10

1.7K 75 13
                                    

(Daha önce yazmıştım ama  yanlışıkla silmiştim bende yeniden yazıcam ama daha farklı olacak umarım anlayışla karşılarsınız😓)

Jungkook sabah uyandığında çıplak bedeninde yatan küçük meleğe baktı.

Jiminin her yeri kusursuzdu minicik burnu, dolgun dudakları, küçük gözleri, tombul yanakları,  ince beli ve o yumuşacık kalçası. Herşeyi çok güzeldi.

Jungkook bunları süzerken ani çalan telefon sesiyle odağını jimin den  telefonuna çevirdi.

Arayan babasıydı telefonu hemen açtı

"Jungkook hemen iş yerine geliyorsun"

"Tamam"

Jungkook babasıyla her zaman böyle konuşurdu duygusuz bir şekilde.

Çünkü babası annesini kaçırıp zorla evlendiler ve o gece birlikte oldular. Annesi ilk önce babasını sevmesede sonradan sevmeye başladı çünkü babası onun için her şeyi yaptı. Annesi hamile kalınca babası çok sevinmişti. Ama Doğum günü gelince Annesi jungkooku doğururken ölmüştü. Babası onun yüzünden öldü diye öldürecekti ama jeon neslinin devam etmesi için onu öldüremezdi. Jungkook ne anne ne baba sevgisini görmüştü. Babası onun önünde bir sürü insana işkence etmişti ona her defasında dövüşü öğretiyordu. Silah kullanmayı öğretti derken jungkook da ona benzedi. Aynı babası gibi mafya oldu şirkette kurnazca fikirler yapıp paranın daha çok gelmesini sağladı ve onun gibi zorla birisini elde etmeye çalışıyor jimini.
_____

Jungkook yataktan kalkarken minik bedenin uyanmaması için elinden geleni yaptı. Yataktan yavaşça çıkıp dolabına doğru gitti kendine elbise aradı.

Üstüne kısa kollu siyah bol bir elbise altına siyah bol eşofman giydi. Ayakkabı dolabından çıkarmış olduğu prada botunu giydi ve aşağıya indi.

Aşağıya inerken bir korumasına eliyle gel işareti yaptı.

Adam önünde eğilerek "Buyrun efendim" dedi ve geri dim dik durdu "jimin uyanınca onun yemek yediğinden emin olun. Birde taeminin yanına gitmesini istemiyorum."  Adam yine önünde eğildi "Emredersiniz efendim"  adam geri doğrulduğunda jungkook arabasına doğru ilerledi.

Arabasına ilerlediğini gören görevli hemen kapıyı açtı ve jungkookun önünde eğildi.

Jungkook görevliden arabasının anahtarını aldı. Arabaya bindi şirkete doğru sürmeye başladı.

Şirketin önüne gelince arabayı park etti. Şirketin kapısı güvenlikler tarafından açıldı. Babasının yanına giderken önünde bütün stajyerler  ona selam vererek eğildiler. Jungkook hepsini görmezden gelmişti.

Babasının ofisinin önünde durmuş derin bir nefes almıştı. Elini kaldırıp kapıyı tıkladı. İçeriden 'gel'  sesini duyunca hemen içeri girdi.

Babasının önüne gelip önünde eğilmiş ardından geri doğrulmuştu.

"Jungkook jackson projemizi çalmış"

"Nasıl?"

"Aptal adam projeyi çalarken bütün alarmları kapatmış ama kameraları unutmuş onun şirketine gidip onu öldürmeni istiyorum"

"Projeyi elinize getireceğimden emin olabilirsin"

"Hızlı olursan iyi edersin"

Bay jeon elini burun kemerine atmış orayı ovuyordu. Sinirli gözüküyordu.

Jungkook geri eğilmiş ardından odadan çıkmıştı.

Arabasına ilerlerken elinin sinirden titrediğini hissedebiliyordu bu aptal adam yüzünden jiminle olan dakikaları boşa gidiyordu.

mafyanın hizmetcisi {jikook}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin