𝙶𝚎𝚗𝚛𝚎: 𝚏𝚕𝚞𝚏𝚏
𝚆𝚘𝚛𝚍𝚜: 𝟸𝟹𝟹
𝚃𝚑𝚒𝚜 𝚠𝚊𝚜 𝚊 𝚛𝚎𝚚𝚞𝚎𝚜𝚝
———————————————————————————————
𝙸 𝚠𝚊𝚜 𝚕𝚊𝚢𝚒𝚗𝚐 𝚘𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚌𝚘𝚞𝚌𝚑 𝚠𝚊𝚝𝚌𝚑𝚒𝚗 𝚝𝚟. 𝚆𝚊𝚒𝚝𝚒𝚗𝚐 𝚏𝚘𝚛 𝚖𝚢 𝚋𝚘𝚢𝚏𝚛𝚒𝚎𝚗𝚍 𝚊𝚜𝚑 𝚝𝚘 𝚐𝚎𝚝 𝚑𝚘𝚖𝚎. 𝚃𝚑𝚎𝚗 𝙸 𝚑𝚎𝚊𝚛𝚍 𝚝𝚑𝚎 𝚍𝚘𝚘𝚛 𝚘𝚙𝚎𝚗 𝚊𝚗𝚍 𝚒𝚗 𝚜𝚝𝚞𝚖𝚋𝚕𝚎𝚍 𝚒𝚗 𝚖𝚢 𝚋𝚘𝚢𝚏𝚛𝚒𝚎𝚗𝚍 𝚊𝚜𝚑. 𝙸 𝚜𝚝𝚊𝚛𝚝𝚎𝚍 𝚐𝚒𝚐𝚐𝚕𝚒𝚗𝚐 𝚊𝚝 𝚑𝚒𝚜 𝚏𝚞𝚗𝚗𝚢 𝚠𝚊𝚍𝚍𝚕𝚎 '𝚑𝚎 𝚕𝚘𝚘𝚔𝚜 𝚕𝚒𝚔𝚎 𝚊 𝚍𝚞𝚌𝚔'𝙸 𝚝𝚑𝚘𝚞𝚐𝚑𝚝 𝚜𝚒𝚝𝚝𝚒𝚗𝚐 𝚞𝚙 𝚊𝚗𝚍 𝚕𝚘𝚘𝚔𝚒𝚗𝚐 𝚊𝚝 𝚑𝚒𝚖. "𝚑𝙸 𝚋𝚊𝙱𝚢" 𝚑𝚎 𝚜𝚊𝚒𝚍 𝚒𝚗 𝚊 𝚏𝚞𝚗𝚗𝚢 𝚟𝚘𝚒𝚌𝚎. "𝙱𝙰𝚋𝚢 𝚕𝚒𝚜𝚃𝚎𝚗 𝚒𝚏 𝙸 𝚌𝚘𝚞𝙻𝚍 𝚛𝚎𝚊𝚛𝚛𝚊𝚗𝚐𝚎 𝚝𝚑𝚎 𝙰𝚕𝚙𝚑𝙰𝚋𝚎𝚝 𝙸 𝚠𝚘𝚞𝙻𝚍 𝚙𝚞𝚝 𝚄 𝚊𝙽𝚍 𝙸 𝚝𝚘𝚐𝚎𝚝𝚑𝚎𝚛" 𝚑𝚎 𝚜𝚊𝚒𝚍 𝚜𝚒𝚝𝚝𝚒𝚗𝚐 𝚘𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚌𝚘𝚞𝚌𝚑 𝚗𝚎𝚡𝚝 𝚝𝚘 𝚖𝚎. 𝙸 𝚜𝚝𝚊𝚛𝚝𝚎𝚍 𝚕𝚊𝚞𝚐𝚑𝚒𝚗𝚐. 𝙷𝚎 𝚜𝚖𝚒𝚕𝚎𝚍 𝚊𝚜 𝚑𝚎 𝚜𝚊𝚠 𝚖𝚎 𝚕𝚊𝚞𝚐𝚑𝚒𝚗𝚐 𝚊𝚝 𝚑𝚒𝚜 𝚌𝚘𝚛𝚗𝚢 𝚓𝚘𝚔𝚎.
"𝙰𝚛𝚎 𝚢𝚘𝚞 𝚙𝚊𝚛𝚔𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚒𝚌𝚔𝚎𝚝 𝚋𝚎𝚌𝚊𝚞𝚜𝚎 𝚢𝚘𝚞 𝚐𝚘𝚝 𝚏𝚒𝚗𝚎 𝚠𝚛𝚒𝚝𝚝𝚎𝚗 𝚊𝚕𝚕 𝚘𝚟𝚎𝚛 𝚢𝚘𝚞" 𝚑𝚎 𝚜𝚊𝚒𝚍 𝚊𝚗𝚘𝚝𝚑𝚎𝚛 𝚙𝚒𝚌𝚔 𝚞𝚙 𝚕𝚒𝚗𝚎 𝚖𝚊𝚔𝚒𝚗𝚐 𝚖𝚎 𝚕𝚊𝚞𝚐𝚑 𝚎𝚟𝚎𝚗 𝚑𝚊𝚛𝚍𝚎𝚛 𝚊𝚜 𝙸 𝚙𝚞𝚝 𝚖𝚢 𝚑𝚊𝚗𝚍 𝚘𝚗 𝚑𝚒𝚜 𝚌𝚑𝚎𝚜𝚝 "𝚖𝚢 𝚐𝚒𝚛𝚕𝚏𝚛𝚒𝚎𝚗𝚍 𝚠𝚘𝚞𝚕𝚍 𝚐𝚎𝚝 𝚖𝚊𝚍 𝚒𝚏 𝚜𝚑𝚎 𝚜𝚊𝚠 𝚢𝚘𝚞 𝚝𝚘𝚞𝚌𝚑𝚒𝚗𝚐 𝚖𝚢 𝚌𝚑𝚎𝚜𝚝 𝚕𝚒𝚔𝚎 𝚝𝚑𝚊𝚝" 𝚑𝚎 𝚜𝚊𝚒𝚍 𝚙𝚞𝚝𝚝𝚒𝚗𝚐 𝚑𝚒𝚜 𝚑𝚊𝚗𝚍 𝚘𝚟𝚎𝚛 𝚖𝚒𝚗𝚎 "𝙸 𝚊𝚖 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚐𝚒𝚛𝚕𝚏𝚛𝚒𝚎𝚗𝚍" 𝙸 𝚜𝚊𝚒𝚍 𝚊𝚜 𝚑𝚎 𝚜𝚝𝚊𝚛𝚝𝚎𝚍 𝚋𝚕𝚞𝚜𝚑𝚒𝚗𝚐. "𝙵𝚎𝚎𝚕 𝚖𝚢 𝚜𝚑𝚒𝚛𝚝 𝚔𝚗𝚘𝚠 𝚠𝚑𝚊𝚝 𝚒𝚝'𝚜 𝚖𝚊𝚍𝚎 𝚘𝚏 𝚋𝚘𝚢𝚏𝚛𝚒𝚎𝚗𝚍 𝚖𝚊𝚝𝚎𝚛𝚒𝚊𝚕" 𝚑𝚎 𝚜𝚊𝚒𝚍 𝚑𝚘𝚕𝚍𝚒𝚗𝚐 𝚘𝚗 𝚝𝚘 𝚖𝚢 𝚑𝚊𝚗𝚍 𝚝𝚒𝚐𝚑𝚝𝚎𝚛. "𝙱𝚊𝚋𝚎 𝚒𝚏 𝚢𝚘𝚞 𝚠𝚎𝚛𝚎 𝚠𝚘𝚛𝚍𝚜 𝚘𝚗 𝚊 𝚙𝚊𝚐𝚎 𝚢𝚘𝚞'𝚍 𝚋𝚎 𝚏𝚒𝚗𝚎 𝚙𝚛𝚒𝚗𝚝" 𝙸 𝚜𝚊𝚒𝚍 𝚊𝚜 𝚑𝚒𝚜 𝚏𝚊𝚌𝚎 𝚐𝚘𝚝 𝚛𝚎𝚍𝚍𝚎𝚛 "𝚋𝚊𝚋𝚎 𝚊𝚛𝚎 𝚢𝚘𝚞 𝚍𝚛𝚞𝚗𝚔" 𝙸 𝚊𝚜𝚔𝚎𝚍 𝚑𝚎 𝚗𝚘𝚍𝚍𝚎𝚍 𝚊𝚗𝚍 𝙸 𝚜𝚒𝚐𝚑𝚎𝚍 𝚊𝚗𝚍 𝚐𝚘𝚝 𝚞𝚙 𝚝𝚘 𝚐𝚎𝚝 𝚑𝚒𝚖 𝚜𝚘𝚖𝚎 𝚠𝚊𝚝𝚎𝚛.
———————————————————————————————
𝚃𝚑𝚒𝚜 𝚠𝚊𝚜 𝚟𝚎𝚛𝚢 𝚋𝚊𝚍 𝚋𝚞𝚝 𝙸 𝚑𝚊𝚍 𝚝𝚘 𝚑𝚞𝚛𝚛𝚢 𝚚𝚞𝚒𝚌𝚔𝚕𝚢
𝙱𝚢𝚎 𝙳𝚊𝚛𝚕𝚒𝚗𝚐<𝟹