Selammm🌸
Fantastik kitabımın yeni bir bölümüyle daha sizlerleyim... 🐯
Umarım beğenirsiniz ✨
Keyifli okumalarrr 🥰
🐰🐯🐰🐯🐰🐯🐰🐯🐰🐯
Gözlerimi açtığımda hiç bilmediğim bir yerde olduğumu fark etmem ile yaşadıklarımın film şeridi gibi gözümün önünden geçmesi bir oldu.
Hâlâ tavşan bedenindeydim ve kaplan yanımda uyuyordu. Bir an önce buradan çıkmam gerekiyordu. Hızla ayağa kalkıp ayağım acısa da zıplaya zıplaya kaplanın yanından uzaklaştım. Beni yememişken gözüne gözükmemeliydim.
Yavaş olmayan ama hızlı da sayılmayan tempoda eve doğru yola koyuldum. Nerede olduğumu bilmesem de yön bulma konusunda iyi olduğum için şanslı sayılırdım.
Ne kadar yürüdüm bilmiyorum ama babamlarla yaşadığım evi görmemle zıplayıp hızlanmam bir oldu. Yolda hiç tehlike ile karşılaşmamam garip gelse de daha fazla yara almadığım için şanslıydım. Bugün şansım çok fazlaydı anlaşılan?
Bunları düşünürken evin önüne gelmiştim çoktan. Evin açık penceresinden zıplayarak girdim içeri ve bir çığlık duymam bir oldu. Gülüp tekrar insan bedenime döndüğümde Jin babamın kucağından kalktım.
"Ödümü kopardın eşek sıpası! Bir de kahkaha atıyor şuna bak! Neredesin sen üç gündür ha neredesin?!"diye bağırarak terliğine uzandığını görünce ayağım acısa da koşarak kaçmaya çalıştım.
"Ne kadar merak ettik haberin var mı?! Hoseok'a bile sordum seni Jimin ve Hoseok ile birlikte misin diye. Onlarda da değilmişsin?!"deyip terliği attı ve popoma isabet etti.
"Baba bir dinl-"derken diğer terliğe uzanınca açıklama yapmadan kaçmaya başladım. Jin babam eline aldığı terliği tekrar attı bana ve bu sefer sırtıma denk geldi.
"Ah!"diye acıyla inleyip terliği bittiği için açıklama yapmak için yanına gitmiştim ki terlik çekmecesine gittiğini görünce tekrar kaçtım ve onun terlikleri almasını firsat bilerek üzerime kenarda elime ilk geçen uzun ceketi giydim çünkü çıplaktım ancak Jin babam sinirinden bunu fark etmemişti bile.
Sırtıma gelen terlikle Jin babama döndüm.
"Baba ama dinle bi-ah ama olmaz böyle. Baba bırak o elindeki topuklu terlik."dedim korkuyla. O çok acıtıyordu ama!
Tam atacakken Namjoon babam girmişti.
"Ne oluyor burada?"diye sorduğunda anında cevapladım.
"Jin babam geldiğim için terlik yağmuruna tutuyor beni dinlemeden."dedim.
"Hayatım dinleseydin bari."dese de Jin hyungun umrunda değildi.
"Namjoon baba kurtar beni."dediğimde Jin babamın yeni hedefi Namjoon babam olmuştu ve Namjoon babam da koşarak yanıma gelmişti.
"Bu evde Jin babanın sözünün geçtiğini unutuyorsun heralde oğlu-Ah!"
Tam konuşurken terlik yemişti o da. Jin babamın bütün terlikleri atmadan vazgeçmeyeceğini anladığımızdan çaresiz terliklerin bitmesini bekledik terliklerden kaçarak. Nihayet terlik saldırısı bittiğinde Jin babam derin bir nefes aldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Protector Tiger | Taekook
FanfictionYarı kurt olan Wendy doğa düşmanı kocası Jeon Kwang'dan kurtulmak için bir kahine gider. Kahin onun istediğini yerine getirecektir ancak tek şartı Jungkook'u geride bırakmasıydı. Tavşan Jungkook Kaplan Taehyung Fantastik