Sevgilim

9 0 0
                                    

Merhaba , sonunda eski bölümlerimi kendi bilgisayarımla düzenledim ve artık rahatlıkla  okuyabilirsiniz :)) Yeni bir hikayeyle karşınızdayım , iyi okumalar ^-^


Sevgilimle kafa dağıtmak için , şehirden uzak bir ev kiraladık . Ahşap ve eski bir evdi . Hemen bavulları koyduk ve camları açtık . Etraf çok da iyi kokuyor denilemezdi .

Erkek arkadaşım kıyafetlerimizi dolaba yerleştirirken bende tavandaki eski kağıtları söküyordum . Aslında bunları sökmek biraz da iyi hissettiriyordu . Sanki güneş yanıklarının daha sonra bıraktığı deriyi sökmek gibiydi . Çok sevmiştim !

Kağıtları söktükten sonra duvarda bazı notlar olduğunu farkettim . Bazı isimler ve tarihler yazıyordu . Bazıları çok eski tarihti . İsimleri araştırmaya başladım ve tarihlerle ilişkilendirdim . İnternette dolaştığımda ise bu isimlerin bazı kişilere ait olduğunu ve tarihlerinin ise öldükleri zaman olduğunu anladım .

Fakat bir şey daha var . Aman Tanrım ! Bu erkek arkadaşımın ismi ! Ve bu bugünün tarihi ! -Hayır onu asla kaybedemem - diye düşündüm ve polisi aradım . Herşeyi anlattıktan sonra sevgilime sıkı sıkı sarıldım ve polisler gelene kadar da kolunu bırakmadım .

Sonunda polisler geldi ve onları odaya yönlendirdim . Bir kaç dakikalığına tuvalete gittikten sonra , polislerin şu konuşmalarını duydum ;

- Evet kesinlikle onlar deri ! Ve çok pis kokuyorlar ! - Daha sonra beni gördüler ve anlatmaya başladılar.

-Bayan , tavandan topladığınız şeyler kesinlikle kağıt değil . Ayrıca bana telefonda erkek arkadaşınızında yanınızda olduğunuzu söylemiştiniz . Onu hiç görmedim ...-

Korkunun SessizliğiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin