduğunu tahmin etmiştimmm~"

Yoongi sevgilisinin tatlılığına dayanamayıp başını boynundan çekti ve jimini kendine çevirdi. Jimin brklemiyor olsa gerek ki şaşırmış şaşırmış kendisine bakiyordu ve Yoongi dayanamayıp küçüğünün dolgun dudaklarını kendininkine bastırdı.

Jimin de olayı kavrayip hemen karşılık vermişti. Bir süre sonra nefessiz kaldıkları için ayrılmışlardı.

Jimin kollarını Yoongi nin boynuna doladı. Yoongi ise jimini kaldiraram kucağına aldı. Jimin de rahat olmak için bacaklarını hyungunun beline doladı. İkili daha yeni yerleştirilen odalarına gidip rahat bir uyku çekti.

......

Jimin sabah uyandığında yanında sevgilisinin bulamamıştı.Evin her tarafını dolaştı ama yoktu odaya geri dönüp telefonunu aldı büyük ihtimal hyungu markete filan gitmişti çünkü ne zaman yani boş olsa öyle oluyordu ama yinede üzülmüştü.

Yoongi-Jimin

Miniğim:
Hyung nerdesin yanımda yoksun

Sevgilim:
Markete çıktım jimin-ah evde kahve yok
Biliyorsun ben kahvesiz yapamam:(

Miniğim:
Sjgdusneudialxhj
Biliyorum hyung biliyorum

Hızlı ol da hemen kollarımın arasına gir

Sevgilim:
Başka bir yerine girsem:)
Görüldü*

Miniğim:
Of Yoongi 😖

Sevgilim:
Tamam tamam şaka yaptım
Marketten çıktım hemen geliyorum Sevgilim

Miniğim:
Hızlı ol Yoon-ah
Görüldü*

.....

545 kelime filan yazdim inşallah bölümü sevmişsinizdirrr
Final için fikirleriniz varsa yazın🫶🏻
Oy verirseniz sevinirimm😼

Slm hala okuyan var varsa diğer ficime de giz atabilirsin bebisim😘😘😘 08.10.2022

My Psycho Love,ymHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin