Yeonjun pov
Eram în bucătărie savurând prăjitura lăsată de mama în frigider.
Îmi aud telefonul sunând de sus și alerg spre el sperând să fie Soobin.
Ajung în cameră și răspund imediat la telefon după ce văd "Soobina🫀"
Răspund cu un "hey" foarte fericit.
Ce primesc în schimb a fost un "Te iubesc Yeonjun"
Era un "te iubesc" trist,în loc să zâmbesc aveam o față de îngrijorat.
"Soobin,s-a întâmplat ceva?" Spun destul de tare în cât să mă audă.
"Yeonjun...sunt în fața casei tale,vino repede" Spune el și mai trist.
Cobor în cea mai mare viteză.
Deschid ușa și îl văd pe Soobin cu un bagaj destul de mare,prima dată am crezut că s-a certat cu mama lui și că se va muta la mine,dar fața lui nu îmi dădea semnul ăsta.
"Soobin,ce s-a întâmplat?"Spun mergând spre el.
Afară era soare și cald,florile din copaci cădeau fără oprire peste noi.
Soobin își lasă capul în jos iar eu mai fac un pas către el fiind foarte aproape unul de altul.
Acesta îmi sare în brațe simțindu-i deja lacrimile pe umerii mei goi.
"Soo-" vreau să îi spun ceva dar cuvintele lui mi-au inchis gura.
"Yeonjun mă voi muta în Tokyo cu mama"Spune el repede începând să mă strângă și mai tare în brațe.
Nu eram pregătit pentru asta,de ce fix asta?nu e corect,totul funcționa perfect,amândoi eram fericiți...
Acesta dă drumul îmbrățișări punându-se la loc în fața mea find la fel de aproape.
Ii puteam observa obraji roși și lacrimile ce îi umpluse ochii.
"Ce?..." Asta a fost tot ce am putut scoate pe gură văzându-l așa.
"Yeonjun...mama a spus că are o muncă importanta în Tokyo așa că s-a gândit să lucrez cu ea acolo..."
"Soobin...nu...te rog..."Nu puteam spune prea multe.
Lacrimile îmi curg pe obraji scoțând mici zgomote.
"Îmi pare rău că nu ți-am spus,nu am avut curajul,am încercat să o rog să mă lase aici dar a spus că e spre binele meu...îmi pare rău Yeonjun,te iubesc mult și nu vreau să îți fac rău"
"Cum să nu-mi faci rău?totul era bine până acum,nu vreau să pleci" Spun dând cu pumni mei mici în pieptul lui punându-mi mai apoi capul.
"Îmi pare rău Yeonjun..."
"Când...vei veni înapoi.." Mă rugam în mintea mea să fie doar câteva luni deși nu prea părea posibil.
"În..2 ani.." Spune el lăsându-și capul în jos.
2 ani?a spus cumva 2 ani?cum îl pot aștepta în 2 ani,îl iubesc și chiar dacă va fi la distanță nu mă voi îndrăgosti de alt cineva dar îmi e că el o va face...
"2 ani Soobin?2 ani?nu te pot aștepta atât..." Spun mințindu-l probabil pentru ultima dată.
"Nu te am rugat să mă aștepți,dacă te vei îndrăgosti de alt cineva te rog să faci ce îți cere inima"
"Ai înnebunit?"
"Nu Yeonjun,vreau tot ce e mai bun pentru tine"
"Atunci nu pleca"
"Pe asta nu o pot face...este spre binele nostru,vreau să fac mulți bani și să îți iau tot ce vrei...nu o fac numai pentru mine"
"Și dacă nu vom mai vorbi și ne vom despărți?"
"Atunci,când voi veni înapoi voi face tot posibilul să fiu iar cu tine și să îți iau tot ce vrei"
"Și dacă nu vreau să îmi iei nimic și doar să fim împreună?"
"Yeonjun,știu că vrei să fim împreună dar o fac pentru noi,voi veni înapoi,doar așteaptă..."
^
Eram la aeroport cu Soobin,mama lui urcase deja în avion.
Nu știam cum să îmi iau rămas bun.
Știind că va pleca și voi rămâne singur,mă omoară gândul,îl iubesc mult pe omul ăsta și aș face orice pentru el,știu că o face pentru mine și îmi pare rău dacă nu pot fi lângă el.
Acesta mă ia în brațe iar mai apoi îmi spune un "Te iubesc Yeonjun,tu doar așteaptă-mă".
Îl trag într-un sărut de câteva secunde iar mai apoi acesta intră în avion.
Văzându-l cum pleacă mă face să mă gândesc cum de am ajuns aici.
Prima dată am vrut doar o noapte cu el iar mai apoi am avut mai multe îndrăgostindu-mă nebunește de el,vrând să îl văd și zi și noapte,să îl pot sărută și atinge,să îl am doar eu.
Sper ca 2 ani aceștia să nu dureze o eternitate...
CITEȘTI
All about you || YeonBin
Romance"All about you" este despre un băiat pe nume Yeonjun care își dorește nebunește măcar o noapte cu tânărul Soobin neștiind ce va urma să se întâmple între cei doi. "Îl iubesc foarte mult nu mi-aș vedea viața fără el. Deși suntem amândoi băieți îl voi...