Bloody Mary Efsanesi

25 1 0
                                    

Bilinen bir Efsane olan Bloody Mary ^w^ . Umarim Begenirsiniz , Iyi okumalar ^^ Vote'lamayi ve Yorum yazmayi unutmayin !! *-*




Efsaneye göre , Mary adında genç bir kız , 150 yıl önce yaşamış . O zamanlar teknolojiler de bu kadar ilerde olmadığından , doktorlar kızın kalp sorunu oldugunu anlayamamışlar.



Bir gün aniden Mary ' nin kalbi durmuş ve doktorlar kızın öldüğünü söylemişler. Tabiki ailesi bu durum karşısında yıkılmış. Fakat kızlarının ölümüne de bir anlam verememişler.



Cenaze Töreni ' nde kızın eline bir iplik başlamışlar ve yaşıyorsa kolundaki ipliği çekince çan çalar diye düşünmüşler . Cenaze bıttıkten sonra tüm aile üzgün olduğundan kafa dağıtmak için bir Bar ' a içmeye gitmişler.



Mary ' nin mezarına geldiklerinde ise gördükleri karşısında şoke olmuşlar . Kızın koluna bağladıkları ip çekilmiş ve çan yerde duruyormuş . Hemen mezarı kazmışlar ve tabutu çıkarmışlar.



Açtıklarında ise , Mary ' nin tabuttan çıkmak için tabutu kazıdığını ve ellerinin kanlar içinde kaldığını görmüşler . Bu üzüntüyle doktorlara haliyle , 'KIZIMIZI CANLI GÖMDÜNÜZ ! ' demişler.


Efsaneye göre ise , aynanın karşısına geçip , iyice odaklandıktan sonra 3 kere Bloody Mary dersek , yanımıza geliyormuş. Tabiki yanımıza geldiğinde çok arkadasça bir ilişkimiz olmuyor :D . Gözlerimizi oyup yüzümüze zarar veriyormuş.



Efsane böyle . Sahsen ben inanmiyorum ama denemeyi de hic istemem :D Korkulu Günler .


Korkunun SessizliğiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin