Arkadaşlar 2. Bölümle Karşınızdayım Çok iyi bir bölüm yazmış sayılmam ama elimden geleni yazmaya çalışıyorum. Aklıma Geldikçe bir şeyler yazıcağım iyi okumalar :)
Olabilirdi ailesi kavga ediyorsa bile kullanmamalıydı bence uyuşturucuyu. '' Anlıyorum seni ama neden uyuşturucu kullanıyorsun o zaman'' demiştim.
''Ailem çok kavga ediyor bende dayanamıyorum artık'' dedi Anlıyordum aslında onu benim ailemde kavga ediyordu. Biraz oturmuştuk Cafe'de benim eve gitmem gerekiyor deyip oradan ayrılmıştım.
Arkamdan dur az daha otur diye seslenmişti dönüp '' Gitmem gerekiyor'' demiştim. Çok tatlı bir çocuktu ona aşık olmuştum sanırım onun kötülüğünü istemiyordum ama anlıyordum onu. Eve gitmiştim çok yorgundum çantamı odama atıp o büyük merdivenlerden inmiştim. Karnım baya da acıkmıştı aslında mutfağa gidip bir şey atıştırmayı düşünüyordum. Annem ve babam evde yoktu çünkü ikisi de çalışıyordu. Bir şey atıştırıp yatacaktım aslında hemen bir şeyler atıştırıp odama çıktım ve çok yorgundum yatağa girmiştim ve uyuya kalmışım.
Sabah Kalktığımda hiçbir ses yoktu evde Annem yemek hazırlıyordu yanına gidip babam nerede diye sormuştum annemde bana '' bu gün eve gelmedi'' Demişti. Bir şeyler atıştırdım ve servis gelmişti okula gitmem gerekiyordu.
servise binip okula gittim ve Ege sınıfta oturuyordu ama sınıfta bir kişi daha vardı ilk defa görüyordum onu sınıfta sanırım sınıfımıza yeni biri gelmişti. Yanına Gidip ''Merhaba ben Su'' dedim oda kafasını sıradan kaldırıp ''Merhaba bende Nur tanıştığımıza memnun oldum'' dedi Çok tatlı ve iyi birine benziyordu aslında. sonra sıradan kalkıp sınıftan dışarı çıktı. Bende gidip yerime oturdum yanımda Ege oturuyordu Günaydın dedi Bende Günaydın demiştim. Ege bana ''dün olanlardan dolayı özür dilerim'' dedi bende bi önemi yok demiştim sadece senin iyliğini istiyorum demiştim ve ağzımdan kaçırmıştım ondan hoşlandığımı oda anlamıştı. Yüzüm birden kızarmıştı Ve Hemen sınıftan çıktım bana Su bir dakika bekler misin sana söylemem gereken bir şey var dedi.
Kapının önünde durmuştum bana ''Bende senden hoşlanıyorum'' dedi çok utanmıştım aslında ders başlamak üzereydi sınıfa girdim ders boyunca kafasını sıraya koymuş bana bakıyordu. Okul Bitmişti dün gittiğimiz Cafe'ye Gitmiştik tekrar bu sefer uyuşturucu almamıştı dünkü olanlardan sonra.
Bende uyuşturucu almayı istiyordum merak etmiştim aslında nasıl birşey olduğunu bende almak istedim ama Ege karşı çıktı sonra pes etti benimle başa çıkamayacağını anlamıştı sanırım. :)
Alır almaz bayılmışım yavaş yavaş ayılıyordum Ege beni ayıltmaya çalışıyordu ayılmıştım beni taksiyle eve bırakmıştı. gittim hemen yatıcaktım başım çok kötüydü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Ve Bağımlılık
FantasiSu Adlı Kızın Liseye Başlaması Ve Ege Adlı Bir Çocukla Arkadaş Olması.