Hayır tabikide bitkileri anlatmayı düşünmüyorum , zaten biyoloji ile aram pek de iyi değildir. Ama sormadan da edemem , fotosentez nedir bilirmisiniz? Fotosentez bitkinin karbondioksidi alıp , oksijene dönüştürülmesiyle oluşan bir çeşit döngü. Şimdi konumuza dönelim.
Bazı arkadaşlar vardır ki bunlara çok nadir rastlanır. Sizin derdinizi sıkıntınızı dinler ve bunu büyük bir şevk ile yapar. Onun sizi dinlemesiyle oluşan rahatlığın yanı sıra , bir de tavsiyeler verip yardım etmesi , paha biçilemez bir olaydır. O arkadaş fotosentezin insan için olanını gerçekleştiriyor. Derdi sıkıntıyı alıp , size mutluluk veriyor.
Bitkiler günün belli zamanlarında (bildiğim kadarı ile gecenin bi kaç saati) Oksijen alıp , karbondioksit vermeye başlar , o yüzden uyuduğunuz odada fazla bitki olmamasını söyler çoğu insan.
Peki ya arkadaşlar ? Onlar ne yapıyor? Sizden dinlediği derdi , sıkıntıyı gece olunca belki günlüğüne anlatıyor , müzik dinleyerek unutuyor , ya da kendine has bir yöntemle oda atıyor dışarı. Bence böyle , sizce?
Sizin derdinizi sıkıntınızı dinleyerek sizi mutlu eden arkadaşlarınızı , sadece düşüp yalnız kaldığınız zaman aramayın ki , kullanıldığını düşünüp ölmesin içindeki dinleme aşkı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kısa Düşünceler
RandomMoralin düzgün , keyfin yerindeyken saçma düşüncelerle ruh halini bozabilecek bir çeşit harf kümesi.