0

64 17 2
                                    

Selamlar...🤍

Yeni fantastik bir taekook fici ile sizlerleyimmm...🥳 Bunu da daha sonra paylaşacaktım ancak wattpad sorunu olduğu için paylaşmak istedim...🥲

Bu fice başlamadan önce size söylemek istediklerim var. Bu fici tamamen eğlence için yazıyorum, bu fici okurken gerçekçiliği kenara bırakmanızı rica edeceğim. Bu kurgudaki her şey tamamen benim hayal ürünüm. Bu nasıl olur, öyle bir şey mi var gibi sorularınızı öngörerek onlara ithafen yazıyorum burayı, evet olur ve var. Bunu dediğim için de tamamen mantığa aykırı, temeli olmayan, çok absürt şekilde gideceğini zannetmeyin, ben kendimce bir mantık oturttum ficimde ancak yine de bana mantıklı gelen size hiç mantıklı gelmeyebilir.

Uyarımı yaptığıma göre umarım seversiniz ve bu ficin altından kalkabilirim...🧚✨

Destek veren herkese şimdiden teşekkür ediyorum...😻

Umarım keyifle okursunuzzz...🤗

🐯🐰🐯🐰🐯🐰🐯🐰🐯

Yazarın Ağzından

Wendy bıkmıştı. Aşık olup evlendiği kocası asla değişmemişti ve değişmeyecekti. Hamile olması bile kocasını bu avcılık ve doğaya zarar vermekten, kumar oynamaktan ve bencilliğinden alıkoyamamıştı.

Buna dayanamayan Wendy kasabanın çıkışındaki bir büyücü kahine gitti. Bu büyücü kahin aynı zamanda şifacıydı da, şehrin en önemli kahiniydi. Kahinin yerine yani eve gittiğinde düşündüğünün aksine kalabalık olmadığını gördü. Sıra yoktu şansına. Hemen onu içeri almıştı kahinin yardımcıları ve dumanların etrafı sardığı bir odaya götürmüşlerdi.

Dumanlardan sadece gölgesi ve hatları görünen silüete baktı kadın.

Dumanlar Wendy'nin burun deliklerinden ciğerlerine doldukça hamileliğinden dolayı zaten hassas olan midesinin daha çok bulandığını hissediyordu ve öksürmeye başlamıştı.

"Hamile misiniz?"diye sordu ona doğru yaklaşan silüet.

"Evet Kahin Bey. Hamileyim ben."diye yanıtladı Wendy onu. Silüet sessizliğini korurken bir şeyler yapmış ve odayı kaplayan boğucu duman azalarak yok olmaya başlamıştı.

Wendy dumanlar azalınca kendini daha rahatlamış hissetmişti ve bulantısı geçmişti.

"Ne için gelmiştiniz bu hamile halinizle buraya hanımefendi?"dedi büyücü kahin bir kadına bir karnına bakıp. İçinden önemli bir şey olmalı diye de geçirmeden edemedi, acaba gerçekten gördüğü rüyayla ilgisi olabilir miydi bu kadının? O gördüğü rüya yüzünden bugünü boşaltmıştı ancak hamile bir kadın geleceğini beklemiyordu.

"Kocam, onu terk etmek istiyorum artık lakin hem çocuklarımız var hem de."deyip sustu Wendy.

"Sizin yarı kurt olduğunuzu bilmiyor mu?"dedi büyücü kahin farkına yeni vardığı gerçekle. Onun yarı kurt olduğunu hemen anlayamamasına şaşırırken derin bir iç çekti.

"Hayır bilmiyor. Ben ona çok aşık oldum ve sürümü terk ettim. Evlenince düzelir dedim düzelmedi,  hamileyim hâlâ düzelmedi. Artık bu saatten sonra düzelmez, onu terk edip kurt halimle yoluma devam etmek istiyorum çocuklarımla birlikte ama kurt sürüme geri nasıl katılabilirim bilmiyorum."

My Protector Tiger | TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin