| 🔞 |

35 0 0
                                    

În acel moment voiam să mor,urma să îmi dau drumul în pantaloni doar pentru că Yeonjun nu ma lăsat să îmi termin treaba.

"Soobin,dacă nu-mi spui ce ai nu îmi dau mână"

"Yeonjun...te am rugat..." Asta a fost tot ce am putut spune în acel moment,îmi dădusem drumul,îmi lăsasem capul pe spate respirând mult prea greu.

Acesta probabil își dăduse seama simțindu-mi lichidul.

"Soobin,ești un băiat cam rău nu crezi?" Spune el zâmbind.

"Adică?..." Spun cu jumătate de gură.

"Puteai să mă chemi dacă tot aveai chef"

"Nu și mai dat pe la mine de mult..am crezut că aveai treabă"

"Pentru tine îmi făceam timp"

Spune el iar eu îmi las capul pe spate când acesta își freacă mână de membrul meu.

Scot câte un gemăt pe care deabea eu îl auzeam.

Acesta se oprește și îmi spune "Dute fă-ți un duș" dau din cap și îi spun "Așteaptă,fac repede" Acesta dă din cap și plec spre baie.

^^

Eram în duș,cautam prosopul cu ochii închiși deoarece apa îmi intrase în ochii,urăsc asta.

Pe mână mea își face apariția încă o mână,care mi-o poziționează pe prosop.

Îmi șterg fața și mă întorc cu spatele văzându-l pe Yeonjun.

Acesta mă ia de talie lipindu-mă de el,prima dată când Yeonjun era așa de curajos în cât să mă facă pe mine primul să îl doresc.

Fața mea ardea cât și corpul,eram gol,iar el nu,doream prea mult ca și el să fie gol.

Acesta mă sărută explorându-mi fiecare colțișor al guri ca data trecută.

"Oh ce dor mi-a fost de asta"

Acesta mă sărută pe gât și îmi spune "Păi pot eu să îmi las prințul așa?" apoi coboară spre membrul meu deja tare.

Eram blocat,efectiv blocat,la auzul cuvintelor lui,la gesturile lui,parcă nu era el.

Acesta îmi ia membrul în gură și își începe treaba.

Îmi las capul pe spate bucurându-mă de moment.

Îmi mai arunc un ochii la el pentru a mă satisface și priveliștea de jos.

"Doamne Yeonjun ce îmi faci tu mie" Acum am putut să o spun,tipul mă omoară efectiv,îmi place.

All about you || YeonBinUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum