𝐬𝐩𝐢𝐜𝐲 𝐡𝐞𝐚𝐝𝐜𝐚𝐧𝗼𝐧𝐬

369 3 5
                                    

1. 𝙷𝚎 𝙻𝙾𝚅𝙴𝚂 𝚜𝚎𝚎𝚒𝚗𝚐 𝚢𝚘𝚞 𝚒𝚗 𝚑𝚒𝚜 𝚌𝚕𝚘𝚝𝚑𝚎𝚜.
2. 𝙷𝚎 𝚑𝚊𝚜 𝚟𝚒𝚍𝚎𝚘𝚜 𝚘𝚏 𝚢𝚘𝚞 𝚐𝚞𝚢𝚜 𝚍𝚘𝚒𝚗𝚐 𝚒𝚝 𝚒𝚗 𝚊 𝚙𝚛𝚒𝚟𝚊𝚝𝚎 𝚏𝚘𝚕𝚍𝚎𝚛 𝚝𝚑𝚊𝚝'𝚜 𝚗𝚊𝚖𝚎𝚍 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚐𝚞𝚢𝚜 𝚜𝚊𝚏𝚎𝚠𝚘𝚛𝚍.
3. 𝚈𝚘𝚞 𝚐𝚞𝚢𝚜 𝚑𝚊𝚟𝚎 𝚊 𝚝𝚛𝚊𝚍𝚒𝚝𝚒𝚘𝚗 𝚒𝚗 𝙾𝚌𝚝𝚘𝚋𝚎𝚛 𝚠𝚑𝚎𝚛𝚎 𝚎𝚟𝚎𝚛𝚢 𝚠𝚎𝚎𝚔 𝚢𝚘𝚞 𝚍𝚛𝚎𝚜𝚜 𝚞𝚙 𝚏𝚘𝚛 𝚑𝚒𝚖 𝚒𝚗 𝚊 𝚜𝚎𝚡𝚞𝚊𝚕 𝚌𝚕𝚘𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐.
4. 𝚈𝚘𝚞 𝚐𝚞𝚢𝚜 𝚑𝚊𝚟𝚎 𝚝𝚛𝚒𝚎𝚍 𝚖𝚞𝚕𝚝𝚒𝚙𝚕𝚎 𝚙𝚘𝚜𝚒𝚝𝚒𝚘𝚗𝚜 𝚊𝚗𝚍 𝚑𝚒𝚜 𝚏𝚊𝚟𝚘𝚛𝚒𝚝𝚎 𝚠𝚘𝚞𝚕𝚍 𝚋𝚎 𝚌𝚘𝚠𝚋𝚘𝚢.
5. 𝙷𝚎 𝚛𝚎𝚊𝚕𝚕𝚢 𝚕𝚒𝚔𝚎𝚜 𝚜𝚎𝚎𝚒𝚗𝚐 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚏𝚊𝚌𝚎 𝚠𝚑𝚎𝚗 𝚢𝚘𝚞 𝚐𝚞𝚢𝚜 𝚍𝚘 𝚜𝚙𝚒𝚌𝚢 𝚝𝚒𝚖𝚎.
6. 𝙷𝚎 𝚕𝚒𝚔𝚎𝚜 𝚑𝚒𝚜 𝚑𝚊𝚒𝚛 𝚙𝚞𝚕𝚕𝚎𝚍. 𝙹𝚞𝚜𝚝 𝚐𝚒𝚟𝚎 𝚊 𝚜𝚖𝚊𝚕𝚕 𝚈𝚊𝚗𝚔 𝚒𝚝 𝚠𝚒𝚕𝚕 𝚍𝚛𝚒𝚟𝚎 𝚑𝚒𝚖 𝚒𝚗𝚜𝚊𝚗𝚎.
7. 𝙷𝚎 𝚘𝚗𝚌𝚎 𝚑𝚊𝚍 𝚢𝚘𝚞 𝚠𝚎𝚊𝚛 𝚘𝚗𝚎 𝚘𝚏 𝚑𝚒𝚜 𝚜𝚑𝚒𝚛𝚝𝚜 𝚠𝚑𝚒𝚕𝚎 𝚍𝚘𝚒𝚗𝚐 𝚒𝚝.
8. 𝙷𝚎 𝚠𝚒𝚕𝚕 𝚖𝚊𝚔𝚎 𝚘𝚞𝚝 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚢𝚘𝚞 𝚏𝚘𝚛 𝚝𝚑𝚎 𝚎𝚗𝚝𝚒𝚛𝚎 𝚝𝚒𝚖𝚎 𝚘𝚗𝚕𝚢 𝚋𝚛𝚎𝚊𝚔𝚒𝚗𝚐 𝚏𝚘𝚛 𝚊𝚒𝚛.
9. 𝙰𝚏𝚝𝚎𝚛 𝚝𝚑𝚎 𝙻𝚘𝚟𝚎𝚓𝚘𝚢 𝚐𝚊𝚗𝚐 𝚕𝚎𝚏𝚝. HE FUCKED YOU SO HARD OMG-
10. H𝚎 𝚑𝚊𝚜 𝚝𝚎𝚡𝚝𝚎𝚍 𝚢𝚘𝚞 𝚍𝚒𝚛𝚝𝚢 𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐𝚜. [𝙿𝚂. W𝚒𝚕𝚋𝚞𝚛 𝚜𝚊𝚠 𝚝𝚑𝚎 𝚝𝚎𝚡𝚝𝚜-]
11. W𝚑𝚎𝚗 𝚑𝚎 𝚒𝚜 𝚊𝚠𝚊𝚢 𝚑𝚎 𝚠𝚒𝚕𝚕 𝚜𝚊𝚢 𝚘𝚗 𝚌𝚊𝚕𝚕𝚜 𝚠𝚑𝚊𝚝 𝚑𝚎'𝚕𝚕 𝚍𝚘 𝚝𝚘 𝚢𝚘𝚞 𝚠𝚑𝚎𝚗 𝚑𝚎 𝚐𝚎𝚝𝚜 𝚑𝚘𝚖𝚎.
12. (𝐀/𝐧: 𝐅𝗼𝐫 𝐛𝗼𝐝𝐲 𝐢𝐬𝐬𝐮𝐞 𝐩𝐞𝗼𝐩𝐥𝐞 𝐥𝐢𝐤𝐞 𝗺𝐞) 𝙷𝚎 𝚘𝚗𝚌𝚎 𝚠𝚊𝚕𝚔𝚎𝚍 𝚒𝚗 𝚠𝚑𝚎𝚗 𝚢𝚘𝚞 𝚠𝚎'𝚛𝚎 𝚕𝚘𝚘𝚔𝚒𝚗𝚐 𝚊𝚝 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚋𝚘𝚍𝚢 𝚊𝚗𝚍 𝚊𝚜𝚔𝚎𝚍 𝚠𝚑𝚊𝚝 𝚠𝚊𝚜 𝚠𝚛𝚘𝚗𝚐 𝚊𝚗𝚍 𝚠𝚑𝚎𝚗 𝚢𝚘𝚞 𝚜𝚊𝚒𝚍. 𝙷𝚎 𝚙𝚛𝚊𝚒𝚜𝚎𝚍 𝚢𝚘𝚞 𝚜𝚊𝚢𝚒𝚗𝚐 𝚑𝚘𝚠 𝚐𝚛𝚎𝚊𝚝 𝚢𝚘𝚞 𝚕𝚘𝚘𝚔𝚎𝚍 𝚊𝚗𝚍 𝚑𝚘𝚠 𝚖𝚞𝚌𝚑 𝚑𝚎 𝚕𝚘𝚟𝚎𝚍 𝚢𝚘𝚞 𝚠𝚑𝚒𝚕𝚎 𝚏𝚞𝚌𝚔𝚒𝚗𝚐 𝚢𝚘𝚞 𝚒𝚗 𝚏𝚛𝚘𝚗𝚝 𝚘𝚏 𝚊 𝚖𝚒𝚛𝚛𝚘𝚛.
13. "𝐈 𝐥𝗼𝐯𝐞 𝐲𝗼𝐮 𝐬𝗼 𝗺𝐮𝐜𝐡 𝐛𝐚𝐛𝐲" "𝐲𝗼𝐮 𝐥𝗼𝗼𝐤 𝐚𝗺𝐚𝐳𝐢𝐧𝐠" "𝐍𝗼 𝐬𝐰𝐞𝐞𝐭𝐡𝐞𝐚𝐫𝐭 𝐥𝗼𝗼𝐤 𝐚𝐭 𝐲𝗼𝐮𝐫𝐬𝐞𝐥𝐟"
14. 𝙷𝚎 𝚑𝚊𝚜 𝚌𝚑𝚘𝚔𝚎𝚍 𝚢𝚘𝚞 𝚋𝚎𝚏𝚘𝚛𝚎 𝚊𝚗𝚍 𝚠𝚒𝚕𝚕 𝚊𝚐𝚊𝚒𝚗.
15. 𝙷𝚎 𝚠𝚊𝚗𝚝𝚜 𝚢𝚘𝚞 𝚝𝚘 𝚜𝚒𝚝 𝚘𝚗 𝚑𝚒𝚜 𝚏𝚊𝚌𝚎.
16. 𝙷𝚎 𝚠𝚊𝚗𝚝𝚜 𝚢𝚘𝚞 𝚝𝚘𝚘 𝚋𝚕𝚘𝚠 𝚑𝚒𝚖 𝚠𝚑𝚎𝚗 𝚑𝚎 𝚍𝚛𝚒𝚟𝚎𝚜.
17. 𝙻𝚘𝚟𝚎𝚕𝚢 𝚊𝚏𝚝𝚎𝚛𝚌𝚊𝚛𝚎.
18. 𝙷𝚎 𝚒𝚜 𝚚𝚞𝚒𝚝𝚎 𝚟𝚘𝚌𝚊𝚕.
19. 𝙸𝚝𝚜 𝚊𝚝 𝚕𝚎𝚊𝚜𝚝 𝟸 𝚊 𝚠𝚎𝚎𝚔.
20. 𝙷𝚎 𝚠𝚒𝚕𝚕 𝚙𝚛𝚘𝚋𝚊𝚋𝚕𝚢 𝚝𝚛𝚢 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚔𝚒𝚗𝚔𝚜 𝚊𝚗𝚍 𝚒𝚏 𝚑𝚎 𝚕𝚒𝚔𝚎𝚜 𝚒𝚝 𝚠𝚒𝚕𝚕 𝚞𝚜𝚎 𝚒𝚝 𝚒𝚗 𝚋𝚎𝚍.

𝐊𝐢𝐥𝐥𝐞𝐫 𝐟𝐢𝐬𝐡 𝐟𝐫𝗼𝗺 𝐒𝐚𝐧 𝐃𝐢𝐞𝐠𝗼

𝕤𝕚𝕝𝕖𝕟𝕔𝕖 𝚊𝚜𝚑 𝚔𝚊𝚋𝚘𝚜𝚞Where stories live. Discover now