After a gig <3

307 6 0
                                    

Gᴇɴʀᴇ-ғʟᴜғғ
Wᴏʀᴅs-
Nᴏᴛᴇ- Tʜᴀɴᴋ ʏᴏᴜ @froggy_loves_frogs ғᴏʀ ᴛʜᴇ ʀᴇǫᴜᴇsᴛ <3
—–—–—–—–—–—–—–—–—–—–—–—–—–––——–—–—––—–—–—–—–—–—–—
(𝙰𝚜𝚑'𝚜 𝙿𝙾𝚅)
𝚃𝚑𝚎 𝚌𝚛𝚘𝚠𝚍 𝚠𝚊𝚜 𝚐𝚘𝚒𝚗𝚐 𝚠𝚒𝚕𝚍 𝚊𝚜 𝚠𝚎 𝚏𝚒𝚗𝚒𝚜𝚑𝚎𝚍 𝚝𝚑𝚎 𝚕𝚊𝚜𝚝 𝚜𝚘𝚗𝚐 𝚘𝚏 𝚝𝚑𝚎 𝚗𝚒𝚐𝚑𝚝. "𝚃𝚑𝚊𝚗𝚔 𝚢𝚘𝚞 𝚊𝚕𝚕 𝚏𝚘𝚛 𝚌𝚘𝚖𝚒𝚗𝚐 𝚘𝚞𝚝" 𝚆𝚒𝚕𝚋𝚞𝚛 𝚜𝚊𝚒𝚍 𝚊𝚜 𝚠𝚎 𝚜𝚝𝚊𝚛𝚝𝚎𝚍 𝚠𝚊𝚕𝚔𝚒𝚗𝚐 𝚘𝚏𝚏 𝚝𝚑𝚎 𝚜𝚝𝚊𝚐𝚎. 𝙸 𝚏𝚒𝚗𝚊𝚕𝚕𝚢 𝚐𝚎𝚝 𝚝𝚘 𝚐𝚘 𝚋𝚊𝚌𝚔 𝚑𝚘𝚖𝚎 𝚊𝚗𝚍 𝚜𝚎𝚎 𝚖𝚢 𝚍𝚊𝚛𝚕𝚒𝚗𝚐 𝚙𝚊𝚛𝚝𝚗𝚎𝚛 𝚈/𝚗. "𝚂𝚎𝚎 𝚢𝚘𝚞 𝚐𝚞𝚢𝚜" 𝙸 𝚜𝚊𝚢 𝚊𝚜 𝚠𝚊𝚕𝚔𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚘 𝚝𝚑𝚎 𝚎𝚡𝚒𝚝 𝚍𝚘𝚘𝚛 𝚊𝚜 𝚝𝚑𝚎 𝚐𝚞𝚢𝚜 𝚜𝚊𝚒𝚍 𝚝𝚑𝚎𝚛𝚎 𝚐𝚘𝚘𝚍𝚋𝚢𝚎𝚜. 𝙸 𝚠𝚊𝚕𝚔𝚎𝚍 𝚝𝚘 𝚝𝚑𝚎 𝚌𝚊𝚛 𝚞𝚗𝚕𝚘𝚌𝚔𝚒𝚗𝚐 𝚒𝚝 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚖𝚢 𝚔𝚎𝚢. 𝙼𝚢 𝚕𝚎𝚐𝚜 𝚠𝚎'𝚛𝚎 𝚔𝚒𝚕𝚕𝚒𝚗𝚐 𝚖𝚎 𝚏𝚛𝚘𝚖 𝚝𝚑𝚎 𝚐𝚒𝚐 𝚋𝚞𝚝 𝚝𝚑𝚎 𝚏𝚒𝚛𝚎 𝚒𝚗 𝚖𝚢 𝚑𝚎𝚊𝚛𝚝 𝚝𝚘 𝚜𝚎𝚎 𝚖𝚢 𝚙𝚊𝚛𝚝𝚗𝚎𝚛 𝚙𝚞𝚜𝚑𝚎𝚍 𝚖𝚎. 𝙸 𝚜𝚝𝚊𝚛𝚝𝚎𝚍 𝚝𝚑𝚎 𝚌𝚊𝚛 𝚊𝚗𝚍 𝚋𝚊𝚌𝚔𝚎𝚍 𝚘𝚞𝚝 𝚘𝚏 𝚝𝚑𝚎 𝚙𝚊𝚛𝚔𝚒𝚗𝚐 𝚜𝚙𝚘𝚝.
(20 ᴍɪɴs ʟᴀᴛᴇʀ)
𝚃𝚑𝚒𝚜 𝚍𝚛𝚒𝚟𝚎 𝚒𝚜 𝚝𝚊𝚔𝚒𝚗𝚐 𝚏𝚘𝚛𝚎𝚟𝚎𝚛 𝚝𝚑𝚎 𝚙𝚕𝚊𝚌𝚎 𝚠𝚊𝚜 𝚜𝚘 𝚏𝚊𝚛𝚊𝚠𝚊𝚢 𝚏𝚛𝚘𝚖 𝚖𝚢 𝚊𝚙𝚊𝚛𝚝𝚖𝚎𝚗𝚝. 𝟷𝟶 𝚖𝚘𝚛𝚎 𝚖𝚒𝚗𝚞𝚝𝚎𝚜 𝚝𝚑𝚘𝚞𝚐𝚑 𝚝𝚑𝚎 𝚝𝚑𝚘𝚞𝚐𝚑𝚝 𝚘𝚏 𝚍𝚛𝚒𝚟𝚒𝚗𝚐 𝚏𝚘𝚛 𝟷𝟶 𝚖𝚘𝚛𝚎 𝚖𝚒𝚗𝚞𝚎𝚝𝚜 𝚠𝚊𝚜 𝚊𝚐𝚘𝚗𝚒𝚣𝚒𝚗𝚐. 𝙸𝚝 𝚠𝚊𝚜 𝚘𝚗𝚕𝚢 𝟷𝟶 𝚖𝚒𝚗𝚜 𝚜𝚘 𝙸'𝚕𝚕 𝚋𝚎 𝚏𝚒𝚗𝚎.
𝐑𝐢𝐧𝐠 𝐑𝐢𝐧𝐠 𝐑𝐢𝐧𝐠
𝙼𝚢 𝚙𝚑𝚘𝚗𝚎 𝚜𝚝𝚊𝚛𝚝𝚎𝚍 𝚛𝚒𝚗𝚐𝚒𝚗𝚐 𝙸 𝚊𝚗𝚜𝚠𝚎𝚛 𝚖𝚢 𝚙𝚑𝚘𝚗𝚎 𝚑𝚎𝚊𝚛𝚒𝚗𝚐 𝚖𝚢 𝚍𝚊𝚛𝚕𝚒𝚗𝚐𝚜 𝚟𝚘𝚒𝚌𝚎 𝚘𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚘𝚝𝚑𝚎𝚛 𝚕𝚒𝚗𝚎. "𝙷𝚒 𝚊𝚜𝚑!" 𝚃𝚑𝚎𝚢 𝚜𝚊𝚒𝚍 𝙸 𝚌𝚘𝚞𝚕𝚍 𝚑𝚎𝚊𝚛 𝚝𝚑𝚎 𝚜𝚖𝚒𝚕𝚎 𝚒𝚗 𝚝𝚑𝚎𝚛𝚎 𝚟𝚘𝚒𝚌𝚎 𝚊𝚜 𝚝𝚑𝚎𝚢 𝚜𝚙𝚘𝚔𝚎. "𝙷𝚒 𝚑𝚘𝚗𝚎𝚢 𝙸'𝚖 𝚊𝚕𝚖𝚘𝚜𝚝 𝚑𝚘𝚖𝚎 𝚊𝚋𝚘𝚞𝚝 𝟾 𝚖𝚒𝚗𝚞𝚝𝚎𝚜." 𝙸 𝚜𝚊𝚒𝚍 𝚜𝚖𝚒𝚕𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚘 𝚖𝚢𝚜𝚎𝚕𝚏 𝙸 𝚑𝚊𝚟𝚎𝚗'𝚝 𝚑𝚎𝚛𝚍 𝚝𝚑𝚎𝚛𝚎 𝚟𝚘𝚒𝚌𝚎 𝚊𝚕𝚕 𝚍𝚊𝚢. 𝚆𝚑𝚎𝚗 𝙸 𝚠𝚘𝚔𝚎 𝚞𝚙 𝚝𝚑𝚎𝚛𝚎 𝚠𝚎'𝚛𝚎 𝚜𝚕𝚎𝚎𝚙𝚒𝚗𝚐 𝚊𝚗𝚍 𝙸 𝚑𝚊𝚍 𝚝𝚘 𝚕𝚎𝚊𝚟𝚎 𝚝𝚘 𝚙𝚛𝚊𝚌𝚝𝚒𝚌𝚎 𝚊𝚗𝚍 𝚜𝚎𝚝 𝚞𝚙 𝚜𝚘𝚖𝚎 𝚜𝚝𝚞𝚏𝚏 𝚏𝚘𝚛 𝚝𝚑𝚎 𝚐𝚒𝚐 𝚜𝚘 𝚝𝚑𝚒𝚜 𝚠𝚊𝚜 𝚝𝚑𝚎 𝚏𝚒𝚛𝚜𝚝 𝚝𝚒𝚖𝚎 𝙸 𝚑𝚎𝚛𝚍 𝚝𝚑𝚎𝚛𝚎 𝚟𝚘𝚒𝚌𝚎 𝚊𝚕𝚕 𝚍𝚊𝚢. "𝙾𝚔! 𝚆𝚊𝚗𝚗𝚊 𝚠𝚊𝚝𝚌𝚑 𝚊 𝚖𝚘𝚟𝚒𝚎 𝚠𝚑𝚎𝚗 𝚢𝚘𝚞 𝚐𝚎𝚝 𝚑𝚘𝚖𝚎?" 𝚃𝚑𝚎𝚢 𝚜𝚊𝚒𝚍 𝚒𝚗 𝚊 𝚚𝚞𝚎𝚜𝚝𝚒𝚘𝚗𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚘𝚗𝚎 𝚊𝚜 𝚝𝚑𝚎𝚢 𝚊𝚜𝚔𝚎𝚍 𝚝𝚑𝚎 𝚙𝚎𝚛𝚏𝚎𝚌𝚝 𝚚𝚞𝚎𝚜𝚝𝚒𝚘𝚗 𝚏𝚘𝚛 𝚝𝚑𝚎𝚛𝚎 𝚗𝚒𝚐𝚑𝚝 𝚝𝚘𝚐𝚎𝚝𝚑𝚎𝚛. "𝙾𝚏 𝚌𝚘𝚞𝚛𝚜𝚎 𝚖𝚢 𝚍𝚊𝚛𝚕𝚒𝚗𝚐" 𝙸 𝚜𝚊𝚒𝚍 𝚌𝚑𝚎𝚌𝚔𝚒𝚗𝚐 𝚋𝚊𝚌𝚔 𝚊𝚝 𝚝𝚑𝚎 𝚌𝚕𝚘𝚌𝚔 𝚘𝚗 𝚖𝚢 𝚙𝚑𝚘𝚗𝚎. 𝟽:𝟻𝟻 𝚝𝚑𝚎𝚛𝚎 𝚊𝚛𝚎 𝟻 𝚖𝚘𝚛𝚎 𝚖𝚒𝚗𝚞𝚝𝚎𝚜 𝚝𝚒𝚕𝚕 𝙸 𝚐𝚎𝚝 𝚝𝚘 𝚠𝚊𝚝𝚌𝚑 𝚝𝚑𝚎 𝚖𝚘𝚟𝚒𝚎 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚖𝚢 𝚍𝚊𝚛𝚕𝚒𝚗𝚐. "𝙰𝚜𝚑 𝚢𝚘𝚞 𝚜𝚝𝚒𝚕𝚕 𝚝𝚑𝚎𝚛𝚎" 𝚃𝚑𝚎𝚢 𝚜𝚊𝚢 𝚔𝚗𝚘𝚌𝚔𝚒𝚗𝚐 𝚖𝚎 𝚘𝚞𝚝 𝚘𝚏 𝚖𝚢 𝚝𝚛𝚊𝚗𝚌𝚎. "𝙾𝚑 𝚢𝚎𝚊𝚑 𝚠𝚑𝚊𝚝'𝚜 𝚞𝚙?" 𝙸 𝚜𝚊𝚒𝚍 𝚖𝚒𝚜𝚜𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚑𝚎𝚒𝚛 𝚚𝚞𝚎𝚜𝚝𝚒𝚘𝚗 𝚌𝚘𝚖𝚙𝚕𝚎𝚝𝚎𝚕𝚢. "𝚆𝚑𝚊𝚝 𝚖𝚘𝚟𝚒𝚎 𝚍𝚘 𝚢𝚘𝚞 𝚠𝚊𝚗𝚝 𝚝𝚘 𝚠𝚊𝚝𝚌𝚑?" 𝚃𝚑𝚎𝚢 𝚊𝚜𝚔 𝚊𝚐𝚊𝚒𝚗 "𝙷𝚘𝚠 𝚊𝚋𝚘𝚞𝚝 𝚝𝚑𝚎 𝚊𝚛𝚒𝚜𝚝𝚘𝚌𝚊𝚝𝚜?" 𝙸 𝚜𝚊𝚢  (ⁱᵗˢ ˢᵘᶜʰ ᵃ ᵍᵒᵈ ᵐᵒᵛⁱᵉ ᵒᵐˡ) 𝙸 𝚠𝚊𝚒𝚝𝚎𝚍 𝚊 𝚕𝚒𝚝𝚝𝚕𝚎 𝚐𝚕𝚊𝚗𝚌𝚒𝚗𝚐 𝚋𝚊𝚌𝚔 𝚊𝚝 𝚝𝚑𝚎 𝚌𝚕𝚘𝚌𝚔 𝟽:𝟻𝟾 𝙸 𝚙𝚞𝚕𝚕 𝚒𝚗𝚝𝚘 𝚊𝚛𝚎 𝚙𝚊𝚛𝚔𝚒𝚗𝚐 𝚕𝚘𝚝. 𝙿𝚊𝚛𝚔𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚑𝚎 𝚌𝚊𝚛 𝚊𝚗𝚍 𝚜𝚝𝚘𝚙𝚙𝚒𝚗𝚐 𝚒𝚝. 𝙶𝚎𝚝𝚝𝚒𝚗𝚐 𝚘𝚞𝚝 𝚘𝚏 𝚝𝚑𝚎 𝚌𝚊𝚛 𝚕𝚘𝚌𝚔𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚑𝚎 𝚌𝚊𝚛 𝚍𝚘𝚘𝚛. 𝚃𝚊𝚔𝚒𝚗𝚐 𝚖𝚢 𝚙𝚑𝚘𝚗𝚎 𝚜𝚎𝚎𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚝𝚑𝚎𝚢 𝚑𝚞𝚗𝚐 𝚞𝚙. '𝙷𝙷𝚖 𝚘𝚍𝚍' 𝙸 𝚝𝚑𝚒𝚗𝚔 𝚐𝚘𝚒𝚗𝚐 𝚒𝚗𝚝𝚘 𝚝𝚑𝚎 𝚎𝚕𝚎𝚟𝚊𝚝𝚘𝚛 𝚙𝚛𝚎𝚜𝚜𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚑𝚎 𝚋𝚞𝚝𝚝𝚘𝚗 𝚝𝚘 𝚊𝚛𝚎 𝚏𝚕𝚘𝚘𝚛.
𝚆𝚊𝚕𝚔𝚒𝚗𝚐 𝚘𝚞𝚝 𝚘𝚏 𝚝𝚑𝚎 𝚎𝚕𝚎𝚟𝚊𝚝𝚘𝚛. 𝚃𝚘 𝚖𝚢 𝚊𝚙𝚊𝚛𝚝𝚖𝚎𝚗𝚝 𝚍𝚘𝚘𝚛 𝚞𝚗𝚕𝚘𝚌𝚔𝚒𝚗𝚐 𝚒𝚝. "𝚈𝚘𝚞𝚛 𝚑𝚘𝚖𝚎!!" 𝚃𝚑𝚎𝚢 𝚜𝚊𝚢 𝚛𝚞𝚗𝚗𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚘 𝚑𝚞𝚐 𝚖𝚎 𝚕𝚒𝚔𝚎 𝚊 𝚌𝚑𝚒𝚕𝚍 𝚠𝚑𝚎𝚗 𝚝𝚑𝚎𝚛𝚎 𝚙𝚊𝚛𝚎𝚗𝚝𝚜 𝚌𝚘𝚖𝚎 𝚑𝚘𝚖𝚎 𝚏𝚛𝚘𝚖 𝚠𝚘𝚛𝚔. "𝚃𝚑𝚎 𝚖𝚘𝚟𝚒𝚎𝚜 𝚛𝚎𝚊𝚍𝚢 𝚐𝚘 𝚐𝚎𝚝 𝚒𝚗 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚙𝚊𝚓𝚊𝚖𝚊𝚜 𝙸'𝚕𝚕 𝚖𝚊𝚔𝚎 𝚙𝚘𝚙𝚌𝚘𝚛𝚗" 𝚝𝚑𝚎𝚢 𝚜𝚊𝚢 𝚙𝚞𝚝𝚝𝚒𝚗𝚐 𝚖𝚢 𝚌𝚘𝚊𝚝 𝚒𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚌𝚘𝚊𝚝 𝚌𝚕𝚘𝚜𝚎𝚝 𝚊𝚜 𝙸 𝚜𝚝𝚊𝚛𝚝 𝚠𝚊𝚕𝚔𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚘 𝚊𝚛𝚎 𝚜𝚑𝚊𝚛𝚎𝚍 𝚋𝚎𝚍𝚛𝚘𝚘𝚖 𝚝𝚘 𝚐𝚎𝚝 𝚌𝚑𝚊𝚗𝚐𝚎𝚍.

(𝚈𝚘𝚞𝚛 𝙿𝙾𝚅)
𝙸 𝚠𝚊𝚕𝚔 𝚝𝚘 𝚝𝚑𝚎 𝚔𝚒𝚝𝚌𝚑𝚎𝚗 𝚐𝚛𝚊𝚋𝚋𝚒𝚗𝚐 𝚘𝚗𝚎 𝚘𝚏 𝚝𝚑𝚘𝚜𝚎 𝚖𝚒𝚌𝚛𝚘𝚠𝚊𝚟𝚎𝚊𝚋𝚕𝚎 𝚙𝚘𝚙𝚌𝚘𝚛𝚗 𝚋𝚊𝚐𝚜 𝚍𝚘𝚒𝚗𝚐 𝚠𝚑𝚊𝚝 𝚒𝚝 𝚜𝚊𝚒𝚍 𝚝𝚘 𝚍𝚘 𝚘𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚙𝚊𝚌𝚔𝚊𝚐𝚎 𝚊𝚜 𝙰𝚜𝚑 𝚠𝚊𝚕𝚔𝚎𝚍 𝚘𝚞𝚝 𝚝𝚑𝚎 𝚖𝚒𝚌𝚛𝚘𝚠𝚊𝚟𝚎 𝚋𝚎𝚎𝚙𝚎𝚍 𝚝𝚎𝚕𝚕𝚒𝚗𝚐 𝚖𝚎 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚝𝚑𝚎 𝚙𝚘𝚙𝚌𝚘𝚛𝚗 𝚠𝚊𝚜 𝚍𝚘𝚗𝚎. 𝙸 𝚐𝚘𝚝 𝚒𝚝 𝚘𝚞𝚝 𝚘𝚏 𝚝𝚑𝚎 𝚖𝚒𝚌𝚛𝚘𝚠𝚊𝚟𝚎 𝚌𝚊𝚛𝚎𝚏𝚞𝚕𝚕𝚢 𝚝𝚛𝚢𝚒𝚗𝚐 𝚗𝚘𝚝 𝚝𝚘 𝚋𝚞𝚛𝚗 𝚖𝚢𝚜𝚎𝚕𝚏 𝚙𝚞𝚝𝚝𝚒𝚗𝚐 𝚒𝚝 𝚒𝚗 𝚊 𝚋𝚘𝚠𝚕. 𝙱𝚛𝚒𝚗𝚐𝚒𝚗𝚐 𝚒𝚝 𝚝𝚘 𝚝𝚑𝚎 𝚌𝚘𝚊𝚌𝚑 𝚜𝚒𝚝𝚝𝚒𝚗𝚐 𝚗𝚎𝚡𝚝 𝚝𝚘 𝙰𝚜𝚑. 𝙿𝚞𝚝𝚝𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚑𝚎 𝚙𝚘𝚙𝚌𝚘𝚛𝚗 𝚋𝚘𝚠𝚕 𝚒𝚗 𝚋𝚎𝚝𝚠𝚎𝚎𝚗 𝚞𝚜 𝚋𝚘𝚝𝚑. 𝚂𝚝𝚊𝚛𝚝𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚑𝚎 𝚖𝚘𝚟𝚒𝚎.

𝐋𝐚𝐭𝐞 𝐭𝐞𝐡𝐞
(𝙰𝚜𝚑'𝚜 𝙿𝙾𝚅)
𝚃𝚑𝚎𝚢 𝚏𝚎𝚕𝚕 𝚊𝚜𝚕𝚎𝚎𝚙 𝚑𝚊𝚕𝚏 𝚠𝚊𝚢 𝚝𝚑𝚛𝚘𝚞𝚐𝚑 𝚝𝚑𝚎 𝚖𝚘𝚟𝚒𝚎 𝚕𝚊𝚢𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚑𝚎𝚛𝚎 𝚑𝚎𝚊𝚍 𝚘𝚗 𝚖𝚢 𝚌𝚑𝚎𝚜𝚝. 𝙸 𝚜𝚝𝚊𝚛𝚝𝚎𝚍 𝚌𝚕𝚘𝚜𝚒𝚗𝚐 𝚖𝚢 𝚎𝚢𝚎𝚜 𝚏𝚊𝚕𝚕𝚒𝚗𝚐 𝚊𝚜𝚕𝚎𝚎𝚙 𝚊𝚜 𝚠𝚎𝚕𝚕.

𝐀𝐰𝐰𝐰𝐰 𝐬𝗼 𝐜𝐮𝐭𝐞.

𝕤𝕚𝕝𝕖𝕟𝕔𝕖 𝚊𝚜𝚑 𝚔𝚊𝚋𝚘𝚜𝚞Where stories live. Discover now