Gerçekten Güvende misin ?

78 4 8
                                    

Merhaba ^^ Öncelikle hepinize selam . Önceki hikayem tutmadı ve sildim . Umarım bunu seversiniz . Korku hikayelerini kendim yazacağım , sitelerden alıntı yapacagım yada çevirecegim ^-^ Psikolojik etkileri olabilir . Sorumluluğum yoktur. Hassas olan arkadaşlarımız lütfen okuması nlar ^w^

Korku dolu günler .


♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣




Hep seni izleyen birşey olduğunu biliyordun . Hala da biliyorsun . Bilmeye devam edeceksin de . Her zaman arkanda oldugunu hissettigin , yataginda uyurken seni gözetleyen birşey . Fakat ismini koyamıyorsun degil mi ? Yada neye benzedigini bilmiyorsun . Sebebi olmayan bir korku o . Işte o benim . Her zaman seni izleyen ve izlemeye devam edecek olan ..


Duştayken beni gözünü açtigin anda aniden görmemek icin , gözlerini acik bırakıyorsun . Cünkü gördügünde gercekten korkacagınıbiliyorsun . Hah . Aptal! Bu şekilde benden kaçamazsın . Fakat devam et. Korkun beni besliyor ve eğlendiriyor . Umarım bir gün karşılaşırız . İşte o zaman gerçek yüzümü incelemeye bile zamanın kalmayacak .


Hakkındakı herşeyi biliyorum . Sadece senin degil , digerlerininde öyle . Merak etme sadece sen degilsin izledigim . Kimileri uzun düz sacli zayıf biri , kimileri Rap hayranı . Kimi ise Johannes sokaginda oturuyor ve gözlügü var . Sanırım liste bitmez . Sadece şunu bilin benim kücük oyuncaklarım . Bunu okuyarak çok zaman kaybettiniz . Şanssıy bir ürkegin arkasındayım. Umarım bu sen olmazsın. Eger sen isen , arkanı dönme . Dönmezsen söz veriyorum . Sessiz bir ölüm olacak .





Umarim begendiniz ^-^ Hikayeyi kendim yazdim . Eger okuyucum artarsa yeni bölümüde yayınlarım, yorumlarini bekliyorum . Herkesin düsüncesi benim icin önemli . Hikaye yazip atarsaniz cok daha mutlu olurum *-* . Vote ' lamayi da unutmayin lütfen ^^












Korkunun SessizliğiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin