Kasabutan (2)

17 2 1
                                    

Ikaduhang adlaw sa eskwela ug gisugat ko ni Zumih sang balita na wala ko kabalo kung ikalipay nako o ika guba sa akong maayong ugma. Wala pa ko kalingkod og tarong sa akong lingkuranan, giingnan dayon ko niya na naprint  jud niya ang among kasabutan, dili halata na sigurista ang torpe. Kailangan daw namo magpirmahanay kay milyones iyang gipagawas.

Gihatag dayon niya ang gipaprint niyang kasabutan namo kuno, magpirmahanay daw dayon mi samtang wala pa among maestra.

........................................................................
*Kasabutan ni Zumih ug Jaxeron*

1. DILI PWEDE MAHIBAL- AN SA TANAN ANG KINING KASABUTAN LABAW NA SI ALENA KAY MAG GIYERA PANIGURADO.

PS. MAHIBAL-AN LANG NI SA TANAN KUNG MAG-UYAB NA MING  ZAYRAH....AKO PANG IPA HEADLINES SA NEWSPAPER, IPA-BILLBOARD PARA MASUYA ANG TANAN.

2.  DAPAT   KLARO KAY ZAYRAH NA NITABANG LANG SI JAXERON.

3. AKO RA GIHAPON MO GASTO SA TANAN (ZUMIH The Sugar Daddy)

PS. KINI RA TULO KAY DAKO KO UG SALIG NI, BRAD JAXERON.

*Mga Benepisyo Sa Kasabutan*

1. Dili na mi "sad boy" mag-amigo kay naa nay mga lablyp.

2. Maapas ni Jaxeron si Alena sa Japan

3. Kaya pa nako dungagan ang lima ka milyon.(Zumih, "the sugar daddy")

Ps. Tulo ra ang ibutang na benepisyo para (1)gihiguma (2)kaayo ( 3) tika.

Mga  Posibleng Mahitabo Kung Mulabag Sa  Kasabutan
1. Walay lima ka milyon

2. Magkalimtanay ("friendship over")

3. "Sadboy"  si Zumih ( dili mudaghan ang lahi.

Ps. Tulo ra gihapon kay (1) Palangga  (2) man  (3) tika!
MAS LAMI PAMINAWON ANG PALANGGA TAKA..

(signature)                              (signature)
ZUMIH                                     Jaxeron
........................................................................

Paghuman nako ug basa sa among kasabutan na silbing kontrata  kuno namo, wala ko kabalo kung makatawa ko o unsa ba. Lami kaayo gisiion.

Pero para walay samok ug para man sa tanan kuno. Nikuha ko sa akong bag sang ballpen ug gipirmahan nako. Nipirma pud si Zumih dayon. Lipay na ang kur*maw. Palangga baya nako na akong amigo maong tabangan nato na magkalablyp.

"Salamat,Brad" halata sa boses  ni Zumih ang kalipay

" Para naa kay "assurance" na dili pakyas ang atong plano......saad nako na DILI KO MA "IN LOVE" KAY ZAYRAH!"

Naghari ang kahilom sa among duha tungod sa akong giingon. Wala koy labot kung nakuratan siya o unsa. Gitagaan lang nako siyag "assurance".  Ani ka klaro ang kasabutan namo.  Legal ug dapat panindigan ang tanan. Si Alena  lang pud akong gihuna  huna.

Naabot mo na ang dulo ng mga na-publish na parte.

⏰ Huling update: Apr 29 ⏰

Idagdag ang kuwentong ito sa iyong Library para ma-notify tungkol sa mga bagong parte!

Ang Uyab Sa Akong AmigoTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon