Legenda o Magicznej Łapie

35 9 5
                                    

     Jest to opowieść o niezwykłej kotce, żyjącej wiele, wiele sezonów temu. Mieszkała w Klanie Wiatru, wyglądała jak wojownik Klanu Cienie, pływała niczym koty z Klanu Rzeki i świetnie potrafiła się wspinać na drzewa, zupełnie jak członkowie Klanu Pioruna. Wszyscy jej pobratymcy byli zaskoczeni tymi umiejętnościami, a najbardziej niesamowite było jej futro. Srebrne, jakby utkane z blasku gwiazd, a jednocześnie czarne niczym bezksiężycowa noc.

   Pewnego razu, podczas zgromadzenia przy Czterech Drzewach, w świetle pełni księżca, Klan Wiatru i Klan Cienia pokłóciły się o skradziną zwierzynę. Atmosfera stawała się coraz gęstrza, aż można ją było ciąć pazurami. W końcu jeden przywódca rzucił się na drugiego. Wtedy, podobni Magiczna Łapa wystąpiła. Jej oczy zmieniły kolor na granatowy i przemówiła tak donośnym i spokojnym głosem, że wszystkie koty zamarły. Rzekła: "Jeżeli zamierzacie się tutaj bić, pod nosem Kalnu Gwiazdy, popełniacie olbrzymi błąd. Jeżeli zamierzacie się kłócić i zwierzynę, która nigdy nie została przez nikogo skradziną, popełniajcie olbrzymi błąd. Wiedzcie jednak, że ja, Gwiazda Klanów, założycielka Kalnu Gwiazdy, ostrzegam was przed zejście na złą drogę", poczym zaczęła się unosić, a jej futro wręcz świeciło gwiezdnym blaskiem, aż zniknęła na Srebrnej Skórze.

Wojwonicze LegendyOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz