Takipçi

22 1 0
                                    

Yine kendi yazdigim bir hikayeyle karsinizdayim ^^ Sanirim Bugünlük , yeni bir kitap icin 5-6 bölüm yeter :D . Devamini yarin yazmaya calisirim *-* . Umarim begenirsiniz ^-^ . Vote ve Yorum Unutmayin lütfen *v*




Saat geç olmuştu . Dean , evinin yolunu tuttu hızlıca . Patronu bugün onu zırlamıştı fakat bütün işlerini bitirmişti. Rahat bir uyku çekebilirdi .


Adımlarını hızlandırdı . Hemen sıcacık yatağına girip uyumak istiyordu . Fakat arkasında sanki onu izleyen biri vardı . Önce takmadı ama , sokağın cok ıssız olması onu biraz ürkütünce hızlı bir hareketle arkasını döndü .


Birşey yoktu . 'Yorgunluktan bana öyle geldi galiba' dedi ve aldırmadı. Birkaç adım sonra yine o his . Artık biraz korkmuyor degildi . Yavaşça döndü arkasını. Ama yine aynı sonuç. 'Kim var orada ?!?! ' diye seslendi . Tek alabildiği sessizlik.


Koşar adımlarla evine yürüdü . Kalbi cok hızlı atıyordu . Yaklaşmıştı . Aceleyle cebini aradı. 'Nerde bu lanet olası anahtar ?!' diye sinirlendi . Sonunda buldu ve hızlıca deliğe sokup açtı . Aniden kapattı ve merdivenleri çıkmaya başladı . Nihayet kendi dairesinin kapısı gözünün önünde duruyordu .


Bir 'Oh' çekti ve kendisini eve atti . Artık rahattı . Çeşmeyi açtı ve elini yüzünü yıkadı . Ferahlamıştı.


Ne kadar da saftı. Oysa , banyoya gitmemeliydi . Cünkü birazdan Bıçağımın soğukluğunu omzunda hissedecek . Belki de daha güvenli bir yer seçmeliydi...


Merak etme , senide öldüreceğim . Fakat bilgilendiriyorum , beni arkanda hissettiğinde , onun yaptığı yanlışı yapma ve arkanı dönme . Dönmediğin sürece , daha acısız bir ölüm olacak .




Belki de Dean her zamanki gibi gücünü ortaya koyup bu canavara gününü gösterir :D Ne dersiniz ?


Korkunun SessizliğiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin